1. Пастаянныя магніты –целы




Дата канвертавання30.04.2017
Памер445 b.











1. Пастаянныя магніты –целы ……

  • 1. Пастаянныя магніты –целы ……

  • 2. Полюс - месца магніта, дзе ……

  • N – ……

  • S – ……

  • 5. Аднайменныя полюсы …, разнайменныя полюсы …..

  • 6. Вызначце, якія з прадстаўленых рэчываў прыцягваюцца да магніта:

  •           а) папера б) сталь в) дрэва г) жалеза.

  • 7. Якая частка магніта не аказвае ўплыву на жалезныя прадметы:

  • а) сярэдзіна магніта б) уся паверхня в) крайнія часткі.

  • 8. Паўночны магнітны полюс знаходзіцца каля ........... геаграфічнага полюса.

  • 9. Магніт падзялілі на дзве часткі. Расстаўце назвы полюсаў на частках.



1. Пастаянныя магніты - целы, якія захоўваюць доўгі час намагнічанасць.

  • 1. Пастаянныя магніты - целы, якія захоўваюць доўгі час намагнічанасць.

  • 2. Полюс - месца магніта, дзе выяўляецца найбольш моцнае дзеянне.

  • 3. N - паўночны полюс

  • 4. S - паўднёвы полюс

  • 5. Аднайменныя полюсы прыцягваюцца адзін да аднаго, разнайменныя полюсы адштурхваюцца адзін ад аднаго.

  • 6. Вызначце, якія з прадстаўленых рэчываў прыцягваюцца да магніта:

  • а) папера б) сталь в) дрэва г) жалеза

  • 7. Якая частка магніта не аказвае ўплыву на жалезныя прадметы:

  • а) сярэдзіна магніта б) уся паверхня в) крайнія часткі.

  • 8. Паўночны магнітны полюс знаходзіцца каля паўднёвага геаграфічнага полюса.

  • 9. Магніт падзялілі на дзве часткі. Расстаўце назвы полюсаў на частках.



Чалавек не рака, каб не азірацца назад.

  • Чалавек не рака, каб не азірацца назад.

  • (народная мудрасць)

  • 1. Ці задаволеныя вы вынікам сваёй працы на ўроку?

  • 2. Якія цяжкасці паўсталі падчас урока?

  • 3. Як вы вырашылі гэтую праблему?

  • А) звярнуліся да сябра

  • Б) звярнуліся да настаўніка

  • В) вырашылі самі, карыстаючыся падручнікам

  • 4. Што дапамагала, перашкаджала ў працы групы?

  • 5. З дапамогай сігнальных картак ацаніце вынікі сваёй працы на ўроку:

  • А) Выдатна, мэта дасягнута!

  • Б) Ёсць невялікія праблемы.

  • В) Ёсць істотныя цяжкасці.



 

  •  

  • Варыянт 1: § 31 кантрольныя пытанні.

  • Варыянт 2: § 31 кантрольныя пытанні.

  • Міні-сачыненне на тэму «Магніт – памочнік».



Урок скончаны!!

  • Урок скончаны!!

  • Да новых сустрэчаў!!



Даслала Алена Гаўруковіч, ДУА «Лапіцкая сярэдняя школа»

  • Даслала Алена Гаўруковіч, ДУА «Лапіцкая сярэдняя школа»

  • Пераклад на беларускую Nastaunik.info




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка