Курс дыстанцыйнага навучання кастрычнік 2013 – сакавік 2014 Колькасць удзельнікаў




Дата канвертавання08.03.2017
Памер445 b.


курс дыстанцыйнага навучання

кастрычнік 2013 – сакавік 2014

Колькасць удзельнікаў



Што ў курсе было найбольш важным



Дыдактычныя матэрыялы да кожнага модуля курса

  • Змест матэрыялаў быў для мяне зразумелым.

збольшага так і было 22 %

я цалкам згаджаюся 78 %
  • Матэрыялы далі мне новыя веды.

збольшага так і было 39 %

я цалкам згаджаюся 61 %
  • Усе матэрыялы давалі дастаткова ведаў, каб разабрацца ў пытанні.

не магу ні пагадзіцца, ні запярэчыць 5 %

збольшага так і было 53,3 %

я цалкам згаджаюся 41,7 %
  • Змест матэрыялаў можа быць выкарыстаны ў паўсядзённай працы ў школе.

збольшага так і было 26,7 %

я цалкам згаджаюся 73,3 %

Ацэнка наступных сцверджанняў, якія датычаць справаздач па асобных модулях Схіляюся не пагадзіцца, не магу ні пагадзіцца, ні запярэчыць, збольшага так і было, я цалкам згаджаюся

Справаздачы - гэта добры спосаб мець зносіны з іншымі ўдзельнікамі.

Справаздачы з'яўляюцца добрым спосабам дыялогу з ментарам.

Справаздачы з'яўляюцца добрым спосабам прадстаўлення паспяховай практыкі.

Справаздачы з'яўляюцца добрым спосабам для абмену вопытам паміж удзельнікамі

Справаздача - гэта добры спосаб матываваць да практычнага прымянення ведаў, якія даюцца ў дыдактычных матэрыялах.

Справаздача – гэта магчымасць прывесці ў парадак свае думкі і веды па пэўнаму аспекту стратэгіі АА.

Новыя ідэі для падвядзення вынікаў працы па асобных модулях

  • Відэасюжэты з урокаў, фотаздымкі,напрыклад, што змешчана на дошцы (НаШтоБуЗу, мэты на мове вучня, фотаздымкі ЗС з вучнем і г.д.)

  • Збірацца за круглым сталом з ментарамі і настаўнікамі, што практыкуюць АА

  • Распрацаваць анкеты. Выкарыстоўваць web 2.0 сервісы інтэрнэта для распрацоўкі сумесных праектаў

  • Увесці абавязковае правіла, каб не толькі ментары, але кожны ўдзельнік групы, пакідаў свае каментары да справаздач



Як на Вашу думку ўплывае на выкананне заданняў:



Ацаніце, наколькі Вы згодны з наступнымі сцвярджэннямі



Узгадайце каментары, якія вы атрымалі ад свайго ментара.



Якія з наступных элементаў АА плануеце выкарыстоўваць у вашай працы?



Якія з наступных пытанняў на Вашую думку не былі вычарпальна прадстаўлены ў дыдактычных матэрыялах?



Як бы Вы ацанілі прастату выкарыстання інфармацыйных тэхналогій падчас працы з платформай курса?



Калі б Вы маглі ўнесці змены ў курс, то яны б закранулі:

  • Пачынаць заняткі з пачаткам навучальнага года, і па месяцу на кожны модуль. Перад курсам (напрыклад у жніўні) - семінар

  • Змяніць расклад, каб не траплялі модулі на канікулы, памяняць модуль 3 і 4 месцамі.

  • Дадаць старонку ў профілі, дзе можна будзе чытаць справаздачы і каментаваць іх

  • Падтрымаць вучэбна-метадычны матэрыял відэа-урокамі

  • Ітогавая праца – відэасправаздача

  • Каб ментары не толькі каментавалі справаздачу, але і падтрымлівалі падчас яе напісання

  • Выдаляць каментары “троляў”



Ці Ваш удзел у курсе паспрыяў умацаванню супрацоўніцтва паміж настаўнікамі ў Вашай школе?



Калі супрацоўніцтва пашырылася, то апішыце, якім чынам гэта адбылося

  • Абмен вопытам падчас пасяджэнняў МА, на педагагічных саветах

  • Сустрэчы з калегамі, узаемнае наведванне ўрокаў

  • Абмен дыдактычнымі матэрыяламі

  • Правядзення майстар-класаў па АА для настаўнікаў сваёй школы/гімназіі

  • Выступленні на канферэнцыях з прапагандай АА.

  • Абмен дыдактычнымі матэрыяламі

  • Артыкулы пра АА ў перыядычных выданнях



Як ставілася адміністрацыя школы да Вашых спроб працаваць з дапамогай сродкаў АА?



Якую б дапамогу ці падтрымку Вы хацелі б надалей атрымаць з боку арганізацый ці людзей, якія праводзілі гэты курс

  • Інфармацыйна-метадычную падтрымку

  • Канкрэтныя метадычныя распрацоўкі тых ці іншых частак заняткаў

  • Арганізацыя семінараў, майстар-класаў, дыстанц. курсаў па выкарыстанні АА

  • Атрымліваць інфармацыю аб тыповых памылках пад час працы з АА па кожнаму модулю

  • Магчымасць праводзіць майстар-класы, запрашаць на свае заняткі

  • Мець доступ да модуляў і да справаздач новай групы

  • Правесці папулярызацыю АА у СМІ



У курсе на якую тэму Вы хацелі б прыняць удзел у будучым

  • Як практычна выкарыстоўваць АА у беларускай школе

  • Праца са здольнымі дзецьмі

  • Супрацоўніцтва з настаўнікамі (Д. Стэрна)

  • Навучанне па індывідуальных праграмах

  • Праца з iнтэрактыўнай дошкай

  • Работа з вучнямі без матывацыі да навучання

  • Выкарыстанне вэб-інструментаў для актыўнай ацэнкі

  • ключавыя пытанні

  • узаемная ацэнка і самаацэнка

  • Бацькам пра АА

  • Эфектыўнасць выкарыстання АА на ўроках



Калі будзе працяг праграмы навучаня АА, то якім чынам Вы б маглі далучыцца да гэтай праграмы:




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка