Прадмет матэматыкі настолькі сур'ёзны, што трэба не выпускаць выпадку, зрабіць яго займальным




Дата канвертавання13.05.2017
Памер554 b.



Прадмет матэматыкі настолькі сур'ёзны, што трэба не выпускаць выпадку, зрабіць яго займальным.

  • Прадмет матэматыкі настолькі сур'ёзны, што трэба не выпускаць выпадку, зрабіць яго займальным.

  • Б. Паскаль





1. Усе караблі «аднапалубныя» ("аднаклетачныя"). Кожнай камандзе выдаецца таблічка з размяшчэннем караблёў гэтай каманды. Каардынат "чужых" караблёў гуляючыя не ведаюць

  • 1. Усе караблі «аднапалубныя» ("аднаклетачныя"). Кожнай камандзе выдаецца таблічка з размяшчэннем караблёў гэтай каманды. Каардынат "чужых" караблёў гуляючыя не ведаюць

  • .



2. Клас дзеліцца на дзве каманды, якія прыдумляюць назвы сваіх каманд.

  • 2. Клас дзеліцца на дзве каманды, якія прыдумляюць назвы сваіх каманд.



Калі на адпаведнай клетцы стаіць карабель, то гэтая каманда атрымоўвае 15 балаў (не залежна ад «кошты» клеткі) і працягвае страляць. Калі ў названай клетцы няма карабля, вучыцель прапаноўвае камандзе пытанне той складанасці, якая паказаная ў гэтай клетцы.

  • Калі на адпаведнай клетцы стаіць карабель, то гэтая каманда атрымоўвае 15 балаў (не залежна ад «кошты» клеткі) і працягвае страляць. Калі ў названай клетцы няма карабля, вучыцель прапаноўвае камандзе пытанне той складанасці, якая паказаная ў гэтай клетцы.

  • У выпадку правільнага адказу каманда атрымоўвае адпаведную колькасць балаў. Пры любым адказе ход пераходзіць да каманды-суперніцы.

  •  

  • На разважанне камандзе даецца да 30 секунд (для пытанняў складанасцю 5 і 10 балаў) або 1 хвіліна (для пытанняў складанасцю 15 балаў).



Удзельнікі гульні на сваіх таблічках закрэсліваюць зробленыя хады і свае, і тыя, што робяць супернікі, каб не страляць двойчы ў адну і тую жа клетку.

  • Удзельнікі гульні на сваіх таблічках закрэсліваюць зробленыя хады і свае, і тыя, што робяць супернікі, каб не страляць двойчы ў адну і тую жа клетку.



Гульня працягваецца да таго моманту, калі ўсе караблі адной з каманд будуць «патопленыя»

  • Гульня працягваецца да таго моманту, калі ўсе караблі адной з каманд будуць «патопленыя»



Пераможцам аб'яўляецца каманда, якая набрала да гэтага моманту максімальную суму балаў (тэарэтычна гэта можа быць і каманда, усе караблі якой «патопленыя», калі яна лепш адказвала на пытанні).

  • Пераможцам аб'яўляецца каманда, якая набрала да гэтага моманту максімальную суму балаў (тэарэтычна гэта можа быць і каманда, усе караблі якой «патопленыя», калі яна лепш адказвала на пытанні).




















































































База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка