Асаблiвасцi выкладання курса «Мая Радзiма – Беларусь» Курс «Мая Радзiма – Беларусь»




Дата канвертавання13.01.2017
Памер445 b.


Асаблiвасцi выкладання курса «Мая Радзiма – Беларусь»


Курс «Мая Радзiма – Беларусь»

  • Гiстарычны аспект



Моўны аспект



Гiстарычны аспект



Стужка часу



Канспекты





Мiжпрадметныя сувязi

  • Матэматыка (складанне i рашэнне задач гiстарычнага зместу)

  • Беларуская мова (складанне сказаў, дыктоўкi, пераказы)

  • Выяўленчае мастацтва



Складанне тэкставых задач

  • На колькi гадоў Брэст старэйшы за Мiнск?

  • Колькi гадоў споўнiлася Пiнску ў мiнулым годзе?



Выяўленчае мастацтва



Выяўленчае мастацтва



Выяўленчае мастацтва



Пазакласная работа: музейныя заняткi



Пазакласная работа: музейныя заняткi



Пазакласная работа: музейныя заняткi



Пазакласная работа: музейныя заняткi



Пазакласная работа: музейныя заняткi



Пазакласная работа: падарожжа па Беларусi



Пазакласная работа: падарожжа па Беларусi



Пазакласная работа: падарожжа па Беларусi



Пазакласная работа: падарожжа па Беларусi



Пазакласная работа: падарожжа па Беларусi



Пазакласная работа: у майстэрнях рамеснiкаў



Нагляднасць



Нагляднасць



Нагляднасць



Урок па курсу «Мая Радзiма - Беларусь»

  • настаўнiца

  • Сыско

  • Iрына Генрыхаўна



Тэма: Пад сценамі

  • Тэма: Пад сценамі

  • старажытных замкаў



Мэта: паказаць ролю замкаў як буйных і добра ўмацаваных пунктаў абароны ад ворагаў.

  • Мэта: паказаць ролю замкаў як буйных і добра ўмацаваных пунктаў абароны ад ворагаў.

  • Задачы:

  • сфармiраваць агульнае ўяўленне аб старажытных замках Беларусі, пазнаёміць з іх галоўным прызначэннем, знешнім выглядам, а таксама з сучасным станам замкаў;

  • развіваць цікавасць да мінулага нашага краю, уменне вылучаць галоўнае ў матэрыяле;

  • выхоўваць цікавасць да гістарычнага мінулага беларускай зямлі, павагу да нашых продкаў, якія ўзводзілі такія велічныя збудаванні для абароны свайго краю ад ворагаў.





Структура ўрока

  • Праверка д/з:

  • работа ў групах (фiлворд, стужка часу, кругi Эйлера);

  • гульня «Якi гэта горад»;

  • тэст



Структура ўрока

  • 2. Новы матэрыял:

  • уступная гутарка;

  • знаёмства з маршрутнымi лiстамi;

  • падарожжа





Навагрудак



Мiр





Нясвiж







Структура ўрока

  • 3. Падвядзенне вынiкаў

  • 4. Дамашняе заданне

  • 5. Рэфлексiя



Актыўныя метады навучання

  • Арганiзацыя групавой работы дазваляе значна павялiчыць колькасць часу для актыўнай размовы кожнага вучня, паколькi прадугледжвае сумеснае абмеркаванне, выказванне ўласных суджэнняў, дыскусiю



Прывiтанне з Гароднi!

  • Прывiтанне з Гароднi!



Дзякуй за ўвагу!




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка