Гульнёвая дзейнасць выкарыстоўваецца ў наступных выпадках




Дата канвертавання25.12.2016
Памер445 b.















1. Гульні павінны адпавядаць вызначаным вучэбна-выхаваўчым задачам, праграмным патрабаванням да ведаў, уменняў, навыкаў, патрабаванням стандарту.

  • 1. Гульні павінны адпавядаць вызначаным вучэбна-выхаваўчым задачам, праграмным патрабаванням да ведаў, уменняў, навыкаў, патрабаванням стандарту.

  • 2. Гульні павінны адпавядаць матэрыялу, які вывучаецца , і будавацца з улікам падрыхтаванасці навучэнцаў і іх псіхалагічных асаблівасцяў.

  • 3. Гульні павінны грунтавацца на пэўным дыдактычным матэрыяле і методыцы яго ўжывання.  



Гульнёвая дзейнасць выкарыстоўваецца ў наступных выпадках:  

  • Гульнёвая дзейнасць выкарыстоўваецца ў наступных выпадках:  

  • у якасці самастойных тэхналогій для засваення паняцця, тэмы і нават раздзелу вучэбнага прадмета (урок – спаборніцтва; урок – конкурс;урок – вандраванне; урок – КВЗ) 

  • як элементы (часам вельмі істотныя) шырэйшай тэхналогіі (знайдзі арфаграму;зрабі адзін з відаў разбору і г.д.)  

    • у якасці ўрока (занятка) або яго часткі (пачатак, сярэдзіна, канец; знаёмства з новым матэрыялам; замацаванне ведаў, уменняў, навыкаў; паўтор і сістэматызацыя вывучанага).
  • як тэхналогія пазакласнай работы (лінгвістычны КВЗ, экскурсіі, вечары,алімпіяды і г.д.)  























 

  •  
































База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка