На дне реки в прохладной тьме скрываюсь я века, На дне реки в прохладной тьме скрываюсь я века




Дата канвертавання21.06.2017
Памер445 b.





На дне реки в прохладной тьме скрываюсь я века,

  • На дне реки в прохладной тьме скрываюсь я века,

  • Но букву “Н” прибавьте мне – и я уже река”



Я большую роль играю



  • Слова “папера” на многіх еўрапейскіх мовах гучыць амаль што аднолькава: па-беларуску “папера”, па-нямецку – “папір”, па -ангельску – “пэйпер”, па - французку – “пап’е”. Усе гэтыя словы маюць аднолькавы корань. Падумайце чаму? Можа гэта не выпадкова і ўсе яны ўтварыліся ад аднаго слова?



У Старажытным Егіпце знатныя людзі часта патрабавалі, каб мастакі і скульптары адлюстроўвалі іх з пісьмовымі прыналежнасцямі. Чым гэта растлумачыць?

  • У Старажытным Егіпце знатныя людзі часта патрабавалі, каб мастакі і скульптары адлюстроўвалі іх з пісьмовымі прыналежнасцямі. Чым гэта растлумачыць?



Вядома, што старажытнаегіпецкія ўрачы ўмелі лячыць зубы. Напрыклад, замацоўвалі зуб, які варушыўся, да суседняга здаровага зуба тонкім залатым дротам. Яны навучыліся свярліць дзірку ў зубе і лячыць яго. Як вы думаеце, адкуль мы аб гэтым даведаліся?

  • Вядома, што старажытнаегіпецкія ўрачы ўмелі лячыць зубы. Напрыклад, замацоўвалі зуб, які варушыўся, да суседняга здаровага зуба тонкім залатым дротам. Яны навучыліся свярліць дзірку ў зубе і лячыць яго. Як вы думаеце, адкуль мы аб гэтым даведаліся?



Калі мы фатаграфуемся, то кожнаму хочацца выглядаць на фотаздымку крыху лепей, чым на самай справе. А вось у Старажытным Егіпце скульптары стараліся не рабіць людзей прыгажэйшымі, а адлюстроўваць іх такімі, якія яны ёсць. Нават калі які-небудзь вяльможа быў непрыгожым, то і такім яны яго адлюстроўвалі на скульптуры. Чым вы гэта можаце растлумачыць? І чаму егіпецкія вяльможы не крыўдзіліся на майстроў, якія точна перадавалі іх недахопы ў знешнім выглядзе?

  • Калі мы фатаграфуемся, то кожнаму хочацца выглядаць на фотаздымку крыху лепей, чым на самай справе. А вось у Старажытным Егіпце скульптары стараліся не рабіць людзей прыгажэйшымі, а адлюстроўваць іх такімі, якія яны ёсць. Нават калі які-небудзь вяльможа быў непрыгожым, то і такім яны яго адлюстроўвалі на скульптуры. Чым вы гэта можаце растлумачыць? І чаму егіпецкія вяльможы не крыўдзіліся на майстроў, якія точна перадавалі іх недахопы ў знешнім выглядзе?



Гэта алея паказвала дарогу ад берага Ніла да храма. Алея ўяўляла сабой каменныя фігуры з львіным целам і галавой чалавека. Такі ыобраз з’явіўся невыпадкова. Ў егіпецкім мастацтве сілу і магутнасць фараона сталі параўноўваць з сілай і магутнасцю льва. Людзі, якія ішлі ў храм пападалі пад гіпноз гэтых міфічных істот, забываліся пра ўсё на свеце і настройваліся толькі на зносіны з богам. Адкажыце, пра якія міфічныя істоты ідзе гаворка.

  • Гэта алея паказвала дарогу ад берага Ніла да храма. Алея ўяўляла сабой каменныя фігуры з львіным целам і галавой чалавека. Такі ыобраз з’явіўся невыпадкова. Ў егіпецкім мастацтве сілу і магутнасць фараона сталі параўноўваць з сілай і магутнасцю льва. Людзі, якія ішлі ў храм пападалі пад гіпноз гэтых міфічных істот, забываліся пра ўсё на свеце і настройваліся толькі на зносіны з богам. Адкажыце, пра якія міфічныя істоты ідзе гаворка.








База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка