Пасяджэнне педагагічнага кінаклуба прагляд мультыплікацыйнага фільма «Буревестник»




Дата канвертавання11.04.2017
Памер32.05 Kb.
ПАСЯДЖЭННЕ ПЕДАГАГІЧНАГА КІНАКЛУБА

Прагляд мультыплікацыйнага фільма «Буревестник»



Мэта: Пазнаёміць педагогаў з такім жанрам кінамастацтва, як мультыплікацыя, з яго асаблівасцямі, магчымасцямі і педагагічным патэнцыялам.

Задачы: навучыць глядзець мультыплікацыйныя фільмы і аналізаваць іх; пашырыць уяўленні педагогаў аб выхаваўчых, развіваючых і навучальных магчымасцях кінамастацтва (на прыкладзе мультыплікацыйнага фільма); ажыццявіць аналіз навучальнага працэсу на прыкладзе відэасюжэту.

Інфармацыя пра фільм:

«Буревестник» – расійскі кароткаметражны мультфільм 2004 года, камедыя.

Рэжысёр – Аляксей Туркус («Аргус интернейшнл»).

Узнагароды:

• 2004 – 9-ы Міжнародны Маскоўскі фестываль дзіцячага анімацыйнага кіно «Залатая рыбка»: спецыяльны прыз журы «За самы смешны фільм».

• 2005 – 10-ы юбілейны Адкрыты Расійскі фестываль анімацыйнага кіно, былы «Таруса», цяпер «Суздаль» – Дыплом «За паказальны ўрок свавольства», а па выніках галасавання гледачоў – Прыз глядацкіх сімпатый.

Пытанні для абмеркавання перад праглядам мультфільма:

1. Якія мультфільмы вы любіце глядзець?

2. Што прыцягвае вас у мультфільмах?

3. Ці ўсё мультфільмы маюць выхаваўчую каштоўнасць?

4. Якія з мультфільмаў вы парэкамендавалі б для прагляду сваім дзецям, школьнікам? Чаму?

5. Якія мультфільмы вы ўнеслі б у чорны спіс? Чаму?

Прапаную вам для прагляду мультыплікацыйны фільм «Буревестник». Паспрабуйце вызначыць яго педагагічную каштоўнасць.

Прагляд мультфільма (першасны) (https://www.youtube.com/watch?v=PnqUzaahAsQ)

Пытанні для абмеркавання пасля першаснага прагляду мультфільма:

1. Якую педагагічную каштоўнасць мае дадзены мультфільм?

2. Якія рэкамендацыі для яго прагляду вы б далі бацькам, навучэнцам, настаўнікам?

Зараз мы з вамі паглядзім мультфільм яшчэ раз. Гэтым разам я абвяшчаю тэму пасяджэння нашага педагагічнага кінаклуба:



Тэма: «Буревестник» – педагагічная энцыклапедыя

Перад пачаткам прагляду калектыў умоўна дзеліцца на 4 падгрупы і кожная падгрупа атрымлівае індывідуальнае заданне:

1. Вобраз настаўніка і яго роля ў адукацыйным працэсе

2. Вучні і іх актыўная пазіцыя

3. Асаблівасці навучальнага працэсу

4. Роля Горкага і яго «Буревестника» ў адукацыйным працэсе?

ПРАГЛЯД МУЛЬТФІЛЬМА (другасны)

Пытанні для абмеркавання мультфільма, на аснове другаснага ўспрымання:

1. Вобраз настаўніка і яго роля ў адукацыйным працэсе

• Якія мэты мае педагог?

• Якія метады і прыёмы яна выкарыстоўвае для рэалізацыі пастаўленых мэтаў?

• Якімі педагагічнымі якасцямі валодае настаўнік, паказаны ў гэтым творы? З дапамогай якіх сродкаў аўтар змог данесці гэта да гледача?

• Да якой катэгорыі: станоўчых ці адмоўных герояў мы аднясем вобраз настаўніка і чаму?

• Якая роля адведзена аўтарам прадстаўніку педагагічнай прафесіі?

• Сустракаюцца такія настаўнікі ў сучаснай школе ці гэта выдуманы вобраз, прыдуманы мастаком?

2. Вучні і іх актыўная пазіцыя

• Ці можна навучэнцаў класа падзяліць на дзве катэгорыі: станоўчых і адмоўных герояў, і чаму?

• Якая асноўная мэта прысутнасці на ўроку станоўчых герояў-вучняў у адукацыйным працэсе? Як гэта ўдалося аўтару мультфільма перадаць, з дапамогай якіх сродкаў?

• Якая асноўная мэта прысутнасці на ўроку адмоўных герояў-вучняў у адукацыйным працэсе? Як гэта ўдалося аўтару мультфільма перадаць, з дапамогай якіх сродкаў?

• Што ў мультфільме кажа пра тое, што навучэнцы-героі, станоўчыя і адмоўныя, дамагліся сваіх мэтаў?

3. Асаблівасці навучальнага працэсу

• Ахарактарызуйце адным словам той навучальны працэс, які вы ўбачылі на экране.

• Што ці хто быў асноўны рухаючай сілай рэалізацыі навучальнага працэсу і чаму?

• Якія навучальныя і выхаваўчыя мэты былі рэалізаваныя ў ходзе гэтага навучальнага працэсу?

• Ці можна назваць гэты працэс навучальным? Чаму?

4. Роля Горкага і яго «Буревестника» ў адукацыйным працэсе?

• Растлумачце, з якой мэтай аўтар мультфільма выкарыстаў ідэю літаратурнага твора Горкага і вобраз «Буревестника»?

• Якія сродкі выкарыстаў мастак, каб перадаць ідэю барацьбы?

• Якія супрацьлеглыя бакі былі задзейнічаныя ў гэтай барацьбе?

• Хто перамог?

• Хто прайграў?



Пытанне для ўсіх:

• Ці можна мастацкі твор «Буревестник» назваць педагагічнай энцыклапедыяй? Чаму? (Удзельнікі могуць прыйсці да высновы, што яго можна назваць энцыклапедыяй савецкай педагогікі або энцыклапедыяй антыпедагогікі).


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка