Спроба стандартызацыі адукацыйных праграм у сферы правоў чалавека ў рэгіёне абсе




Дата канвертавання04.04.2017
Памер444 b.


  • Спроба стандартызацыі адукацыйных праграм у сферы правоў чалавека ў рэгіёне АБСЕ

  • Сяргей Салей

  • Гродзенскае абласное грамадскае аб’яднанне маладых навукоўцаў «ВІТ»


Усеагульная дэкларацыя правоў чалавека (1948)

  • Усеагульная дэкларацыя правоў чалавека (1948)

  • Дэкада ААН па адукацыі ў галіне правоў чалавека (1995-2004)

  • Сусветная праграма ААН па адукацыі ў галіне правоў чалавека (з 2005)

    • 1 этап - сярэднія школы (2005-2009)
    • 2 этап – універсітэты, сістэма падрыхтоўкі дзяржслужачых і супрацоўнікаў праваахоўных органаў (2010-2014)
  • Дэкларацыя ААН па адукацыі і падрыхтоўцы ў галіне правоў чалавека (2011)

  • Хартыя Савета Еўропы па выхаванні дэмакратычнай грамадзянскасці і адукацыі па правах чалавека (2010)



Дапамога ўрадавым і неўрадавым арганізацыям у планаванні і рэалізацыі якасных праграм у галіне правоў чалавека

  • Дапамога ўрадавым і неўрадавым арганізацыям у планаванні і рэалізацыі якасных праграм у галіне правоў чалавека

  • Распрацоўка стандартаў («Кіруючых прынцыпаў») адукацыйных праграм па правах чалавека для

    • сярэдніх школ (2012)
    • супрацоўнікаў праваахоўных органаў (2012)
    • супрацоўнікаў сістэмы аховы здароў’я (2013)
    • актывістаў у сферы абароны правоў чалавека (2013)
    • http://www.osce.org/odihr/43552


Агульныя палажэнні і мэты



1. Агульныя палажэнні і мэты

  • 1. Агульныя палажэнні і мэты

  • 2. Падставовыя кампетэнцыі

  • 3. Навучальныя праграмы

  • 4. Працэсы падрыхтоўкі і навучання

  • 5. Ацэнка

  • 6. Падрыхтоўка і павышэнне кваліфікацыі трэнераў

  • 7. Рэсурсы





  • Прычыны парушэнняў правоў чалавека

  • Стандарты ў галіне правоў чалавека (законы, нормы і механізмы)

  • Працэдуры складання скаргаў

  • Праваабаронцы і праваабарончыя арганізацыі

  • І г.д.



  • Павага да іншых і недыскрымінацыя

  • Разуменне ўласных стэрэатыпаў і жаданне іх пераадолець

  • Салідарнасць з тымі, чые правы парушаюцца

  • Упэўненсасць у неабходнасці адстойвання правоў чалавека

  • І г.д.



  • Выяўляць і аналізаваць парушэнні правоў чалавека і іх прычыны

  • Планаваць і ажыццяўляць эфектыўныя дзеянні ў выпадку парушэння правоў чалавека

  • Ацэньваць крыніцы інфармацыі

  • Супрацоўнічаць з іншымі людзьмі ў справе абароны правоў чалавека

  • І г.д.



  • Дзякуй за ўвагу!

  • Сяргей Салей

  • ssalei@yahoo.com




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка