1. Галоўны член сказа




Дата канвертавання04.04.2017
Памер445 b.


1. Галоўны член сказа.




паглыбіць і сістэматызаваць веды па асноўных пытаннях тэмы;

  • паглыбіць і сістэматызаваць веды па асноўных пытаннях тэмы;

  • удасканальваць уменні адрозніваць разнастайныя лексіка-граматычныя групы назоўнікаў у тэкстах, даваць поўную марфалагічную характарыстыку, правільна адбіраць назоўнікі пэўных тэматычных груп;

  • пашыраць слоўнікавы запас, развіваць звязнае маўленне, памяць і мысленне;

  • выхоўваць у вучняў пачуццё гонару за сваю Радзіму.







Распазнайце адушаўлёныя і неадушаўлёныя назоўнікі. Адушаўлёныя падкрэсліце адной рыскай, а неадушаўлёныя – дзвюма.

  • Распазнайце адушаўлёныя і неадушаўлёныя назоўнікі. Адушаўлёныя падкрэсліце адной рыскай, а неадушаўлёныя – дзвюма.



Успомніце, якія назоўнікі называюцца зборнымі, а якія рэчыўнымі. Размяркуйце ў два слупкі. У першы – зборныя, у другі – рэчыўныя.

  • Успомніце, якія назоўнікі называюцца зборнымі, а якія рэчыўнымі. Размяркуйце ў два слупкі. У першы – зборныя, у другі – рэчыўныя.



Успомніце, якія назоўнікі называюцца зборнымі, а якія рэчыўнымі. Размяркуйце ў два слупкі. У першы – зборныя, у другі – рэчыўныя.

  • Успомніце, якія назоўнікі называюцца зборнымі, а якія рэчыўнымі. Размяркуйце ў два слупкі. У першы – зборныя, у другі – рэчыўныя.



кот-кацяня(-ё)-кацяняты

  • кот-кацяня(-ё)-кацяняты

  • воўк-

  • заяц-

  • мядзведзь-

  • ліса-



Выйдзем з-за парт.

  • Выйдзем з-за парт.

  • Заплюшчым вочы і ўявім снегапад.

  • Сняжынкі падаюць зверху, падставім ім свае тварыкі.

  • Падымем рукі і падставім свае далоні.

  • Снег гусцее, гусцее.

  • Памахаем рукамі, разгонім сняжынкі.

  • Падзьміце на сняжынкі, пагрэйце шчочкі, апусціце рукі.

  • Вось і сонейка выглянула.

  • Усміхніцеся яму. Усім хораша.



Заданне першай групе – перакласці словы з рускай мовы на беларускую.

  • Заданне першай групе – перакласці словы з рускай мовы на беларускую.

  • Заданне другой групе - тэст на камп’ютарах .

  • Заданне трэцяй групе - індывідуальная праца на картках .





Што гэта за краіна такая?

  • Што гэта за краіна такая?

  • Імя ўсё навокал тут мае:

  • Рачулка, расінка і зорка,

  • Пчала, аблачынка, вавёрка,

  • Дажджынка, сунічка, буслянка,

  • Бярозка, узгорак, палянка.

  • Па гэтай краіне нямала

  • З настаўніцай вы вандравалі.

  • Вы хуценька ўсё ўспамінайце

  • І назву яе адгадайце.



Скласці казку на тэму “Назоўнік”, падкрэсліць назоўнікі як члены сказа.

  • Скласці казку на тэму “Назоўнік”, падкрэсліць назоўнікі як члены сказа.



Вось і надышла хвіліна

  • Вось і надышла хвіліна

  • Развітацца нам з краінай

  • Незвычайнай і чароўнай,

  • Шлях закончыўся вандроўны.

  • Хай над ёю сонца грае

  • І гучаць над родным краем

  • Дарагія ўсім нам словы:

  • Мір, здароўе, мама, мова.



Рэфлексія Сёння на ўроку: * мы ўспомнілі… * было цікавым…



Дзякуй за плённую працу!




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка