Выяўленне ўзаемасувязі эфектыўнасці і якасці ўрока і вызначэнне шляхоў павышэння эфектыўнасці і якасці ўрока як формы вучэбнай дзейнасці




Дата канвертавання05.03.2017
Памер445 b.



выяўленне ўзаемасувязі эфектыўнасці і якасці ўрока і вызначэнне шляхоў павышэння эфектыўнасці і якасці ўрока як формы вучэбнай дзейнасці.

  • выяўленне ўзаемасувязі эфектыўнасці і якасці ўрока і вызначэнне шляхоў павышэння эфектыўнасці і якасці ўрока як формы вучэбнай дзейнасці.



даследаваць шляхі і сродкі павышэння эфектыўнасці і якасці ўрока;

  • даследаваць шляхі і сродкі павышэння эфектыўнасці і якасці ўрока;

  • вызначыць крытэрыі эфектыўнага ўрока і выявіць супярэчнасці практыкі;

  • вывучыць практыку арганізацыі вучэбнай дзейнасці на ўроку;

  • вызначыць метады і спосабы, якія садзейнічаюць павышэнню эфектыўнасці і якасці ўрока.



Паседжанне метадычнага савета па падрыхтоўцы пытанняў, якія будуць разглядацца.

  • Паседжанне метадычнага савета па падрыхтоўцы пытанняў, якія будуць разглядацца.

  • Фестываль педагагічнага майстэрства “ Супені майстэрства” .

  • Анкетаванне настаўнікаў.

  • Паседжанні метадычных аб’яднанняў.

  • Падрыхтоўка памяткі: “Псіхалагічныя аспекты ўрока”.

  • Работа творчай групы па падрыхтоўцы праекта рашэнняў.

  • Псіхолага педагагічны кансіліум “ Адаптацыя першакласнікаў на 1-й ступені агульнай сярэдняй адукацыі”.

  • Семінар-практыкум “Тэхналогія аналіза і самааналіза ўрока”

  • Інструктыўна-метадычныя кансультацыя для настаўнікаў-прадметнікаў “ Шляхі павышэння эфектыўнасці і якасці ўрока”



.

    • .
  • Аналіз выканання рашэнняў чэрвеньскага педсавета.

  • Даклад “Шляхі і сродкі павышэння эфектыўнасці і якасці ўрока як формы вучэбнай дзейнасці” Намеснік дырэктара Т.А.Жук

  • Работа творчых груп па праблеме педсавета:

  • 1. Патрабаванні да сучаснага ўрока ( Радзейка Т.В., кіраўнік групы; члены групы: Ярэміч І.Р., Ажыгар Г.С.)

  • 2. Шляхі і сродкі павышэння эфектыўнасці і якасці ўрока як формы вучэбнай дзейнасці. (Рамушэвіч Н.А., кіраўнік групы; члены групы: Савіцкая М.В., Рыбак І.Г., Бязгодаў В.В.);

  • 3. Камфортнасць навучання як адно з важнейшых умоў паспяховасці адукацыйнага працэсу. (Нядвецкая С.І., кіраўнік групы; члены групы: Церашкова Н.К., Каханская С.В., Дулуб А.Я.);

  • 4. Настаўнік на ўроку. Прафесійны вопыт, майстэрства, метадычная капілка (Булай К.З., кіраўнік групы; члены групы: Севашко Т.М., Пакачайла А.К., Цурына В.Ю.);

  • 5. Псіхалагічныя і выхаваўчыя моманты на ўроку (Жданюк Л.М.- кіраўнік групы;.члены групы: Сычэўнік Н.Р., Паўтарак А.Т)

  • 6. Матэрыяльна-тэхнічная база ўрока. ( Сямак В.Э.- кіраўнік групы , члены групы: Адамцэвіч І.М., Сівалоўская Л. І.)

  • 7. Правядзенне майстар-класа.

  • 8. Работа творчай групы па падрыхтоўцы праекта рашэнняў.

  • Падвядзенне вынікаў: праект рашэння педсавета: абмеркаванне і яго прыняцце.

  • 9. Рэфлексія.



это педагог, способный преобразовываться , способный создавать вокруг себя новое, производительная активность которого на каждом новом этапе становится совершенней и эффективней”- такім бачыць сучаснага педагога практык, настаўнік вышэйшай катэгорыі Пракапенка Ніна Іосіфаўна.

  • это педагог, способный преобразовываться , способный создавать вокруг себя новое, производительная активность которого на каждом новом этапе становится совершенней и эффективней”- такім бачыць сучаснага педагога практык, настаўнік вышэйшай катэгорыі Пракапенка Ніна Іосіфаўна.



ў перакладзе з лацінскага – «эфектос» - выкананне дзеянняў, вынік, наступства нейкіх дзеянняў.

  • ў перакладзе з лацінскага – «эфектос» - выкананне дзеянняў, вынік, наступства нейкіх дзеянняў.



настаўнік ажыццяўляе комплекс дзеянняў, рашае псіхалагічныя , дыдактычныя, метадычныя , арганізацыйныя задачы.

  • настаўнік ажыццяўляе комплекс дзеянняў, рашае псіхалагічныя , дыдактычныя, метадычныя , арганізацыйныя задачы.





настрой, тып нярвовай дзейнасці, камунікатыўнасць, эмацыянальнасць, упэўненасць у сваіх сілах, прафесіянальная кампетэнтнасць, уменне імправізаваць, уменне арганізаваць, уменне выбраць метады, формы навучання, падабраць сродкі.

  • настрой, тып нярвовай дзейнасці, камунікатыўнасць, эмацыянальнасць, упэўненасць у сваіх сілах, прафесіянальная кампетэнтнасць, уменне імправізаваць, уменне арганізаваць, уменне выбраць метады, формы навучання, падабраць сродкі.



Вызначыць месца ўрока ў тэме; выдзяліць задачу ўрока; праграму, літаратуру; узнавіць матэрыял падручніка; выдзяліць галоўную ідэю ўрока; адабраць змест урока. метады, спосабы вывучэння, замацавыння матэрыялу; дакладна ставіць задачу; сачыць за настроем вучняў; эканоміць час; подтрымліваць тэмп.

  • Вызначыць месца ўрока ў тэме; выдзяліць задачу ўрока; праграму, літаратуру; узнавіць матэрыял падручніка; выдзяліць галоўную ідэю ўрока; адабраць змест урока. метады, спосабы вывучэння, замацавыння матэрыялу; дакладна ставіць задачу; сачыць за настроем вучняў; эканоміць час; подтрымліваць тэмп.



канкрэтнасць пастаўленай мэты і задачы;

  • канкрэтнасць пастаўленай мэты і задачы;

  • Зацікаўленасць настаўніка і вучня

  • выніковасць;

  • Якасць матэрыялу;

  • Фарміраванне ўмення і навыкаў;

  • Разнастайнасць метадаў;

  • эмацыянальная падача матэрыяла;

  • індывідуальная работа;



“Урок – гэта клетачка педагагічнага працэсу, і ў ім, як сонца ў кроплі вады, адлюстроўваюцца ўсе яго бакі”.

  • “Урок – гэта клетачка педагагічнага працэсу, і ў ім, як сонца ў кроплі вады, адлюстроўваюцца ўсе яго бакі”.




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка