Хвала Алаху, які адзін у валодаючы Яго самыя цудоўныя Імя і з'яўляецца уладальнікам непераможнай моцы




старонка1/23
Дата канвертавання25.12.2016
Памер3.47 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   23
www.Allah.com

www.Muhammad.com

Біяграфія і гісторыя жыцця прарока Мухамада

Алах хваліць яго прарока Мухамеда

The Cure Сахих-Шэфа

па

Суддзя Abulfadl Эйяд,



памёр (1123CE - Ісламскі Год 544H)

Пра гэта паведамляе Гранд мухаддис Хабіба Хафіз Абдула Бэн Sádek

Перагледжаны па мухаддис Абдула Talidi

Адаптацыя

Слуга Хадысе, шэйх Ахмад Дарвіш (арабская)

Khadeijah А. Стефенс (на англійскай мове)

Сіці Nadriyah (інданезійская)

Mardiyah (Яванская)

Copyright © 1984-2014 Allah.com Muhammad.com. Усе правы абаронены.

Калі ласка, распаўсюджваць як падарунак без кошту нават у не прыбытку кампаніі

Алах ўсхваляе Свайго прарока Мухамеда

Усхваленне Алаха для Яго прароку Мухамаду і яго ўзнёслага статусу ў абедзвюх выказванняў і учынкаў:

Імам, Хафіз, Abulfadl, хай будзе Алах задаволены ім, адкрывае сваю вялікую працу біяграфіі Прарока Мухамада з увядзеннем кажучы:

Хвала Алаху, які адзін у валодаючы Яго самыя цудоўныя Імя і з'яўляецца уладальнікам непераможнай моцы ...

Любы, хто ўзяў у рукі кнігу, вялікі ці маленькі, пра Прарок Мухамад не можа не прызналі ўзвышанае стан, у якім Алах бачыць яго. Таксама пакуль яны могуць не прызнаць, як Алах блаславіў яго з мноствам добрых якасцяў, выдатнымі якасцямі і характарыстыкамі. Каб паспрабаваць зрабіць правасуддзеда яго вялікай каштоўнасці б вычарпаць як мова і пяро.

Адзін мімаходам ўзнёслага статусу, у якім Алах сузірае Яго Прарока ў Святым Каране, дзе адзін сьведкі Яго хвала яго характару і маралі, і чытае з даручэнні Алаха да Сваім прыхільнікам правесці шчыльна да яго і падпарадкоўвацца яго камандам.

Алах ў Сваёй пераважнай шчодрасці даруе гонар на яго, аддае перавагу яго, хваліць яго і ўзнагароджвае яго з найвялікшай узнагародай. Алах ў пераважнай большасці багаты ў пачатку і ў жыцці будучай. Уся слава Яму на гэтым свеце і ў вечнай жыцця.

Алах прадставіў Прарока Свайго тварэння і зрабілі яго самым дасканалым чалавекам і адрознівала яго сярод іншых выдатных атрыбутаў, з самымі прыгожымі якасцяў і высакародных меркаванняў.

Алах падтрымаў Свайго Прарока, з цудамі, якія трымалі людзей у здзіўленні. Ён даў яму ясныя доказы, і шанавалі яго, усе з якіх яго сучаснікі і паплечнікі сведкам і пакаленне, якое прыйшло пасля яго бясспрэчна ведаў.

Гэта блаславёная веданне сваім святлом была перададзена ў надзейныя рукі і праз які мы сапраўды блаславіў з улікам Прарока. Няхай Алах хвала і пачытаць нашу спадару Мухаммаду і даць яму дасканалы свет у багацці.

Кампаньён, Анас распавёў гісторыю пра тое, як крылаты нябеснай гары па імі Бурак быў утаймаваць і асядлаў для Прарока пракаціцца на сваім цудоўным Начное падарожжа, ўхіляўся ад яго. Архангел Гаўрыіл папрасіў Бурак, чаму ён вёў сябе такім чынам, кажучы: «Ты робіш гэта для Мухамада? Нямаяшчэ адзін заслужаны Алахам, чым ён калі-небудзь ездзіў вас. "Пачуўшы гэтыя словы Бурак Едыгей пот.

Прарока ўсхвалялі Алаха

Ніжэй знаходзяцца некаторыя з самых яркіх вершамі з Карана, якія кажуць аб Прароку выявай высокую ацэнку і хвалу Алаха за яго разам з перавагаю яго якасцяў.

Praiseworthiness і цудоўныя якасці Прарока:

Алах кажа: "Сапраўды, ёсць прыйшоў да вас Пасланца з вашай уласнай" (9: 128). У гэтым аяте Алах паведамляе вернікам, арабы, жыхары Мекі і народы свету, што ён паслаў да іх ад іх саміх Messenger. Пасланец якіх яны былі ўпэўненыя, што і ўжо вядомы ім якяк праўдзівы і годны даверу і таму, што ён быў адным з іх, што ён быў упэўнены, каб даць ім добры савет.

Кожнае племя з Аравіі было звязана з ім ці праз сваяцтва або паходжання, і ён быў безумоўна іх самых высакародных і выдатны сваяк. Сын Абаса, а таксама многія іншыя, сказаў, што гэта сэнс слоў Алаха ", акрамя любові да сваякоў (Прарока)» (42:23). Ён з'яўляецца самым высакародным, самым высокімі самы цудоўны з іх. І гэта самы высокі хвалы.

У той жа аяте Алах прыпісвае яго прарок розных пахвальных якасцяў і Ён хваліць стараннасць Прарока, каб весці людзей да ісламу, а таксама сваю шчырую клопат пра шкоду, якую дзівіць іх не толькі ў гэтым жыцці, але і ў вечнай жыцця. Гэта таксама разуменне дабрыніі ласку Прарок паказаў тым, хто яму паверыў.

Дасведчаны чалавек звяртае на сябе ўвагу той факт, што, Алах удастоіў яго з двума сваімі ўласнымі імёнамі - Раўф, пяшчотны і Рахім, Міласэрнага.

Алах кажа: "Сапраўды, ёсць прыйшоў да вас ганец ад вашых уласных, ён смуткуе аб сваіх пакут, і гэта турбуе вас, і далікатны, міласэрны да вернікаў". (9: 128). Ён таксама кажа: «Калі б не было шчодрасці Алаха да вас і Яго міласэрнасці, і Алах Пяшчотны, Міласэрны." (24:20)

У разьдзеле Аль-Імра Алах кажа: "Алах, несумненна, быў міласцівы да вернікаў, калі ён паслаў сярод іх Пасланца з сябе" (3: 164). Алах таксама кажа: «Гэта той, хто мае павышаную сярод непісьменных (арабаў), пасланец ад сябе," (62,2). Зноў жа, у іншым аяте Алах кажа: «Як мыадправілі з вас Messenger (Прарок Мухамад) ад сябе, "(2: 151)

Імам Алі, хай будзе Алах ушанаваць яго твар, патлумачыў, што словы Алаха "з вашага ўласнага" ставіцца да лініі Прарока, адносіны вузамі шлюбу або зніжэння і што з моманту прарока Адама, свет яму, не было ні пералюбнік ні распусьнік ў сваёй радаводу, усе былі афіцыйна жанатыя.

Адпраўка Прарока як Міласэрнасці для свету

Спасылаючыся на верш: "Хто падпарадкоўваецца Пасланец, сапраўды ён слухаўся Алаху" (4:80). Джафар, сын Мухамеда сказаў: "Алах ведае, што Ягоныя стварэньні ня здольнае чыстага паслушэнства Яму, каб Ён паведаміў нам, у гэтай паслядоўнасці - Пасланец, то Алах - так гэта не будзе рэалізаваны адзін б незмогуць прэтэндаваць на дасягненне чыстай паслухмянстве Яму. Такім чынам, паміж Алахам і чалавекам ён паклаў адну са сваіх уласных, упрыгожваючы яго Сваімі ўласнымі атрыбутамі спачуванне і міласэрнасць.

Ён зрабіў яму праўдзівую пасла для гэтых стварэнняў і пастанавіў, што, калі чалавек падпарадкоўваецца Прарока ён на самай справе падпарадкоўваючыся Алаху, і калі хто-то адказвае яму, што яны таксама захаванне Алаха. "

Абу Бакр, сын Тахір, патлумачыў верш: «Мы не адправілі цябе толькі ў якасці міласьці для ўсіх светаў» (21: 107), а сэнс Алах, надзеленых прарока Мухамеда на ласку, так што ўсе яго істота было міласэрнасць і ўсе яго якасці і атрыбуты былі міласэрнасці для гэтых стварэнняў. Калі чалавек дакранаецца любой частцыяго міласьці ён захоўваецца ў абодвух светах ад кожнага ненавіснага матэрыі і дасягае ўсё, што любіў. Адлюстраванне на словы Алаха, які сказаў: "Мы не адправілі цябе толькі ў якасці міласьці для ўсіх светаў."

Абу Бакр, сын Тахір таксама растлумачыў, што жыццё і смерць Прарока былі ласку, таму што Прарок сказаў: "Мая жыццё гэта добра для вас, і мая смерць гэта добра для вас" (зарэгістраваны ў Муснад Ахмада і ў адпаведнасці з крытэрамі Сахих Мусліма). Прарок Мухамад таксама сказаў: «Калі Алах загадвае міласць да нацыіЁн бярэ свой Прарока Яму перад імі, і прымушае яго быць адным, каб ісці наперад, каб падрыхтаваць для іх шлях. "(Перададзена ў Сахих Муслім у главе Дабрадзецелі).

Як-Samakandi дапрацаваныя на "як ласку для ўсіх міроў" кажучы, што гэта ставіцца як да чалавецтва і джынам, і што ён таксама быў растлумачыць як для ўсяго стварэння. Для вернікаў ён сапраўды ласку, як ён іх кіраўніцтва. Што тычыцца крывадушнікаў ён быў таксама міласэрнасць да іх, таму што ён атрымаўіх бяспекі, не забіваючы іх, хутчэй, ён адкладаецца пакаранне ў выглядзе штрафу ў. Калі справа дайшла да тых, хто не верыў, што ён быў таксама міласэрны, адкладаючы іх пакаранне.

Сын Абаса пракаментаваў: «Ён ласку як вернікаў, так і няверуючых. У выпадку няслушных яны былі выратаваны ад пакарання, якая прыйшла да іншых суполкам, якія супярэчылі іх прарока."

Алах назваў прарока Мухамеда "Святло" ў Каране

Алах звяртаецца да Свайго Прароку ў Каране як святло, "святло прыйшоў да вас ад Алаха і Яснай Кнізе» (05:15). Ён таксама кажа: «О, Прарок, Мы паслалі цябе як сведкі, носьбіта добрай весткі, і несці папярэджанне; абанента да Алаха з Ягонага дазволу і як лёгкі праліць лямпы" (33: 45-46).

Бачачы Света Прарока

падчас яго нараджэння Лэдзі Аміна, маці прарока, па Darwish:

Sairia, сын Аль Irbad, сказаў, што Пасланец Алаха сказаў: "На самой справе, я прыхільнік Алаха, і Друк прарокаў, так як Адам быў усталяваны ў гліне паведамлю вам пра гэта :. Я маленьне маё Абрагам, бацька, радасная вестка Ісуса і бачанне маёй маці і, як такой,маці прарокаў см -. і ведаю, што маці Пасланца Алаха ўбачыў, як яна нарадзіла мяне, святловыпрамяняльны ад яе, што гарыць палацы Сірыі, пакуль яна не бачыла іх "Перадаў Ахмад сына Ханбаля, базар і Аль Byhaqi які судзіў яго, каб быць сапраўднымі, як зрабіў ібн Хиббан, Аль-Хакімі пацвярджаецца Хафіз ібн Хаджар. Пра гэта паведамляе Хафіз Абдула бін Siddique Аль Ghumari, ды злітуецца над імі.

(Шэйх Дэрвіш дадаў: гэты Хадысе адмаўляе меркаванне тых, хто лічыць Лэдзі Аміна быць толькі сярод людзей вертыкальным прыродзе да ісламу, і ў гэтай якасці іх «дабрачыннасць» адпраўляецца назад да іх Гэта прарочае выказванне з'яўляецца доказам таго, што яна ёсць. першым сярод блізкіх сяброў Алаха (awlia) уІслам, і што яна з'яўляецца ганаровым маці сямейства дома Прарока, так як яна бачыла з воку блізкіх сяброў Алаха (awlia). Такі высокі рэйтынг стан згадваецца ў Боскай Хадысе, "Я буду яму зрок, з якой ён бачыць". Гэта азначае, што яна ўбачыла, палацы ня з ёйрэгулярнае зрок, але з улікам яе сына. Такім чынам, яна надзяліла яго сваёй лепшай гонару і малака, і ён запаліў яе, перш чым запаліць свет.

Граматычна, Прарок казаў пра сябе ў якасці другога чалавека з яго маці і сведчыў, што яна бачыла ўвесь свет, у той час як іншыя толькі чулі пра выпадак у далейшым. Прарок удастоіў яе і назваў яе "Маці Пасланца Алаха". Яе святло, гонар і шчасце была ўспадкаванаЛэдзі Хадиджи затым яе дачка Лэдзі Фацімы, хай будзе Алах задаволены імі.

Хафіз ібн Касир ў сваім Сахих (сапраўднага) Сіра паведаміў, што Лэдзі Аміна таксама ўбачыў той жа святло, калі яна зачала Прарока. Ён таксама адзначыў, у той жа спасылкай дабраславеньне Прароку. Перад смерцю, шэйх Аль-Лазні прытрымліваўся гэтага і адмовіўся ад секты вахабітаў. Шэйх Аль-Лазні сталівельмі крытычна перавагу сваёй веры з галоўных ваххабитскими святароў - ібн Баз і Twigry - якія падтрымліваюць падабенства паміж людзьмі і Алахам.

Гэта, сцісла, дабраславеньне Алаха да нас з разумення гэтага Хадысе. Гэта бясспрэчны сапраўдны спасылка на свеце прароцтва і не трэба разглядаць ілжывае апавяданне, якое кажа: "О, Джабир, першае тварэнне Алаха ня ёсць святло вашага Прарока", які яго вытворцасцвярджаў, што паведамляецца ў Мусаннаф Абдул Раззак. Там няма такога прымаўка ў гэтай працы ці дзе-небудзь яшчэ, гэта зусім няправільна

Што тычыцца грабніцы лэдзі Аміна вашу ўвагу звяртаецца на тое, што шмат гадоў праз падчас маршу да бітвы Ухуда, Hind жонка Абу Суфьян заклікаў іерархіі Koraysh спусташаць грабніцу лэдзі Аміна. Нават пры тым, што нянавісць да Koraysh для Прарока было выдатным, яныдумаў, што такі акт будзе подла, што трэба зрабіць і плямёны Аравіі будуць адбітыя іх дзеянні, пляма якога ніколі не будзе знішчана, і гэта была дзверы, яны не хацелі, каб адкрыць. (У апошнія гады, секта Вахабіты ня супадаць этыку няверуючых Мекі. Яны не паважаюцьграбніцы маці Прарока Лэдзі Аміна, Лэдзі Хадиджа і бытавой Прарока і яго паплечнікаў у Baqia і ў іншых месцах, і выраўнялі іх тым самым робячы іх непазнавальнымі. Магілы зараз невядома і без апазнавальных знакаў. Аднак, па іроніі лёсу вахабітаў пабудавалі офісы кіравання ўМека і Медзіна, якія адлюстроўваюцца імёны і прызначаных назвы сваіх элітных кадраў у дзверы. Акрамя таго, яны таксама разбураныя многія важныя ісламскія кварталы, такія як Hudaybiyah і замянілі іх свецкіх імёнаў. У цяперашні час многія ісламскія структуры або месцы былі знесены і замененыНью-Ёрк будынкаў стылю. Адзінае, што застаецца тым жа ў Мецы знаходзіцца Кааба).

Пашырэнне грудной клеткі Прарока

Даючы яму статусу прабачэння

і статусе абаронены ад граху

Алах, Усемагутны і кажа: «У нас не пашыраецца грудзі для вас» (94: 1) «Пашыранае» азначае пашырыць, велізарныя, і слова «грудзі» ў гэтым вершы ставіцца да яго сэрцу.

Сын Абаса патлумачыў, што Алах пашырыў грудзі Прарока святлом ісламу, у той час як Саль У-Tustori сказаў гэта азначае з улікам паведамленні. Хасан аль Басра сказаў, што Алах напоўніў яго меркаванні і веды.

У наступных вершах, Алах кажа: "і вызваліў вас ад вашага цяжару, які важыў ўніз спіной» (94: 2-8). Абодва Аль Маварди і Як Сулами лічаць, што сэнс адносіцца да Паслання, які важыў ўніз на спіну, перш чым Прарок аддаў яго. Акрамя таго, было сказана As-Samakandiазначае Алах абараніў Прарока ад граху інакш грахі б абцяжараныя спіной.

Кіраўнік працягвае: «У нас не падняў свой ўспамін? (94: 4). Гэты верш быў растлумачаны Ях'я, сын Адама, як прысвячэння прароцтва Мухамада.

І было сказана: "Калі я, (Алах) я згадаў, вы згадалі са Мною ў абвяшчэнні:" няма бога, акрамя Алаха, і Мухамад пасланец Алаха ". Таксама было сказана, гэта тычыцца дасведчанасці яго імя, як згадвалася і паўтараецца ў кожным заклік да малітвы.

Цяпер цалкам зразумела, што гэтыя словы Алаха пацвердзіць жахлівасць карысць Ён дараваў прароку Мухамаду разам з узнёслай рангу прарок перад Ім разам са сваім ганаровым становішчам. Алах пашырыў сваю грудзі да веры і кіраўніцтвам, што робіць яго досыць шырока, каб утрымліваць іведы і мудрасць.

Алах абараніў Сваю Прарока ад цяжару ўсе пагарджанага ў "эпоху невуцтва" (джахилии), зрабіўшы іх яму брыдкая, даючы перамогу сваёй рэлігіі над усімі папярэднімі рэлігій.

Важкім адказнасць паведамленні і Прароцтва асьвяцілася для яго Алахам, так што ён змог прадставіць даручаны паведамленне, пасланае яму да чалавецтва. Зноў жа, Алах падкрэслівае выдатнае становішча Прарока, яго велізарную званне, і вялікую вядомасць за кошт павышэння яго імя ўКампанія свайго імя. З гэтага Katada сказаў: «Алах ўзвысіў славу ў свеце, і ў вечнай жыцця. Там няма сведкаў, ні яшчэ хто ўзносіць малітву, не кажуць:" Там няма бога, акрамя Алаха, Мухамад Пасланец Алах ».

Абу Sayeid Аль Худри распавядаў, што Прарок сказаў: «Гаўрыіл прыйшоў да мяне і сказаў:« Мой Гасподзь і ваш Гасподзь кажа :? Вы ведаеце, як я падняў сваё імя, калі маё імя згадваецца, ён згадваецца са Мною ».

Алах кажа: "Слухайцеся Алаху і Яго Пасланец» (03:32) і "вернікі, вераць у Алаха і Яго Пасланца» (4: 136). Тут відаць, што паслухмянасць Алаху падлучаны да нашай паслухмянасць Яго Прарока і звярніце ўвагу, як яго імя згадваецца побач з імем Алаха.

Звярніце ўвагу, як Алах дадаў Прарока пасля Яго са словам "і". Відавочна, і падкрэслівае важнасць спрыяння, віднага статусу Прарока, што не было падаравана любой з іншых прарокаў або пасланнікаў Алаха.

Huthaifa паведамляе нам, што Прарок сказаў: "Ніхто не павінен казаць:" Што воля Алаха і (мэты), так-небудзь хоча, "а трэба сказаць:" Што воля Алаха ", а затым сказаць:" то так-і- так заўгодна ».

На сходзе, у якім Прарок прысутнічаў, хто-то казаў казаў: "Хто падпарадкоўваецца Алаху і Яго Пасланец была простай дарогай, і whosever паслухаецца іх абодвух ..." Пасля чаго Прарок спыніў яго і сказаў: «Якая дрэнная акустычная вы, атрымаеце да "або, у іншым аказання" пакінуць ". Гэта было таму, штояго ўступлення Алаха і Яго Прарока, выкарыстоўваючы падвойную займеннік.

Абу Сулейман пракаментаваў гэта было, таму што, "Ён не любіў два імя злучаныя разам такім чынам з-за датычнасьці роўнасці." У той час як ёсць і іншае меркаванне, што тое, што Прарок любіў, быў чалавек спыняючыся на «whosever паслухаецца іх абодвух." Тым не менш, заява Абу Сулейман з'яўляеццалічыцца больш правільным, таму што гэта ў адпаведнасці з іншым сапраўдным выказваннем Прарока, які абвяшчае: "Той, хто не паслухаецца іх дапусціў памылку," не спыняючыся пасля "... кожны, хто не падпарадкоўваецца іх."

Алах кажа: "Алах, і анёлы Яго хвала і шануюць Прарока" (33:56). Некаторыя пракаментавалі або няма, адносіцца слова "хвала" Алаху і Яго анёлаў. Некаторыя лічаць, што дапушчальна для абазначэння як тады гэта забаронена іншым з-за паняццем партнёрства. Яны лічаць, што займеннікставіцца да толькі анёлаў і зрабіць выснову, што верш азначае "Алах хваліць і шануе прарока, і Яго анёлы хвалы і шануюць Прарока».

Пасланец Алаха

гэта той, хто прыйшоў з ісцінай і паверыў

Кансенсус ісламскіх вучоных на вершы Алаха, які чытае, "І

той, хто прыходзіць з ісцінай, і гэта пацвярджае тыя тыя, якія, безумоўна, бойцеся Алаха. Яны павінны мець усё, што яны хочуць з іх Госпада, то ёсць аддача за добрых зладзеяў ", (39: 33-34). Спасылаецца на прарока Мухамеда, якія прынеслі праўду Іншы вучоны дадаў:" Гэта той, хто гэта пацвердзіў ". арабскіСлова ў вершы чытаецца дваяк. Адна з яго сэнсаў з'яўляецца "казаў праўду" і адносіцца да Прароку і іншы сэнс "пацвердзіў, што" ставіцца да вернікаў. Сярод іншых каментароў ён сказаў, што слова "пацвердзіў" ставіцца да Абу Бакр або Алі.

Муджахид сказаў тлумачачы словы Алаха ", і чые сэрцы знаходзяць суцяшэнне ў памінання Алаха" (13:28) у дачыненні да прарока Мухамеда і яго паплечнікаў.

Прарок, сведка над усім чалавецтвам

Алах кажа: "О, Прарок, Мы паслалі цябе як сведкі, носьбіта добрай весткі, і несці папярэджанне, абаненту Алаху з Ягонага дазволу і як лёгкі праліць лямпы" (33: 45-46). Як стала вядома, з гэтых вершаў, што Алах блаславіў Свайго Прарока, з кожным шляхецкай годнасьці і пахвальным якасцю і, што паперадаючы паведамленне Ён зрабіў яго сведкам свайго народа, які быў адным з яго спецыяльных, пахвальных якасцяў. Прарок з'яўляецца той, хто прынёс добрую вестку для ўсіх людзей, якія падпарадкоўваюцца яму, і папярэдзіў тых, хто выступаў супраць паведамленне ён дастаўлены. Паведамленне Прарок пастаўляецца закліканы да АдзінстваАлаха, і што гэта адна Алах, які павінен быць пакланяліся. Алах апісаў Яго Прарока як "лёгкай праліцця лямпы", з якой ён вядзе да ісціны.

Ата, сын Яшар сустрэліся Абдула, сына Амра, які быў сынам Al As і

папрасіў яго апісанай Пасланца Алаха. Ён сказаў: "На самой справе, Алахам некаторыя з характарыстык, апісаных у Каране сустракаюцца ў Торы, які чытае," Аб Прарок, Мы паслалі цябе як сведкі, у дабравесьніка і быць Warner, і прытулак для непісьменных. Ты Мой прыхільнікі Мой Пасланец, назаву вам адзін, на каго людзі належаць. Вы не будзе ні дрэнна выхаваным, ні вульгарнай, ні вы крычыце на рынку або трэба плаціць злом са злом, а, вы прабачце і дараваць. Алах не прымусіць яго паміраць, пакуль крыва рэлігія (юдаізм таксама хрысціянства) не маебылі выпрастаны ім, і яны заяўляюць, "Там няма бога, акрамя Алаха!" Праз яго, вочы сляпым, вушы, якія былі глухія і будуць адкрытыя сэрца, якія былі пакрытыя. "Аналагічны апавяданне паведамляе Абдула, сын Шалом і Кааба Аль Ахбар.

У Каране Алах кажа нам: «І для тых, хто павінен сачыць за Messenger -. Непісьменных Прарока (Мухамада), якіх яны павінны знайсці пісьмовае з імі ў Торы і Евангеллі Ён загадае дабрыню да іх і не перашкаджайце ім, каб рабіць зло. ён будзе рабіць добрыя рэчы законныя ім і забараніць усё, штогэта фол. Ён пазбавіць іх ад цяжару і кайданоў, якія важылі на іх. Тыя, хто верыць у яго і ў яго гонар, тым, хто дапаможа яму і ісці за святлом паслаў з ім абавязкова квітнець ". Скажам, "Аб людзі, я пасланнік Алаха да вас ўсім. Яго царства ўнеба і зямля. Там няма бога, акрамя Яго. Ён адраджае і сьмерціць. Такім чынам, паверылі ў Алаха і Яго Пасланца, непісьменным Прарока, які верыць у Алаха і Яго Слова. Выконвайце за ім у парадку, што вы кіраванай »(7: 157-158).

Алах таксама кажа: "Гэта было па міласьці Алаха, што ты (Мухамад) займаўся так паблажліва з імі. Калі б вы былі бессардэчна, яны б, вядома, пустэльна вы. Таму прашу прабачэння за іх. Вазьміце раіцца з імі ў гэтым пытанні і калі вы поўныя рашучасці, майце надзею на Алаха. Алах любіцьтых, хто давярае "(3: 159)

Як-Samakandi пракаментаваў гэты верш прымаўцы, "Алах нагадвае ім, што Ён зрабіў Яго Пасланец міласэрны, спагадлівы і паблажлівы да вернікаў. Калі б ён быў рэзкі, і не казаў ім сурова, яны б пакінулі яго. Але Алах зрабіў яго шчодрым , цярпімых, добры і пяшчотны ".

Абул Хасан Аль Qabisi патлумачыў верш: «І так Мы зрабілі вас сярэдні народ, для таго, што вы будзеце сведкам вышэй людзей, і што Пасланец быў сведкам над вамі" (2: 143) кажа: «Алах Перавага нашага Прарока вельмі ясна, а таксама перавагу сваёй нацыі. "

"І ў гэтым, так што пасланнік можа быць сведкам для вас, а для таго, каб вы былі сведкамі супраць чалавецтва" (22:78) і, "Як то ён павінен быць, калі мы вылучыць ад кожнай нацыі сьведкі, і прынясе вам (Прарок Мухамад), каб засведчыць супраць тых! " (04:41)

Да "сярэдняй нацыі" Алах азначае нацыю, якая з'яўляецца і збалансаваным і добра. Сэнс вершаў у тым, што Алах выбраў і аддаваў перавагу народ прарока Мухамеда, зрабіўшы іх выдатным, збалансаваным народ, каб яны маглі быць сведкамі супраць народаў папярэдніх прарокаў. І што, Пасланецбудзе праўдзівым сведкам на працягу сваёй нацыі.

Дабрыня Алаха і лагоднасьць да Прароку

Алах сказаў: "Алах дараваў вам. Чаму вы даць ім сысці (застацца), пакуль не стала ясна, да вас, хто з іх быў праўдзівым і ведаў тых, хто хлусіў?" (09:43).

Абу Мухамад Мекі сказаў: «Гэта ўступная фраза, гэта азначае, Алах робіць вас добрым і дае вам гонар."

Аун, сын Абдулы звяртае на сябе ўвагу кажучы, "У гэтым аяте Алах кажа Прароку аб памілаванні, перш чым казаць аб кансультацыі."

Як-Samakandi паведаміў, што ён чуў, верш растлумачыць, "Алах выратаваў вас, чаму вы даеце ім дазвол?" Калі б Алах звярнуўся да яго першым пытаннем, "чаму вы даеце ім дазвол", гэта было б вельмі цяжка на Прарока і сэрца Прарока было б пацярпелыхтакім чынам, што яна можа быць практычна лопнуць, з гэтых слоў. Але замест гэтага, Алах па Сваёй міласьці ўпершыню распавёў яму аб статусе памілаванні, так што яго сэрца заставалася спакойным, і гэта было тое, што ён сказаў яму: «Навошта ты даў ім сысці, пакуль не стала ясна вам, хто з іх праўдзівай і ведаўтых, хто хлусіў? "

Гэта лёгка для ўсіх, каб зразумець і прызнаць, што гэта лішні раз сведчыць аб заслужанага статусу, у якім Прарок праводзіцца Алахам, і што ён з'яўляецца прадметам дабрыні Алаха. Калі глыбіня гэтай дабрыні павінны былі быць вядомыя нам нашыя сэрцы, несумненна лопнуў.

(З гэтага мы даведаемся) мусульманін павінен імкнуцца цяжка і паспрабаваць дасягнуць этыку і норавы, апісаныя ў Каране, не толькі на словах, але і ў дзеянні, пошук і зносіны. Такія манеры і этыка з'яўляюцца асновай сапраўднага пазнання і шлях прымальнага паводзін і ў рэлігіі, і ў сваёйпаўсядзённыя справы.

Калі адзін моліць Госпада ўсіх спадароў, Таго, хто дабраслаўляе ўсіх і кожнага з нас - і не маюць патрэбы ў асобнай рэчы - не трэба не ўспомніць пазачарговага дабрыню Алаха.

Перавагі гэтага верша не варта выпускаць з-пад увагі, што яны павінны быць добра пачуты. Звярніце ўвагу, як Алах пачынаецца спачатку пачытаць Прарока затым асцярожна звяртае ўвагу на парады. Існуе задавальненне ў блізкасці ад памілавання да кансультацыі.

Алах кажа: "І калі мы не ўмацаваў вас, вы былі б вельмі трохі нахіляючы да іх" (17:74). Гэты верш паказвае максімальна магчымую занепакоенасць Алах Яго Прарока, хвалы і хай дабраславіць яго Алах. Папярэднія прарокі былі ўмаўляў, у той час як Прарок Мухамад быў мякка параіў,тым самым пяшчотным савет стаў больш эфектыўным і больш сведчыць пра каханне Алаха. Гэта таксама дэманстрацыя максімальна магчымай дбайнасцю Алах Яго Прарока.

Звярніце ўвагу на іх спосаб, у якім Алах пачынаецца з выразы Яго ўмацаванне і бяспеку Яго Прарока, перш чым казаць Яго далікатны савет, каб не было вельмі нязначны нахіл так, што Прарок не спыняцца на гэтым. Яго нявіннасць захавалася ў той час як іх мякка параіў, каб ён не быўўразлівыя з-за пяшчотнай парады, яго гонар і бяспека не былі пастаўлены пад пагрозу.

Алах шануе прарока:

Сведчачы яго сумленнасць і суцяшае яго Сваёй дабрыні

Гэта стасуецца да верша: "Мы ведаем, што яны кажуць засмучае вас гэта не ты, што яны абвяргаюць ;. Але harmdoers адмаўляць азнакі Алаха" (06:33).

Алі сказаў, што гэты верш быў пасланы, калі Абу Джал сказаў: "Мы не называем вас як ашуканца. Мы кажам, што тое, што вы прынеслі гэта хлусня."

Акрамя таго, было расказана, што Прарок быў засмучаны, калі яго супляменнікі абвяргаецца яго, пасля чаго Архангела Гаўрыіла, свет яму, наведаў яго і спытаў: "Што засмучае вас?" на што ён адказаў: «Мае супляменнікі абвяргаюць мяне." Габрыэль затым паведаміў яму, "Яны ведаюць, што вы кажаце праўду". Пасля гэтагаАлах паслаў гэты аят.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   23


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка