Пазнаёмiцца з тэорыяй, прысвечанай дадзенай праблематыцы; пазнаёмiцца з тэорыяй, прысвечанай дадзенай праблематыцы




Дата канвертавання05.05.2017
Памер445 b.





пазнаёмiцца з тэорыяй, прысвечанай дадзенай праблематыцы;

  • пазнаёмiцца з тэорыяй, прысвечанай дадзенай праблематыцы;

  • прааналiзаваць сучасныя метады выхавання дзяцей;

  • прасачыць, чым дзядзька Антось заваяваў давер дзяцей?

  • разгледзець, якiя метады выхавання дзяцей прымяняў дзядзька Антось?

  • падабраць iлюстрацыi да паэмы «Новая зямля»;

  • ахарактарызаваць вобраз дзядзькi Антося.



аналiтычная работа з творам Я.Коласа

  • аналiтычная работа з творам Я.Коласа

  • ( урывак «Дзядзька-кухар»);

  • вывучэнне тэорыі, прысвечанай дадзенай праблематыцы;

  • аналіз і параўнанне сучасных метадаў выхавання дзяцей i метадаў, якiя прымяняў дзядзька Антось;

  • падбор iлюстрацый да паэмы «Новая зямля»:

  • iлюстрацыi з выставы Васіля Шаранговіча i iлюстрацыi вучняў.

  • стварэнне ўласнага дыдактычнага матэрыялу для ўрокаў беларускай лiтаратуры.





Перакананне

  • Перакананне

  • Патрабаванне

  • Практыкаванне

  • Прыклад

  • Заахвочванне

  • Пакаранне





Тонкі знаўца дзіцячай псіхалогіі.

  • Тонкі знаўца дзіцячай псіхалогіі.

  • Цікавы апавядальнік, экскурсавод.

  • Майстра на ўсе рукі.

  • Арыгінальны кулінар.

  • Сябра і дарадчык дзяцей.







Тонкі псіхолаг, умеў падысці да дзіцяці, уздзейнічаць на непаслухмянага:

  • Тонкі псіхолаг, умеў падысці да дзіцяці, уздзейнічаць на непаслухмянага:

  • Ён быў настаўнікам, суддзёю,

  • Калі, бывала, між сабою

  • Паспораць дзеткі ці паб'юцца,

  • Дык да каго тады звярнуцца,

  • Як не да дзядзькі, да Антося?



Дзядзька ўмеў зацікавіць дзяцей прыгажосцю прыроды роднага краю.

  • Дзядзька ўмеў зацікавіць дзяцей прыгажосцю прыроды роднага краю.

  • А пойдзеш ў Ліпава лясамі,

  • Напэўна стрэнешся з ласямі,

  • I зайца ўгледзіш, і вавёрку,

  • I норы воўчыя на ўзгорку...

  • Ну, ўсякіх дзіў там ёсць багата!

  • А дзядзька ўсё табе пакажа.

  • Цікавасць ўсю тваю развяжа...



З дзядзькам дзецям усё было цікава: лавіць рыбу, хадзіць у грыбы, варыць клёцкi. Акрамя гэтага дзядзька ўмеў рабіць розныя цацкі:

  • З дзядзькам дзецям усё было цікава: лавіць рыбу, хадзіць у грыбы, варыць клёцкi. Акрамя гэтага дзядзька ўмеў рабіць розныя цацкі:

  • А дзядзька майстар быў на штукі

  • I быў механік на ўсе рукі:

  • I дудку скруціць вам і стрэлку

  • I нарысуе нават елку, –

  • Такую выштукуе цацку...

  •  



Услаўленню педагагічнага («ён быў настаўнікам, суддзёю..») таленту дзядзькі Антося прысвячаецца найбольш старонак у паэме. Мы бачым дзядзьку Антося «як жывога» у час яго «ўрокаў» і нават у самыя крытычныя для кожнага настаўніка моманты, калі ніякія меры і сродкі ўздзеяння не спрацоўваюць. «О, дзядзька спосабаў меў многа даняць праціўніка малога!»

  • Услаўленню педагагічнага («ён быў настаўнікам, суддзёю..») таленту дзядзькі Антося прысвячаецца найбольш старонак у паэме. Мы бачым дзядзьку Антося «як жывога» у час яго «ўрокаў» і нават у самыя крытычныя для кожнага настаўніка моманты, калі ніякія меры і сродкі ўздзеяння не спрацоўваюць. «О, дзядзька спосабаў меў многа даняць праціўніка малога!»







Правілы выхавання дзіцяці

  • Правілы выхавання дзіцяці

  • Любі сваё дзіця!

  • Ахоўвай сваё дзіцяці!

  • Будзь добрым прыкладам для свайго дзіцяці!

  • Гуляй са сваім дзіцяці!

  • Працуй са сваім дзіцяцi !

  • Дазволь дзіцяці набываць жыццёвы вопыт .

  • Прывучай дзіцяці быць паслухмяным .

  • Прадстаўляй дзіцяці магчымасць такіх перажыванняў , якія будуць мець каштоўнасць выхавання.



Тэст

  • Тэст

  • 1. Адзін з раздзелаў «Новай зямлі» называецца:

  • а) «Дзядзька-пчаляр»; в) «Дзядзька-майстар»;

  • б) «Дзядзька-кухар»; г) «Дзядзька-жартаўнік».

  • 2. Размясціце радкі паэмы Я. Коласа «Новая зямля» па парадку:

  • а) Наш дзядзька, мiлы наш Антонi, в) Вось так гуртом яго абсядуць

  • б) I час работы яго крадуць; г) У дзiцячым часта быў палоне:

  • 3. І што за Ліпава такое?

  • а) лес; в) вёска;

  • б) возера; г) поле маладое

  • 4. Пра каго iдзе гаворка:

  • І быў механік на ўсе рукі...

  • а) пра Мiхала; б) пра Антося?

  • 5. Якiя метады выхавання дзяцей прымяняў дзядзька Антось?

  • а) метад пераканання б) метад падпарадкавання

  • в) метад захвальвання г) метад прыкладу



А) Дык дзядзька зараз стаў пакрышку

  • А) Дык дзядзька зараз стаў пакрышку

  • Ў чыгунчык клёцкі кідаць з лыжкі…

  • 1. 2. 2.



  • Аполак – крайняя дошка пры падоўжнай распiлоўцы бервяна (выпуклая з аднаго боку).

  •  

  • Галушка – круглы камяк, шарык, скачаны з чаго-небудзь мяккага.

  • Збан паліваны - высокая глiняная пасудзiна, якая звужаецца ўверсе i мае звычайную ручку.

  • Чыгунчык – гаршчок са сплаву жалеза з вугляродам.












База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка