Беларус – гэта кожны жыхар Беларусі, незалежна ад нацыянальнага паходжання




Дата канвертавання14.02.2017
Памер445 b.





Веданне культуры, гісторыі і мовы сваёй краіны робіць чалавека адметным сярод іншых народаў

  • Веданне культуры, гісторыі і мовы сваёй краіны робіць чалавека адметным сярод іншых народаў

  • Беларускамоўная культура – гэта сучасна і перспектыўна

  • «Будзьма!» – аб’ядноўвае!



  • «Будзьма беларусамі!»

  • ёсць адначасова і назвай Кампаніі,

  • і галоўным слоганам 2010 года.



Слоганы Кампаніі 2010 года:

  • «Будзьма адметнымі!»

  • «Будзьма беларусамі! Галоўнае – вырашай сам!»

  • «Будзьма the best!»

  • «Будзьма беларусамі! 100% якасная культура!»

  • «Будзьма беларусамі! Мода, якая застанецца!»

  • «Будзьма беларусамі! Бярэм з мінулага лепшае!»

  • «Будзьма з мовай!»

  • «Будзьма беларусамі! Гэта нас аб’ядноўвае і робіць унікальнымі!»



  • Кампанія арыентуецца на розныя сацыяльныя групы па ўсёй краіне, распаўсюджваючы ідэі «Будзьма!» як мага шырэй.

  • Для «Будзьма!» важны любы чалавек, незалежна ад таго, жыве ён у сталіцы, абласным горадзе, мястэчку ці на вёсцы.



  • Мы разлічваем на актыўны ўдзел у мерапрыемствах Кампаніі самых шырокіх колаў беларускага грамадства, людзей розных узростаў, сацыяльнага стану і веравызнання.

  • Акцыi Кампаніі скіраваныя і на моладзь, і на дзяржаўных службоўцаў, прадпрымальнікаў, вайскоўцаў, творчую інтэлігенцыю, пенсіянераў і г.д.



Акцэнты кампаніі 2010

  • Актыўная супраца з трэндсетэрамі і лідэрамі субкультур

  • Арыентацыя на праекты, якія маюць патэнцыял стаць папулярнымі сярод значнай колькасці насельніцтва краіны

  • Адкрытасць і публічнасць мерапрыемстваў Кампаніі





Канцэрты, фестывалі, ярмаркі

  • Канцэрты, фестывалі, ярмаркі

  • Выставы

  • Лекцыі

  • Канферэнцыі, “круглыя сталы”

  • Семінары, майстар-класы

  • Прэзентацыi

  • Пленэры

  • Творчыя сустрэчы

  • Вандроўкі, туры і г.д.

  • Конкурсы, іншыя творчыя спаборніцтвы

  • NB! Кампанія не абмяжоўвае формы мерапрыемстваў для ўдзельнікаў



Дзейнасць «Будзьма!» карысная для краіны і грамадства, таму пабудова канструктыўных стасункаў з дзяржаўнымі ўстановамі Рэспублікі Беларусь ёсць прыярытэтам

  • Дзейнасць «Будзьма!» карысная для краіны і грамадства, таму пабудова канструктыўных стасункаў з дзяржаўнымі ўстановамі Рэспублікі Беларусь ёсць прыярытэтам

  • Кампанія разлічвае на партнёрскія стасункі з Міністэрствам культуры, Міністэрствам адукацыі, Міністэрствам спорту і турызму, профільнымі культурніцкімі і адукацыйнымі ўстановамі, мясцовымі ўладамі розных узроўняў.  



Кампанія адкрытая для супрацоўнікаў СМІ, рэгулярна ладзіць мерапрыемствы для прэсы,

  • Кампанія адкрытая для супрацоўнікаў СМІ, рэгулярна ладзіць мерапрыемствы для прэсы,

  • а таксама кантактуе з журналістамі праз прэс-сакратара ці сылку СМІ актуальнай інфармацыі.




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка