Клуб вясёлых матэматыкаў “У свеце лікаў” Мэта: удасканальваць вылічальныя навыкі дзяцей. Задачы




Дата канвертавання10.04.2017
Памер53.35 Kb.
Дзяржаўная ўстанова адукацыі

“Вучэбна-педагагічны комплекс

Шчыткавіцкі дзіцячы сад – сярэдняя школа”

Клуб вясёлых матэматыкаў

У свеце лікаў”

Падрыхтавала і правяла

Г.І.Верабей

аг.Шчыткавічы, 2016
Клуб вясёлых матэматыкаў

У свеце лікаў”



Мэта: удасканальваць вылічальныя навыкі дзяцей.

Задачы: папоўніць і ўдасканаліць веды, уменні і навыкі вучняў у рабоце з лікавымі радамі, займальнымі квадратамі; садзейнічаць развіццю пазнаваўчых працэсаў: памяці, лагічнага мыслення, хуткасць рэакцыі; фарміраваць актыўнасць дзяцей, інтарэс да вывучэння матэматыкі.
Ход мерапрыемства

  1. Арганізацыйны момант.

  2. Падрыхтоўка да работы.

Паведамленне тэмы, мэты і задач мерапрыемства.

  1. Заданні.

  • Станцыя “Размінка”

  1. Прыказкі і прымаўкі, якія змяшчаюць лікі. Тлумачэнне сэнсу.

  2. Табліцы Шультэ.

  3. Задачы з запалкамі.

  4. Вучні з настаўнікам паехалі на экскурсію на цягніку, у якім было 10 вагонаў. Настаўнік сеў у 3 вагон з галавы, дзеці – у 8 з хваста. Ці ў адным вагоне едуць дзеці з настаўнікам?

  • Станцыя “Здагадайкіна”

  1. Знайсці заканамернасць і працягнуць лікавыя рады:

2, 7, 12, 17, …

12, 13, 14, 22, 23, 24, …

15, 16, 17, 14, 13, 18, …

16, 12, 15, 11, 14, 10, …

2, 1, 7, 3, 12, 5, …

2, 5, 8, 11, 13, …

1, 3, 2, 4, 3, 5, …

25, 20, 22, 17, 19, 14, …



  1. Праверце, ці з’яўляюцца квадраты магічнымі?

12

2

16

14

10

6

4

18

8



2

9

4

7

5

3

6

1

8

  1. Устаўце прапушчаныя лікі.

40, 20, 60 20, 10, 10

10, 80, 90 40, 30, 10



70, 30, … 50, 20, …

  1. Міні – судоку.




3

2

4

6




6

4







2

3

4













1

5













2

2

5







1

6




6

1

2

5







  1. Хіторы. Неабходна закрэсліць лікі, якія паўтараюцца, так, каб ні адзін з іх не паўтараўся ў любым радочку або слупочку часцей аднаго разу. Закрэсленыя клеткі могуць могуць кранацца адна адной толькі вугламі. Усе незакрэсленыя клеткі павінны быць злучаны паміж сабой.

5

2

4

4

5

3

1

4

3

5

2

1

3

5

4

6

4

5

1

2

2

5

5

4

2

3

4

1

4

5

3

1

2

2

3

1




  1. Намбрыкс. Для рашэння неабходна запоўніць сетку лікамі ад 1 да 36. Лікі можна ўпісваць толькі паслядоўна і толькі ў суседнія клеткі, злучаныя паміж сабою па вертыкалі або па гарызанталі.




31

30

23

22




33













20

34




26

25




17

35




9

10




16

36













15




2

3

4

13







  • Станцыя “Адпачывайка”.

Фізкультхвілінка

  • Станцыя “Смекалкіна”

  1. У лесе на ігрушы вырасла 15 пладоў, а на бярозе – на 5 менш. Колькі ігруш вырасла на бярозе?

  2. За 5 мінут можна зварыць 1 яйка. Ці хопіць гэтага часу, каб зварыць 2 яйкі, 3 яйкі?

  3. Ідзе ў госці дзяўчынка, а насустрач ёй з гасцей яшчэ тры. У кожнай у руках сумка, а ў сумцы па 3 кошкі, а ў кошкі – па двое кацянят. Колькі дзяўчынак ішло ў госці? Колькі было кошак? Колькі ў іх хвастоў? Колькі вушэй?

  1. Падвядзенне вынікаў мерапрыемства.

  2. Рэфлексія


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка