Урока і дата Тэма ўрока Коль касць гадзін




Дата канвертавання03.01.2018
Памер395.88 Kb.
Матэматыка

Агульная колькасць гадзін — 136



Мураўёва, Г. Л. Матэматыка : вучэб. дапам. для 2-га кл. устаноў агул. сярэд. адукацыі : у 2 ч. / Г. Л. Мураўёва, М. А. Урбан. — Мінск : НІА, 2016.

урока і дата

Тэма ўрока

Коль-

касць

гадзін

Мэты вывучэння тэмы

Характарыстыка асноўных відаў і спосабаў дзейнасці

Дамашняе

заданне

1

2

3

4

5

6

І чвэрць (33 г)

Частка 1 (65 г)

Паўтарэнне матэрыялу, вывучанага ў 1 класе (8 г)

1

Лікі да 20

1

-Паўтарыць спосабы ўтварэння, паслядоўнасць, чытанне, запіс лікаў у межах 20;

  • замацоўваць уменні выконваць таблічнае складанне і адніманне ў межах 10;

  • замацоўваць уменні выконваць складанне і адніманне ў межах 20 на аснове ведаў паслядоўнасці лікаў і іх разраднага саставу;

  • замацоўваць уменне рашаць простыя задачы вывучаных відаў

Аднаўленне прапушчаных лікаў у лікавым радзе.

Знаходжанне суседзяў лікаў у межах 20.

Таблічнае складанне і адніманне ў межах 10, складанне і адніманне ў межах 20 на аснове ведаў паслядоўнасці лікаў і іх разраднага саставу.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў

Вучэб. дапам., частка 1, с. 5,

1, 2



2

Складанне. Складаемыя і сума

1

  • Паўтарыць назвы кампанентаў пры складанні;

  • паўтарыць розныя спосабы чытання выразаў са знакам «+»;

  • замацоўваць уменні рашаць простыя задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць уменне распазнаваць геаметрычныя фігуры

Чытанне выразаў і роўнасцяў са знакам «+» рознымі спосабамі. Складанне ў межах 20 без пераходу праз дзясятак.

Складанне лікавых значэнняў даўжыні і масы. Рашэнне простых задач вывучаных відаў

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 7,

1, 2



3

Перамяшчальная ўласцівасць складання

1

  • Паўтарыць перамяшчальную ўласцівасць складання;

  • замацоўваць уменне выконваць складанне лікаў у межах 20 без пераходу праз дзясятак;

  • замацоўваць уменне параўноўваць лікі і значэнні выразаў;

  • замацоўваць уменне распазнаваць геаметрычныя фігуры

Выкананне вылічэнняў з выкарыстаннем перамяшчальнай уласцівасці складання.

Складанне лікаў у межах 20 без пераходу праз дзясятак. Параўнанне значэнняў выразаў. Складанне лікавых значэнняў даўжыні, масы і ёмістасці. Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Састаўленне задач па схеме. Распазнаванне геаметрычных фігур і іх класіфікацыя

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 9,

1, 2



4

Адніманне.

Памяншаемае,

аднімаемае,

рознасць

1

  • Паўтарыць назвы кампанентаў пры адніманні;

  • замацоўваць уменне выконваць адніманне лікаў у межах 20 без пераходу праз дзясятак;

  • замацоўваць уменне рашаць простыя задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць уменне вызначаць час па цыферблатным гадзінніку

Чытанне выразаў і роўнасцяў са знакам «–» рознымі спосабамі. Адніманне лікаў у межах 20 без пераходу праз дзясятак.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Састаўленне задач па кароткім запісе. Вызначэнне часу па цыферблатным гадзінніку

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 11,

1, 2



5

Узаемасувязь паміж кампанентамі і вынікам дзеяння складання

1

  • Паўтарыць узаемасувязь кампа- нентаў і выніку пры складанні;

  • замацоўваць уменне выконваць вылічэнні на аснове ўзаемасувязі паміж кампанентамі і вынікам складання;

замацоўваць уменне рашаць простыя задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць уменне вызначаць працягласць падзеі па цыферблатным гадзінніку

Састаўленне роўнасцяў на аснове ўзаемасувязі паміж складаемымі і сумай.

Аднаўленне роўнасцяў з прапушчанымі лікамі.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў. Выкарыстанне схемы пры рашэнні задачы.

Вызначэнне працягласці падзеі па цыферблатным гадзінніку з дакладнасцю да гадзіны

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 13,

1, 2



6

Складанне і адніманне ў межах 10 і 20

1

  • Замацоўваць уменне выконваць складанне і адніманне лікаў у межах 20 без пераходу праз дзясятак на аснове ўзаемасувязі паміж кампанентамі і вынікам складання;

  • замацоўваць уменне рашаць простыя задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць уменне вызначаць час па цыферблатным гадзінніку з дакладнасцю да гадзіны

Складанне і адніманне ў межах 20 без пераходу праз дзясятак на аснове ўзаемасувязі паміж кампанентамі і вынікам складання.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Вызначэнне часу па цыферблатным гадзінніку з дакладнасцю да гадзіны

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 15,

1, 2



7

Адзінкі

даўжыні: сантыметр, дэцыметр

1

  • Паўтарыць суадносіны адзінак даўжыні (дэцыметр, сантыметр);

  • замацоўваць уменні вымяраць адрэзкі і параўноўваць даўжыні адрэзкаў, будаваць адрэзкі зададзенай даўжыні, выражаць вынік вымярэння даўжыні адрэзка ў дэцыметрах і сантыметрах;

  • замацоўваць уменне выконваць складанне і адніманне лікаў у межах 20 без пераходу праз дзясятак на аснове ўзаемасувязі паміж кампанентамі і вынікам складання;

  • замацоўваць уменне рашаць простыя задачы вывучаных відаў

Вымярэнне даўжыні адрэзка і пабудова адрэзка зададзенай даўжыні.

Параўнанне, складанне і адніманне лікавых значэнняў даўжыні. Складанне і адніманне ў межах 20. Аднаўленне роўнасцяў з прапушчанымі лікамі.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 17,

1, 2



8

Адзінка масы (кілаграм) і адзінка ёмістасці (літр)

1

  • Замацаваць веды аб адзінцы масы (кілаграм) і адзінцы ёмістасці (літр);

  • замацоўваць уменне выконваць параўнанне, складанне і адніманне адзінак масы і адзінак ёмістасці;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы вывучаных відаў

Вызначэнне масы прадметаў і ёмістасці пакетаў.

Параўнанне, складанне і адніманне адзінак масы і адзінак ёмістасці. Рашэнне простых задач вывучаных відаў

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 19,

1, 2



Таблічнае складанне і адпаведныя выпадкі аднімання (25 г)

9

Прыём дадавання адназначных лікаў па частках з пераходам праз дзясятак

1

  • Пазнаёміць з прыёмам дадавання адназначных лікаў па частках з пераходам праз дзясятак;

  • замацоўваць уменне параўноўваць лікі і значэнні выразаў;

  • замацоўваць уменне рашаць простыя задачы вывучаных відаў

Складанне з пераходам праз дзясятак на аснове выкарыстання прыёму дадавання па частках. Абгрунтаванне выбару вылічальнага прыёму на аснове практычных дзеянняў з нагляднасцю на наборным палатне, прадметных і схематычных малюнках.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 21,

1, 2



10

Прыём аднімання адназначных лікаў па частках з пераходам праз дзясятак

1

  • Пазнаёміць з прыёмам аднімання адназначных лікаў па частках з пераходам праз дзясятак;

  • вучыць параўноўваць значэнні выразаў;

  • замацоўваць уменне вымяраць адрэзкі і будаваць адрэзкі зададзенай даўжыні;

  • замацоўваць уменне рашаць простыя задачы вывучаных відаў

Адніманне з пераходам праз дзясятак на аснове прыёму аднімання па частках.

Абгрунтаванне выбару вылічальнага прыёму на аснове практычных дзеянняў з нагляднасцю на наборным палатне, прадметных і схематычных малюнках.

Вымярэнне даўжыні адрэзка і пабудова адрэзка зададзенай даўжыні.

Параўнанне значэнняў выразаў.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 23,

1, 2



11

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 2 з пераходам праз дзясятак

1

  • Пазнаёміць з табліцай складання і аднімання з лікам 2 з пераходам праз дзясятак;

  • замацоўваць уменне выконваць складанне і адніманне лікаў у межах 20 без пераходу праз дзясятак;

  • замацоўваць уменне састаўляць і рашаць простыя задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць уменне вымяраць адрэзкі

Дадаванне і адніманне ліку 2 з пераходам праз дзясятак.

Складанне і адніманне лікаў у межах 20 без пераходу праз дзясятак. Састаўленне і рашэнне простых задач вывучаных відаў. Вымярэнне адрэзкаў

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 25,

1, 2



12

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 3 з пераходам праз дзясятак

1

  • Пазнаёміць з табліцай складання і аднімання з лікам 3 з пераходам праз дзясятак;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць уменне вызначаць працягласць падзеі па цыферблатным гадзінніку

Дадаванне і адніманне ліку 3 з пераходам праз дзясятак.

Таблічнае складанне і адніманне (вывучаныя выпадкі).

Складанне і адніманне лікаў у ме­жах 20 без пераходу праз дзясятак. Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Вызначэнне працягласці падзеі па цыферблатным гадзінніку

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 27,

1, 2



13

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 4 з пераходам праз дзясятак. Задачы на павелічэнне ліку на некалькі адзінак ва ўскоснай форме

1

  • Пазнаёміць з табліцай складання і аднімання з лікам 4 з пераходам праз дзясятак;

  • пазнаёміць з задачамі на павелічэнне ліку на некалькі адзінак ва ўскоснай форме;

  • замацоўваць веданне вывучаных выпадкаў таблічных вылічэнняў

Дадаванне і адніманне ліку 4 з пераходам праз дзясятак. Абгрунтаванне выбару арыфметычнага дзеяння да задачы з дапамогай кароткага запісу і схематычнага чарцяжа, рашэнне задач на павелічэнне ліку на некалькі адзінак ва ўскоснай форме. Таблічнае складанне і адніманне (вывучаныя выпадкі)

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 29,

1, 2



14

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 4 з пераходам праз дзясятак

1

  • Замацаваць веданне табліцы складання і аднімання з лікам 4 з пераходам праз дзясятак;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы на павелічэнне ліку на некалькі адзінак ва ўскоснай форме; задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць уменне параўноўваць лікі і значэнні выразаў;

  • замацоўваць уменне вымяраць і будаваць адрэзкі

Дадаванне і адніманне ліку 4 з пераходам праз дзясятак.

Рашэнне простых задач на павелічэнне ліку на некалькі адзінак ва ўскоснай форме.

Таблічнае складанне і адніманне (вывучаныя выпадкі).

Параўнанне лікаў і значэнняў выразаў.

Вымярэнне і пабудова адрэзкаў

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 31,

1, 2



15

Замацаванне

1

  • Замацоўваць веданне вывучаных таблічных выпадкаў складання і аднімання;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы на павелічэнне ліку на некалькі адзінак ва ўскоснай форме, задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць уменне вымяраць даўжыні адрэзкаў і чарціць адрэзкі зададзенай даўжыні;

  • замацоўваць уменне вызначаць час па гадзінніку

Дадаванне і адніманне лікаў 2, 3, 4 з пераходам праз дзясятак. Рашэнне простых задач на павелічэнне ліку на некалькі адзінак ва ўскоснай форме.

Састаўленне і рашэнне задач вывучаных відаў.

Вымярэнне даўжыні адрэзка і пабудова адрэзка зададзенай даў- жыні.

Вызначэнне часу па цыферблатным гадзінніку

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 33,

1, 2



16

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 5 з пераходам праз дзясятак

1

  • Пазнаёміць з табліцай складання і аднімання з лікам 5 з пераходам праз дзясятак;

  • замацоўваць веданне вывучаных таблічных выпадкаў складання і аднімання;

  • замацоўваць веданне складваць, аднімаць і параўноўваць лікавыя значэнні велічынь

Дадаванне і адніманне ліку 5 з пераходам праз дзясятак.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Выбар схематычнага чарцяжа да тэксту задачы.

Складанне, адніманне, параўнанне лікавых значэнняў велічынь

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 35,

1, 2



17

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 5 з пераходам праз дзясятак. Задачы на памяншэнне ліку на некалькі адзінак ва ўскоснай форме

1

  • Замацаваць веданне табліцы складання і аднімання з лікам 5 з пераходам праз дзясятак;

  • пазнаёміць з задачамі на памяншэнне ліку на некалькі адзінак ва ўскоснай форме;

  • замацоўваць веданне вывучаных выпадкаў таблічных вылічэнняў

Дадаванне і адніманне ліку 5 з пераходам праз дзясятак. Абгрунтаванне выбару арыфметычнага дзеяння да задачы з дапамогай кароткага запісу і схематычнага чарцяжа, рашэнне задач на памяншэнне ліку на некалькі адзінак ва ўскоснай форме. Выкананне таблічнага складання і аднімання

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 37,

1, 2



18

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 6 з пераходам праз дзясятак

1

  • Пазнаёміць з табліцай складання і аднімання з лікам 6 з пераходам праз дзясятак;

  • замацоўваць веданне вывучаных выпадкаў таблічных вылічэнняў;

  • замацоўваць уменне вызначаць працягласць падзеі па цыферблатным гадзінніку;

  • вучыць выконваць аналіз тэксту задачы з нестандартнай фармулёўкай умовы і пытання

Дадаванне і адніманне ліку 6 з пераходам праз дзясятак.

Выкананне таблічнага складання і аднімання (вывучаныя выпадкі). Пераўтварэнне тэксту задачы. Вызначэнне працягласці падзеі па цыферблатным гадзінніку

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 39,

1, 2



19

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 6 з пераходам праз дзясятак

1

  • Замацаваць веданне табліцы складання і аднімання з лікам 6 з пераходам праз дзясятак;

  • замацоўваць веданне вывучаных выпадкаў таблічных вылічэнняў;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы вывучаных відаў;

  • вучыць выконваць аналіз тэксту задачы з нестандартнай фармулёўкай умовы і пытання

Дадаванне і адніманне ліку 6 з пераходам праз дзясятак.

Таблічнае складанне і адніманне (вывучаныя выпадкі). Пераўтварэнне тэксту задачы (частка даных умовы змяшчаецца ў пытанні)

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 41,

1, 2



20

Задачы на рознаснае параўнанне (на колькі больш?)

1

  • Пазнаёміць з задачамі на рознаснае параўнанне з пытаннем «на колькі больш?»;

  • замацоўваць веданне вывучаных таблічных выпадкаў складання і аднімання;

  • практыкаваць у вымярэнні і пабудове адрэзкаў

Абгрунтаванне выбару арыфметычнага дзеяння да задачы з дапамогай практычных дзеянняў з нагляднасцю на наборным палатне, кароткага запісу і схематычнага малюнка; рашэнне задач на рознаснае параўнанне з пытаннем «на колькі больш?».

Таблічнае складанне і адніманне (вывучаныя выпадкі).

Вымярэнне даўжыні адрэзка і пабудова адрэзка зададзенай даўжыні

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 43,

1, 2



21

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 7 з пераходам праз дзясятак

1

  • Пазнаёміць з табліцай складання і аднімання з лікам 7 з пераходам праз дзясятак;

  • замацоўваць веданне вывучаных таблічных выпадкаў складання і аднімання;

  • вучыць рашаць задачы на рознаснае параўнанне, задачы вывучаных відаў

Дадаванне і адніманне ліку 7 з пераходам праз дзясятак.

Рашэнне задач на рознаснае параўнанне з «на колькі больш?». Выкананне таблічнага складання і аднімання.

Вымярэнне даўжыні адрэзка і пабудова адрэзка зададзенай даўжыні

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 45,

1, 2



22

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 7 з пераходам праз дзясятак

1

  • Замацоўваць веданне табліцы складання і аднімання з лікам 7 з пераходам праз дзясятак;

  • замацоўваць веданне вывучаных таблічных выпадкаў складання і аднімання;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы вывучаных відаў;

  • практыкаваць у вымярэнні і пабудове адрэзкаў

Дадаванне і адніманне ліку 7 з пераходам праз дзясятак.

Выкананне таблічнага складання і аднімання.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Вымярэнне даўжыні адрэзка і пабудова адрэзка зададзенай даўжыні

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 47,

1, 2



23

Замацаванне

1

  • Замацоўваць веданне вывучаных таблічных выпадкаў складання і аднімання;

  • замацоўваць уменне састаўляць і рашаць задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць уменне параўноўваць лікавыя значэнні велічынь, вызначаць час па цыферблатным гадзінніку

Выкананне таблічнага складання і аднімання.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Састаўленне задачы па схематычным чарцяжы.

Вызначэнне часу па цыферблатным гадзінніку

Вучэб. да- пам, част- ка 1, с. 49,

1, 2



24

Задачы на рознаснае параўнанне (на колькі менш?)

1

  • Пазнаёміць з задачамі на рознаснае параўнанне з пытаннем «на колькі менш?»;

  • замацоўваць веданне вывучаных выпадкаў таблічнага складання і аднімання;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы вывучаных відаў

Абгрунтаванне выбару арыфметычнага дзеяння да задачы з дапамогай практычных дзеянняў з нагляднасцю на наборным палатне, кароткага запісу і схематычнага чарцяжа; рашэнне задач на рознаснае параўнанне з пытаннем «на колькі менш?».

Выкананне таблічнага складання і аднімання.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Суаднясенне ўмовы задачы і лікавага выразу

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 51,

1, 2



25

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 8 з пераходам праз дзясятак

1

  • Пазнаёміць з табліцай складання і аднімання з лікам 8 з пераходам праз дзясятак;

  • вучыць рашаць задачы на рознаснае параўнанне, задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць веданне вывучаных выпадкаў таблічнага складання і аднімання

Дадаванне і адніманне ліку 8 з пераходам праз дзясятак.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Састаўленне пытання да задачы. Выкананне таблічнага складання і аднімання

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 53,

1, 2



26

Таблічнае складанне і адніманне з лікам 9 з пераходам праз дзясятак

1

  • Пазнаёміць з табліцай складання і аднімання з лікам 9 з пераходам праз дзясятак;

  • замацоўваць веданне вывучаных выпадкаў таблічнага складання і аднімання;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы вывучаных відаў

Дадаванне і адніманне ліку 9 з пераходам праз дзясятак.

Таблічнае складанне і адніманне. Рашэнне задач вывучаных відаў. Выбар схематычнага чарцяжа да тэксту задачы

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 55,

1, 2



27

Простыя задачы на знаходжанне першага склада- емага

1

  • Пазнаёміць з простымі задачамі на знаходжанне першага складаемага;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць веданне таблічных выпадкаў складання і аднімання;

  • замацоўваць уменні складаць і аднімаць лікавыя значэнні велічынь, будаваць адрэзкі зададзенай даўжыні

Абгрунтаванне выбару арыфметычнага дзеяння да задачы з дапамогай практычных дзеянняў з нагляднасцю на наборным палатне, кароткага запісу і схематычнага чарцяжа; рашэнне задач на знаходжанне першага складаемага. Таблічнае складанне і адніманне. Рашэнне задач вывучаных відаў. Складанне і адніманне лікавых значэнняў велічынь.

Пабудова адрэзкаў зададзенай даўжыні

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 57,

1, 2



28

Простыя задачы на знаходжанне другога складаемага

1

  • Пазнаёміць з простымі задачамі на знаходжанне другога складаемага;

  • замацоўваць уменне састаўляць і рашаць задачы вывучаных відаў;

  • замацоўваць веданне таблічных выпадкаў складання і аднімання

Абгрунтаванне выбару арыфметычнага дзеяння да задачы з дапамогай практычных дзеянняў з нагляднасцю на наборным палатне, кароткага запісу і схематычнага чарцяжа; рашэнне задач на знаходжанне першага складаемага.

Выбар схематычнага чарцяжа да тэксту задачы.

Састаўленне задачы па схематычным чарцяжы. Работа з табліцай: састаўленне роўнасцяў


Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 59, № 1, 2

29

Ломаная. Звёны ломанай

1

  • Пазнаёміць з паняццямі «ломаная» і «звёны ломанай»;

  • удасканальваць вылічальныя ўменні і навыкі;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы вывучаных відаў

Распазнаванне ломанай і яе звёнаў. Складанне і адніманне лікаў у межах 20.

Складанне і адніманне лікавых значэнняў велічынь.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 61,

1, 2



30

Даўжыня ломанай

1

  • Пазнаёміць з паняццем «даўжыня ломанай» і спосабам знаходжання даўжыні ломанай;

  • удасканальваць вылічальныя ўменні і навыкі;

  • замацоўваць уменне рашаць задачы вывучаных відаў

Вызначэнне даўжынь звёнаў ломанай, вылічэнне даўжыні ломанай. Складанне і адніманне лікаў у межах 20.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Работа з табліцай: састаўленне роўнасцяў

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 63,

1, 2



31

Замацаванне

1

  • Замацоўваць веданне таблічных выпадкаў складання і аднімання;

  • замацоўваць уменне выконваць складанне і адніманне ў межах 20;

  • замацоўваць уменне састаўляць і рашаць задачы вывучаных відаў

Складанне і адніманне лікаў у межах 20.

Рашэнне простых задач вывучаных відаў.

Вымярэнне і вылічэнне даўжыні ломанай

Вучэб. да- пам., част- ка 1, с. 65,

4 (2 ра- док), с. 67,



15

32

Кантрольная

работа

1

- Праверыць узровень засваення вучэбнага матэрыялу

Праверыць:

уменне выконваць складанне і адніманне ў межах 20;

уменне рашаць простыя задачы вывучаных відаў;

уменне вымяраць даўжыню адрэзка і будаваць адрэзак зададзенай даўжыні




33

Замацаванне

1

  • Даць вучням адваротную сувязь па выніках выканання кантрольнай работы;

  • выканаць работу па карэкцыі дапушчаных памылак

Паведамленне аб выніках кантрольнай работы.

Аналіз памылак, дапушчаных вучнямі.

Паўторнае выкананне заданняў, аналагічных тым, у якіх былі дапушчаны памылкі





База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка