Эпіграф: нашча т чытаць



Дата канвертавання14.01.2017
Памер445 b.
#1479







ЭПІГРАФ: НАШЧА т ЧЫТАЦЬ

  • ЭПІГРАФ: НАШЧА т ЧЫТАЦЬ

  • Б

  • р ДУМАЦЬ ПРА Ы

  • э ДУШОЙ ХІНУЦЦА К

  • б ДА СВЯТЛА А

  • а СЛОВА ЯГОНАГА В

  • А

  • Рыгор Барадулін.



СЦІСЛЫ ПЛАН - КАНСПЕКТ УРОКА

  • СЦІСЛЫ ПЛАН - КАНСПЕКТ УРОКА

  • 1. Арг. момант. Музычная уверцюра да ўрока з мэтай стварэння адпаведнага настрою і танальнасці ўрока. Тлумачэнне вучнямі тэрмінаў - «быкаўская аповесць», «аднавярстоўка вайны», «акопная проза».

  • 2. ЭЎРЫСТЫЧНАЯ ГУТАРКА з разгорнутымі адказамі вучняў аб прычынах засяроджанасці аўтара якраз на вайсковай тэматыцы ( два фактары – уражанні вайны і імкненне сказаць праўду.

  • 3.Вызначальныя рысы «быкаўскай аповесці» (папярэдне запісаныя на дошцы вучнем). Праверка правільнасці запісу, каментар і пацверджанне фактамі з творчасці.











РЭТРАСПЕКЦЫЯ – погляд з сучаснасці (апісанне месца, дзе была сядзіба)

  • РЭТРАСПЕКЦЫЯ – погляд з сучаснасці (апісанне месца, дзе была сядзіба)

  • 1-ы ЧАСАВЫ ПЛАНпершыя дні акупацыі на хутары

  • 2-і ЧАСАВЫ ПЛАН – 30-ыя гады («час вялікага пералому»)

  • 3-і ЧАСАВЫ ПЛАН – паслярэвалюцыйнае дзесяцігоддзе

  • Цікава, што яны паўтараюцца, ужо ў адвароттным, люстэркавым парадку.

  • Прыгадаем, як пачынаюцца ўспаміны, з чаго? (З жахлівага,недарэчнага забойства нямога Яначкі – малодшага брата Васіля Ганчарыка- апошняе, адзначым, вельмі важна.)

  • Зачытваецца патрэбны эпізод, увага акцэнтуецца на рэакцыю

  • Сцепаніды і Петрака. Што прымушае Сцепаніду звярнуцца да мінулага,

  • у цяжкім одуме? (Якраз гэтае забойства). Гераіня пакутліва шукае адказу – у чым грэх, дзе

  • вытокі, дзе ЗНАКІ бяды?

  • Даецца сціслы пераказ успамінаў Сцепаніды. А калі наша гераіня «выплывае ў першы,

  • асноўны часавы план?» Таксама забойства, самагубства Васіля Ганчарыка… Такім чынам,

  • рэтраспекцыя абрамляецца адзіным вобразам – Яначка назіраў самагубства

  • брата -, адзіным элементам – стрэлам! Запаўненне схемы (кругавой) настаўнікам разам з вучнямі на дошцы і ў сшытках (гл. у дадатку)

  • Некалькі вучняў запісваюць т.зв. ЗНАКІ БЯДЫ – мастацкія дэталі ў творы. Можна даць заданні – намаляваць сімвалічныя мастацкія дэталі; знайсці цытаты, што пацвярджаюць важнасць, тлумачаць значэнне; падабраць музыку, адпаведную па танальнасці і г.д.





МАСТАЦКІЯ ДЭТАЛІ. СІМВАЛІЧНЫЯ ЭЛЕМЕНТЫ

  • МАСТАЦКІЯ ДЭТАЛІ. СІМВАЛІЧНЫЯ ЭЛЕМЕНТЫ

  • Парастак ліпы, мост, бомба, варона, галава Бабоўкі, яблыня-спасовачка, мёртвы жаўрук, галгофа і крыж на ёй, скрыпка.

  • Даецца заданне – дома паразважаць, што сабой сімвалізуе вобраз немага Яначкі. Даю падказку – Ад чаго Яначка анямеў?



Каталог: files
files -> Побач са смерцю з ycпaмiнaў У. П. Шчуцкага, былога члена Расонскага падполля
files -> Сідаровіч Анжэліка Алегаўна, настаўнік пачатковых класаў дуа «Карцэвіцкая сярэдняя школа»
files -> Робім здоровы выбар мэта: фарміраванне навыкаў здаровага ладу жыцця праз пазбаўленне ад шкодных звычак. Задачы
files -> Класіфікацыя звычак: Шкодная звычка – якая наносіць урон здароўю, культуры. Небяспечная
files -> Ці патрэбныя прапісныя ісціны? Мыць рукі перад ежай
files -> Адкуль з'явілася жыта
files -> Название специализированного модуля по выбору студента
files -> Гульнёвая дзейнасць выкарыстоўваецца ў наступных выпадках


Поделитесь с Вашими друзьями:




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2022
звярнуцца да адміністрацыі

войти | регистрация
    Галоўная старонка


загрузить материал