Сацыялогія спажывання” для студентаў спецыяльнасці «Сацыяльныя камунікацыі»




Дата канвертавання15.05.2017
Памер23.96 Kb.
ПЫТАННІ ДА ЭКЗАМЕНА ПА ДЫСЦЫПЛІНЕ

САЦЫЯЛОГІЯ СПАЖЫВАННЯ”



для студентаў спецыяльнасці «Сацыяльныя камунікацыі»

(2 курс, 4 семестр)

(2015-2016 навучальны год)


  1. Адрозненні паміж мадэлямі і рэчамі (Ж. Бадрыяр).

  2. Асноўныя канцэпцыі фарміравання каштоўнасці рэчаў (К. Маркс, Г. Зімель, Ж. Бадрыяр).

  3. Станаўленне грамадства спажывання (Ж. Бадрыяр).

  4. Сістэма рэчаў (Ж. Бадрыяр).

  5. Рэклама і крэдыт як механізмы стымулявання спажывання (Ж. Бадрыяр).

  6. Грамадства дабрабыту, спажыванне і кантроль за вытворчымі сіламі (Ж. Бадрыяр).

  7. Грамадства спажывання як новая знакавая сістэма (Ж. Бадрыяр).

  8. Культурны МакДональдс (Г. Рытцэр).

  9. Сімвал і семіётыка спажывання ў тэорыі спажывання (Ж. Бадрыяр).

  10. Людзі супраць брэндаў (Н. Кляйн).

  11. Перавагі і недахопы макдональдызацыі грамадства (Г. Рытцэр).

  12. Індустрыяльнае грамадства як рацыянальна дзеючая машына (Г. Рытцэр).

  13. Класікі сацыяльнай тэорыі пра спажыванне (К. Маркс, Г. Зімель, М. Вебер, Т. Веблен).

  14. Спажыванне адукацыі як праблема (Т. Іглтон).

  15. Узнікненне каштоўнасці ў канцэпцыі Г. Зімеля. Філасофія грошай.

  16. Эфект далучэння да большасці, эфект сноба і эфект Веблена ў тэорыі спажывецкага попыту (Х. Лейбенстайн).

  17. Спажыванне як дыскурсіўная практыка (У. Ільін).

  18. Глэмкапіталізм як выклік (Д. Іваноў).

  19. Спажыванне і гарадская прастора (Д. Кларк).

  20. Таварны фетышызм і яго таямніца (К. Маркс).

  21. Эканамічныя падыходы да вывучэння феномена спажывання.

  22. Супермаркет і ўнівермаг – падабенства і адрозненні ў спажыванні.

  23. Адрозенні паміж функцыянальнай і спажывецкай карыснасцю.

  24. Асаблівасці спажывання за савецкім часам і практыка шопінгу сёння. Сацыяльныя функцыі шопінгу.

  25. Сацыяльныя наступствы кансьюмерызму для традыцыйнага грамадства.

  26. Узаемасувязь паміж спажывецкімі паводзінамі і рознасцю даходаў, гендэрных роляў, каштоўнасцяў і ладу жыцця.

  27. Канцэпцыя стылю жыцця і спажывання: габітус, сацыяльная прастора, практыкі, культурны капітал (П. Бурдзьё).

  28. Стратыфікацыя грамадства на падставе спажывання. Спажыванне як сацыялізацыя.

  29. Адрозненні эканамічных і сацыялагічных падыходаў да феномена спажывання.

  30. Спажыванне як стрыжань грамадства – спажыванне і дэфіцытная эканоміка.

  31. Сацыяльныя функцыі спажывання. Мадэль спажывецкіх паводзін ва ўмовах выбару.

  32. Кансьюмерызм як сучасная ідэалогія спажывання.

  33. Новыя канцэпцыі спажывання ў эпоху постмадэрну, эстэтызацыя штодзённага спажывання (М, Фізерстоўн).

  34. Рацыяналізацыя грамадства ХХ стагоддзя. “Фардзізм” і постфардзізм як папярэднікі макдональдызацыі.

  35. Паняцце грамадства спажывання і яго асноўныя рысы.

  36. Спажыванне як працэс маніпуляцыі знакамі. Сімвалічны абмен.

  37. Мазаічнасць стылю жыцця ў эпоху постмадэрна. Посткласічныя тэорыі спажывання.

  38. Псіхалагічныя і філасофскія падыходы да спажывання.

  39. Дэманстратыўнае спажыванне і стутснае спажыванне “паціны” (Г. Мак-Кракен).

  40. Спажыванне грамадскіх і бясплатных даброт.

загадчык кафедры



сацыяльна-гуманітарных дысцыплін І.А. Бортнік


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка