Кіраванне фактарамі, якія ўплываюць на здароўе школьнікаў ва ўмовах сталічнага рэгіёна




Дата канвертавання29.12.2016
Памер445 b.


Кіраванне фактарамі, якія ўплываюць на здароўе школьнікаў

  • ва ўмовах сталічнага рэгіёна


Сярэдняя агульнаадукацыйная школа № 72 з беларускай мовай навучання знаходзіцца ў мікрараёне “Дражня”, у ёй навучаецца 505 вучняў, сярод якіх 40% - гэта дзеці з няпоўных сем’яў, 80% дзяцей пражываюць у інтэрнатах сямейнага тыпу

  • Сярэдняя агульнаадукацыйная школа № 72 з беларускай мовай навучання знаходзіцца ў мікрараёне “Дражня”, у ёй навучаецца 505 вучняў, сярод якіх 40% - гэта дзеці з няпоўных сем’яў, 80% дзяцей пражываюць у інтэрнатах сямейнага тыпу



СШ №72



Праблемы, з якімі сутыкаецца калектыў нашай школы



Усе гэтыя фактары прыводзяць да павелічэння колькасці вучняў з дэвіянтнымі адхіленнямі, спаду якасці навучанасці і выхаванасці



Вось ужо 3 год ў школе №72 рэалізуецца праграма ПЕРАЕМНАСЦЬ



Наша праграма ўключае ў сябе 8 модуляў і заклікана рашаць наступныя мэты і задачы:

  • стварэнне скардынаванай сістэмы сацыяльна-псіхалагічнай, медыка-педагагічнай дапамогі дзецям, бацькам і педагогам у вучэбна-выхаваўчым працэсе

  • павышэнне прававой культуры вучняў і бацькоў

  • забеспячэнне сацыяльнага станаўлення і сацыяльнай абароны кожнага вучня ў сучасным свеце праз гуманізацыю і псіхалагізацыю адукацыйнага і выхаваўчага асяроддзя



Дадзеная праграма рэлізуе прынцып пераемнасці з выкарыстаннем тэхналогіі “Крок за крокам”, навуковым таварыстве “Прамень” правядзенне заняткаў па інтарэсах і здольнасцях у секцыях і клубах, гуртках з улікам індывідуальных здольнасцей вучняў, валанцёрскі рух.

  • Дадзеная праграма рэлізуе прынцып пераемнасці з выкарыстаннем тэхналогіі “Крок за крокам”, навуковым таварыстве “Прамень” правядзенне заняткаў па інтарэсах і здольнасцях у секцыях і клубах, гуртках з улікам індывідуальных здольнасцей вучняў, валанцёрскі рух.



Асобнае месца ў рэгіянальнай праграме пераемнасці “школа-паліклініка” адводзіцца ранняй прафілактыцы асацыяльных адхіленняў у дзяцей і падлеткаў.

  • Асобнае месца ў рэгіянальнай праграме пераемнасці “школа-паліклініка” адводзіцца ранняй прафілактыцы асацыяльных адхіленняў у дзяцей і падлеткаў.



Прафілактыка і карэкцыя дзяцей з дэвіянтнымі паводзінамі будуецца на наступных прынцыпах

  • комплексны і сістэмны падыход да дыягностыкі і прафілактыкі і карэкцыі

  • улік узроставых і індывідуальна-асобасных асаблівасцей дзіцяці і спецыфіка сацыяльна-педагагічнай сітуацыі развіцця дзіцяці

  • прафесіянальная кампетэнтнасць

  • апора на станоўчае ў асобе дзіцяці і арыентацыя на гарманізацыю яе развіцця

  • адзінства і ўзаемадапаўняльнасць псіхалагічных і медыка-педагагічных метадаў

  • дыферэнцыраваны падыход



Вызначалася тэндэнцыя скарачэння правапарушэнняў і злачынстваў у параўнанні з 2003 годам (на 1 снежня 2004 года мы маем 2 злачынствы і 2 правапарушэнні), зменшылася “група рызыкі” і ўнутрышкольнага кантролю на 40%.

  • Вызначалася тэндэнцыя скарачэння правапарушэнняў і злачынстваў у параўнанні з 2003 годам (на 1 снежня 2004 года мы маем 2 злачынствы і 2 правапарушэнні), зменшылася “група рызыкі” і ўнутрышкольнага кантролю на 40%.



Комплексна-мэтавая праграма “Волат



Рэгіянальны модуль “Волат” уключае ў сябе мерапрыемствы па зніжэнню саматычнай захворваемасці вучняў, мерапрыемствы па захаванню санітарна-гігіенічнага рэжыму, мерапрыемствы, накіраваныя на зніжэнне інфекцыйных захворванняў, гігіенічнае выхаванне вучняў, санадукацыйную работу, умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы школы і паліклінікі.

  • Рэгіянальны модуль “Волат” уключае ў сябе мерапрыемствы па зніжэнню саматычнай захворваемасці вучняў, мерапрыемствы па захаванню санітарна-гігіенічнага рэжыму, мерапрыемствы, накіраваныя на зніжэнне інфекцыйных захворванняў, гігіенічнае выхаванне вучняў, санадукацыйную работу, умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы школы і паліклінікі.



Згодна маніторынгу якасці жыцця ў мінулым годзе адбылося зніжэнне захворваемасці вучняў на 5%, скарачэнне інфекцыйных захворванняў на 12%.





Ствараючы ў школьным калектыве бачанне будучага стану школы і ўмоў для ўкаранення яго ў рэальнасць мы бачым неабходнасць у наступных канцэптуальных палажэннях фарміравання адаптыўнай мадэлі школы ХХI веку:

  • Ствараючы ў школьным калектыве бачанне будучага стану школы і ўмоў для ўкаранення яго ў рэальнасць мы бачым неабходнасць у наступных канцэптуальных палажэннях фарміравання адаптыўнай мадэлі школы ХХI веку:



валоданне метадалогіяй педагагічнага пошуку, тэхналогіяй прыняцця рашэнняў

  • валоданне метадалогіяй педагагічнага пошуку, тэхналогіяй прыняцця рашэнняў

  • уменне здзяйсняць выбар інавацыйнай праблемы і тэмы пошуку даследавання

  • уменне складаць разгорнутую праграму эксперыментальнай работы ў школе

  • валоданне разнастайнымі спосабамі ўкаранення навінаў ў педагагічны працэс

  • валоданне метадамі педагагічных даследванняў, дыягностыкай адсочвання рэзультатаў работы




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка