Педагога сацыяльнага Барунскага ясляў-сада-сярэдняй школы на 1 паўгоддзе 2016/2017 н г. Мэта




Дата канвертавання05.03.2017
Памер134.72 Kb.
ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар Барунскага я/с СШ

Станулевіч Ф.В.
ПЛАН РАБОТЫ

педагога сацыяльнага

Барунскага ясляў-сада-сярэдняй школы

на 1 паўгоддзе 2016/2017 н.г.



Мэта: садзейнічаць фарміраванню сацыяльна-мабільнай, грамадска актыўнай, фізічна і псіхічна здаровай асобы, запатрабаванай у сучасным грамадстве, праз сумесную дзейнасць бацькоў, вучняў, настаўнікаў і спецыялістаў розных структур.
Задачы:

  • арганізацыя своечасовай комплекснай, сацыяльна-педагагічнай, прававой дапамогі вучням, якія маюць праблемы ў развіцці, сацыялізацыі або знаходзяцца ў сацыяльна-небяспечным становішчы;

  • выяўленне інтарэсаў і патрэб навучэнцаў, цяжкасцяў і праблем, адхіленняў у паводзінах, узроўня сацыяльнай ахаванасці і адаптаванасці да сацыяльнага асяроддзя;

  • распрацоўка і ажыццяўленне мерапрыемстваў па прафілактыцы правапарушэнняў, шкодных звычак;

  • аказанне дапамогі ў жыццёвым самавызначэнні навучэнцаў;

  • дыягностыка і карэкцыя ўнутрысямейных адносін;

  • прапаганда навыкаў ЗЛЖ;

  • арганізацыя мерапрыемстваў, накіраваных на развіццё сацыяльнай ініцыятывы, рэалізацыю сацыяльных праграм;

  • каардынацыя узаемадзеяння настаўнікаў, бацькоў, спецыялістаў сацыяльных службаў, прадстаўнікоў адміністратыўных органаў для аказання дапамогі навучэнцам і сем’ям розных падуліковых катэгорый.



Накірункі

 

 

Змест работы



З дзецьмі

З бацькамі

З настаўнікамі

Верасень

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

Састаўленне сацыяльна-педагагічнага характарыстыкі школы.

1.Састаўленне перспектыўнага плана работы

2. Састаўленне сацыяльна-педагагічнага характарыстыкі школы і мікрараёна школы

3.Абследаванне сямей, фарміраванне банка дадзеных аб вучнях і іх сем’ях.

4.Прадстаўленне інфармацыйа-статыстычных матэрыялаў

5.Абнаўленне інфармацыйных стэндаў і вугалка прававых ведаў

6.Наведванне сем’яў, у якіх дзеці знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы

7.Пасяджэнне Савета па прфілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх

8.Аналіз летняга адпачынку

9.Збор інфармацыі аб занятасці вучняў у вольны час

10.Афармленне ўлікова-прафілактычных спраў вучняў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы

 


Прафілактычна-асветніцкая дзейнасць

1.Мерапрыемства па фарміраванню пазітыўных адносін да жыцця «Свет у якім я жыву» 

2. Тыдзень здаровага ладу жыцця



1.Круглы стол “Першы раз у першы клас”

2.Час зносін “Профільнае навучанне. Для чаго яно патрэбна?”



Відыёпаказ "Папярэджанне самагубства здымае ступень яго рэалізацыі" 

Дыягнастычная дзейнасць

1.Псіхадыягностыка вучняў на пачатковым этапе навучання: дыягностыка матывацыі навучання, асабістай сферы вучняў. 

1.Вывучэнне асаблівасцяў унутрысямейнага выхавання дзяцей, якія знаходзяцца на ўліку СНС.

2. Дягностыка псіхалагічнага клімату ў класным і школьным калектыве.

3. Выяўленне вучняў, якія знаходзяцца ў СНС, “цяжкіх” падлеткаў.


Вывучэнне ўмоў жыцця і выхавання непаўнагадовых, складанне актаў абследвання.

 

 



 

Кансультацыйная дзейнасць

1.Сакрэты зносін.

2.Якім я сябе бачу ў будучыні(1-11кл)

3.Падтрымка і выкліканне ўпэўненасці ў сабе (5-11кл.).

4.У пошуку праўды (5-11кл).

5.Я і клас (1-11 кл.)


1.Адаптацыя дзяцей да класнага калектыву, узаемаадносіны ў калектыве.

2.Узроставыя асаблівасці дзяцей 6-7 гадоў.

3.Узроставыя асаблівасці пяцікласнікаў.

4.Псіхафізічная гатоўнасць дзіцяці да школьнага навучання.

5.“Как услышать и понять своего ребенка”

6. «Характерные черты суицидального поведения несовершеннолетних»



1.Адаптацыя дзяцей да класнага калектыву, узаемаадносіны ў калектыве(класныя кіраўнікі 1,5кл)

2.Першы раз у першы клас. Цяжкасці маленькіх вучняў.



Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

1.Работа з вучнямі, якія знаходзяцца на ўліку ЎШК, у СНС па асобных планах-.

2.Заняткі для развіцця адаптацыі пяці класнікаў.



 




Работа па ахове правоў і законных інтарэсаў дзяцей

1.Рэалізацыя мерапрыемстваў, згодна індывідуальных планаў аховы правоў і законных інтарэсаў непаўнагадовых, якія знаходзяцца СНС.

2.Правядзенне мерапрыемстваў у рамках Месячніка псіхалагічнага здароўя



Вывучэнне і комплексная адзнака палажэння дзяцей у кожнай сям’і, з мэтай выяўлення дзяцей,

патрабуючых дапамогі і абароны. 



 

 


Метадычная дзейнасць, самавыхаванне

1.Папаўненне метадычнай капілкі СППС.

2.Удзел у раённых мерапрыемствах, работа па самаадукацыі.

3.Распрацоўка памяткі для бацькоў першакласнікаў “Першы раз у першы клас”.


Накірункі

 

 

Змест работы



З навучэнцамі

З бацькамі

З настаўнікамі

Кастрычнік

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Наведванне сямей і абнаўленне банка дадзеных аб навучэнцах , якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абнаўленне вугалка прававых ведаў, інфармацыйнага стэнда.

3. Прадстаўленне квартальнай справаздачы аб рабоце з вучнямі, якія знаходзяцца ў СНС.

4. Пасяджэнне Савета па прфілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх.

5. Аналіз работы з непаўналетнімі, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы.

6. Афармленне ўлікова-прафілактычных спраў вучняў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы.



Прафілактычна-асветніцкая дзейнасць

1.Мерапрыемства ў рамках сусветнага Дня псіхічнага здароўя “Псіхалогія дзіўная навука”

2.Круглы стол “Что важнее: национальное различия или различия в моральном облике? (10-11кл)

3.Тыдзень прававых ведаў


1.Круглы стол для бацькоў навучэнцаў, якія знаходзяцца на ўліку ў ІСН, СНС, УШК "Недахоп увагі і яго вынік"

2.Гутарка “Как предупредить ссоры в семье?”

3.Удзел у класных бацькоўскіх сходах

 

 



Інфармацыйна-тлумачальная работа для   настаўнікаў па Крымінальнаму і Адміністрацыйнаму кодэксу 

Дыягнастычная дзейнасць

Вызначэнне ўзроўня адаптацыі вучняў у сярэднім звяне (5 клас). 

Вывучэнне дзіцяча-бацькоўскіх узаемаадносін, унутрысямейных абставін у сем’ях СНС

 


Вывучэнне сацыяльна-псіхалагічнага клімату ў калектыве

Кансультацыйная   дзейнасць

1.Індывідуяльныя кансультацыі па запросу.

2.Я і маё акружэнне.

3.Чаму курыць шкодна.


1. Індывідуяльныя кансультацыі па запросу

2.Псіхалагічныя праблемы дзяцей ва ўмовах сямейнай неблаганадзейнасці.

3.Як заўважыць генія ў вашым дзіцяці.

4.Як пазбегнуць канфліктаў? 



 Індывідуяльныя кансультацыі па запросу

Карэкцыйна-развіваючая   дзейнасць  

Работа з вучнямі, якія знаходзяцца на ўліку УШК, у СНС па асобных планах







Работа па ахове правоў і законных інтарэсаў дзяцей

Рэалізацыя мерапрыемстваў, згодна індывідуальных планаў аховы правоў і законных інтарэсаў непаўнагадовых, якія знаходзяцца у СНС, ІСН 

1.Кантроль за пражываннем дзяцей у сем’ях СНС.

2.Рэйд па праверцы ўмоў пражывання няпаўнагадовых, якія знаходзяцца ў СНС, ІСН, іх занятасць у пазаўрочны час.



 

Метадычная дзейнасць, самавыхаванне

1.Удзел у рабоце раённых метадычных аб’яднанняў (згодна плана работы РМК).

2.Работа па самаадукацыі “Індывідуальна-прафілактычная работа з навучэнцамі якія знаходзяцца ў СНС”




















Накірункі

 

Змест работы

З навучэнцамі

З бацькамі

З настаўнікамі

Лістапад

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Наведванне сямей і абнаўленне банка дадзеных аб навучэнцах , якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абнаўленне вугалка прававых ведаў, інфармацыйнага стэнда

4.Пасяджэнне Савета па прфілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх

5. Афармленне ўлікова-прафілактычных спраў вучняў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы 



Прафілактычна-асветніцкая дзейнасць

1.Гульня “У свеце правоў”

2.Дыскусія «Право выбора»



Час зносін "Прафілактыка агрэсіўнасці падлеткаў"

Дыскусія "Алкагольная залежнасць: прычыны і вынікі"

Круглы стол “Каштоўнасці правільнага выхавання дзіцяці ў сям’і”


Тэматычныя класныя гадзіны (у рамках тыдня прававых ведаў).

 

 



 

Дыягнастычная дзейнасць

Вывучэнне ведаў вучняў па веданню правоў і абавязкаў.

 


 

Вывучэнне эмацыянальнага стану настаўніка.

Кансультацыйная дзейнасць

1.Умей сябе пераадоліць.

2.Сакрэты зносін.

3.Алкаголь – крок да прыступнасці.

4.Робім дамашняе заданне з радасцю.

5.Аснаванне для пастаноўцы на ўлік ІСН дзяцей і падлеткаў.

6.Не трэба браць чужога.

7. Індывідуяльныя кансультацыі па запросу.


1.Правы непаўнагадовых.

2.Чаго не трэба гаварыць школьніку.

3.Правы і абавязкі бацькоў.

4.Працоўнае выхаванне і прафарыентацыя ў сям'і.

5. Індывідуяльныя кансультацыі па запросу

 

 



 Індывідуяльныя кансультацыі па запросу.

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

Трэнінгавыя заняткі па набыццю ўпэўненасці ў сабе.




 

Работа па ахове правоў і законных інтарэсаў дзяцей

 

Наведванне непаўнагадовых, якія знаходзяцца на ўлікуСНС, УШК,ІСН з мэтай аказання сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі сям'ям ў выхаванні дзяцей, ахове законных правоў і інтарэсаў навучэнцаў, вывучэнне ўмоў пражывання.

Паседжанне савета прафілактыкі(аб рабоце гурткоў і секцый ва УА па прыўлячэнню падлеткаў, якія знаходзяцца на розных відах уліку) 

 


Метадычная дзейнасць, самавыхаванне

Распрацоўка рэкамендацый для бацькоў па фарміраванню правіл ЗЛЖ у сям’і

 

Накірункі

 

Змест работы

З навучэнцамі

З бацькамі

З настаўнікамі

Снежань

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Наведванне сямей і абнаўленне банка дадзеных аб навучэнцах , якія знаходзяцца ў СНС.

2. Абнаўленне вугалка прававых ведаў, інфармацыйнага стэнда

4.Пасяджэнне Савета па прфілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх

5. Афармленне ўлікова-прафілактычных спраў вучняў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы 



Прафілактычна-асветніцкая дзейнасць

1.Відыёпаказ “Прафілактыка СНІДа”.

2. Дабрачынная акцыя “Нашы сэрцы дзецям” (для дзяцей сірот і дзяцей-інвалідаў да міжнародняга дня валанцёраў).

3.Тыдзень прававых ведаў


 Гадзіна інфармавання “Што неабходна ведаць, каб пазбегнуць ВІЧ-інфіцыравання».


 

 

 



Дыягнастычная дзейнасць

1.Анкетаванне “Што я ведаю аб СНІДЗе?”

2.Дыягностыка інтэлекта (высокамэтываваных научэнцаў)



 




Кансультацыйная дзейнасць

1.Індывідуяльныя кансультацыі па запросу.

2. Як пазбегнуць ВІЧ-інфекцыі?

3.Як стымаць агрэсію.

4.Калі не хочацца ісці ў школу.

5.Самарэгуляцыя эмацыянальнага стану.


Індывідуяльныя кансультацыі па запросу

1.Куды пайсці вучыцца вышаму дзіцяці.

2.Канфлікты са сваімі дзецьмі.

3.Дрэнныя словы.



4.Як дапамагчы дзіцяці зладзіцца з эмоцыямі.

 Індывідуяльныя кансультацыі па запросу.

Карэкцыйна-развіваючая дзейнасць

Работа з вучнямі, якія знаходзяцца на ўліку УШК, у СНС па асобных планах.




 

Работа па ахове правоў і законных інтарэсаў дзяцей

Арганізацыя занятасці вучняў, якія знаходзяцца на розных відах уліку, у час зімовых канікул.




Удзел у рабоце Савета по прафілактыцы правапарушэнняў і безнагляднасці сярод падлеткаў.

Метадычная дзейнасць, самавыхаванне

Узаемадзеянне па абмене вопытам і інфармацыяй са   спецыялістамі СППС

Педагог сацыяльны В.А. Вашчук


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка