Прадоўжыць фарміраванне ўмення ўзнаўляць сюжэт, вызначаць ролю апісання ў творы; развіваць маўленне, уменне аналізаваць мастацкі твор




Дата канвертавання31.01.2017
Памер445 b.


УРОК ПАЗАКЛАСНАГА ЧЫТАННЯ ЯНКА БРЫЛЬ “МАЦІ”




Мэты:

  • прадоўжыць фарміраванне ўмення ўзнаўляць сюжэт, вызначаць ролю апісання ў творы;

  • развіваць маўленне, уменне аналізаваць мастацкі твор;

  • спрыяць фарміраванню ў вучняў прынцыпаў народнай маралі: дабрыні, спачування, узаемадапамогі.



РАБІНАВЫЯ ГРОНКІ – ВУГАЛЬКІ, ЯК НЕШТА НЕВЫКАЗНАЕ, СВЯТОЕ… МО ГЭТА СЛЁЗЫ З МАТЧЫНАЙ ШЧАКІ, АПАЛЕНАЙ ДОЛЁКАЮ ВАЙНОЮ? К.Цыбульскі “Матулі”



Метад “АЛФАВІТ”(РАСКРЫЦЬ СУТНАСЦЬ СЛОВА “ВАЙНА”) А- Б- В- Г- Д- Ж- З- К- Л- М- Н- П- Р- С- Т- Х-



СЛОЎНІКАВАЯ РАБОТА

Мэндлік (бабка)- некалькі снапоў жыта, састаўленых на пожні.

Гасцінец – шырокая дарога.

Вушак – драўляны брус у аконнай ці дзвярной раме.

Шыба – кавалак шкла, устаўлены ў аконную раму.

“СТРАШНАЕ ЛЕТА…”



Маці…



ШТО БЫЛО І ШТО СТАЛА…



РАДАСЦЬ ЖНЯІ…



Трывога – у гучанні тэлеграфных слупоў…



На адным са слупоў вісеў загад…



ДУМЫ-ПЕРАЖЫВАННІ…



Сыны…



ВЯДУЦЬ НА РАССТРЭЛ…



Калючы дрот - …





Як добра, Божа ласкавы, …



Творчае заданне: напішыце тэкст-малітву на антываенную тэматыку.

Малітва маці: “Божа, літасцівы Божа!!!Даруй людзям за сквапнасць. З-за яе, праклятай, гэтыя ўсе войны і міжусобіцы. А ці ж можна ўзбагаціцца за кошт іншых? Гэта грэх, вялікі грэх! Даруй грэшнікам…”

Прыём “Мазгавы штурм”:

- Якімі рысамі характару надзелена гераіня апавядання?

Аб чым прымусіў задумацца вас твор?



Каб вы і вашы родныя не ведалі слова “вайна”



Дзякуй за ўвагу!!!




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка