Код мясцовасці, дзе знаходзіцца ўстанова




старонка1/12
Дата канвертавання13.06.2017
Памер1.24 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12
Назва паказчыкаКод радкаКодАБ1Код мясцовасці, дзе знаходзіцца ўстанова (1 – горад і паселак гарадскога тыпу; 2 – сельскі населены пункт)012Код вiду ўстановы (1 – пачатковая школа; 2 – базавая школа; 3 – сярэдняя школа; 4 – гімназія; 5 – гімназія-інтэрнат; 6 – лiцэй; 7 – спецыялiзаваны лiцэй; 8 – сувораўскае вучылішча; 9 – кадэцкае вучылішча; 10 – школа-інтэрнат для дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў; 11 – санаторная школа-інтэрнат; 12 яслі-сад – пачатковая школа; 13 – яслі-сад – базавая школа; 14 – яслі-сад – сярэдняя школа; 15 – дзіцячы сад – пачатковая школа; 16 – дзіцячы сад – базавая школа; 17 – дзіцячы сад – сярэдняя школа; 18 – базавая школа – каледж мастацтваў; 19 – сярэдняя школа – каледж мастацтваў; 20 – гімназія – каледж мастацтваў; 21 – сярэдняя школа – вучылішча алімпійскага рэзерву; 22 – спецыяльная агульнаадукацыйная школа; 23 – спецыяльная агульнаадукацыйная школа-інтэрнат; 24 – дапаможная школа; 25 – дапаможная школа-iнтэрнат; 26 – цэнтр карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі; 27 – спецыяльная школа закрытага тыпу; 28 - спецыяльная лячэбна-выхаваўчая школа закрытага тыпу; 29 –іншая ўстанова)023Код віду ўстановы спецыяльнай адукацыі па тыпу фізічных і (ці) псіхічных парушэнняў у асоб з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця, дзеля якіх яна адкрыта (1 – інтэлектуальная недастатковасць; 2 – цяжкія парушэнні маўлення; 3 – парушэнні слыху; 4 – парушэнні зроку; 5 – парушэнні псіхічнага развіцця (цяжкасці ў навучанні); 6 – парушэнні функцый апорна-рухальнага апарату; 7 – з цяжкімі і (ці) множнымі фізічнымі і (ці) псіхічнымі парушэннямі)03Найвышэйшая ступень агульнай сярэдняй адукацыі, якую можна атрымаць ва ўстанове (1 – пачатковая адукацыя; 2 – базавая адукацыя; 3 – сярэдняя адукацыя)043
Назва паказчыкаКод радкаінтэлектуальная недастатковасцьцяжкія парушэнні маўленняпарушэнні слыхупарушэнні зрокупарушэнні псіхічнага развіцця (цяжкасці ў навучанні)парушэнні функцый апорна-рухальнага апаратуцяжкія і (ці) множныя фізічныя і (ці) псіхічныя парушэнніАБ1234567Колькасць спецыяльных класаў05Колькасць асоб з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця ў іх06
Назва паказчыкаКод радкаКолькасць вучняў – усяго (сума граф з 2 па 15)I класII класIII класIV класV клас І ступені агульнай сярэдняй адукацыі*V клас ІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыіVI класVII класVIII класIX класX клас II ступені агульнай сярэдняй адукацыі*X клас IІI ступені агульнай сярэдняй адукацыіXI класXIІ класАБ123456789101112131415*Мова выкладання: беларуская01Мова выкладання: руская02Мова выкладання: іншыя03Вывучэнне роднай мовы нацыянальных меншасцяў (вучэбны прадмет): польская04Вывучэнне роднай мовы нацыянальных меншасцяў (вучэбны прадмет): літоўская05Вывучэнне роднай мовы нацыянальных меншасцяў (вучэбны прадмет): яўрэйская06Вывучэнне роднай мовы нацыянальных меншасцяў на факультатыўных занятках: польская07Вывучэнне роднай мовы нацыянальных меншасцяў на факультатыўных занятках: літоўская08Вывучэнне роднай мовы нацыянальных меншасцяў на факультатыўных занятках: яўрэйская09Вывучэнне роднай мовы нацыянальных меншасцяў на факультатыўных занятках: іншыя10
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка