Метадычнага аб’яднання настаўнікаў рускай мовы і літаратуры, беларускай мовы і літаратуры на 2016/2017 н г




Дата канвертавання04.02.2018
Памер40.96 Kb.
ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар ДУА “Гімназія г. Асіповічы”

_____________ С.Ю. Мамсікава

План работы

метадычнага аб’яднання настаўнікаў

рускай мовы і літаратуры, беларускай мовы і літаратуры

на 2016/2017 н. г.
Пасяджэнне № 1

Тэма: Арганізацыя адукацыйнага працэсу па засваенні зместу вучэбных прадметаў “Руская мова” і “Руская літаратура” і “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура” ў 2016/2017 навучальным годзе

Час правядзення: 29.08.2015г.

Форма правядзення: метадычная нарада

Пытанні:


  1. Забеспячэнне дапрофільнай падрыхтоўкі вучняў на ІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі пры засваенні вучэбных прадметаў, на факультатыўных занятках і ў пазакласнай рабоце.

  2. Арганізацыя адукацыйнага працэсу па засваенні зместу вучэбных прадметаў у X-XI класах на павышаным узроўні.

Літаратура:

  1. Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі ад 02.07 2016г.

  2. Вучэбная праграма для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання: Беларуская мова. VІ, XІ класы (Мінск: Нац. ін-т адукацыі, 2016);

  3. Вучэбная праграма для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання: Беларуская літаратура.V–XI класы (Мінск: Нац. ін-т адукацыі, 2012).

  4. Інструктыўна-метадычныя пісьмы “ Аб выкладанні вучэбных прадметаў “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура”, “Руская мова”, “Руская літаратура” ў 2016/2017 н.г.”


Пасяджэнне № 2

Тэма: Выкарыстанне сучасных эфектыўных педагагічных тэхналогій на вучэбных занятках “Руская мова” і “Руская літаратура” і “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура”.

Час правядзення: 31.10.2016г.

Форма правядзення: абмен вопытам

Пытанні:

1. Патрабаванні да сучаснага ўрока па мове і літаратуры і пошук рэсурсаў для павышэння эфектыўнасці сучаснага ўрока.

2.Сучасныя тэхналогіі навучання ў 10-11 класах па вучэбных прадметах “Руская мова” і “Руская літаратура” і “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура” (базавы, павышаны ўзровень).

Літаратура:

1.Барановский, Д.Н. Интерактивное взаимодействие. Мотивация, креативность, исследовательский компонент // Народная асвета. 2006. №7.-С.13-15

2. Валочка, Г. Асноўныя характарыстыкі сучаснага ўрока беларускай мовы / Г.Валочка // Беларуская мова і літаратура.-2008.- № 12.-С.12-14.

3. Віслабокава, Н. Урок беларускай мовы на сучасным этапе / Н.Віслабокава // Беларуская мова і літаратура.-2008.- № 12.-С.10-12.

4. Жуковіч, М.В. Сучасныя педагагічныя тэхналогіі на ўроках беларускай мовы і літаратуры/ М.В. Жуковіч. Мінск: “Сэр-Вит”, 2015.
Пасяджэнне № 3

Тэма: Практыка-арыентаваны падыход да вывучэння вучэбных прадметаў «Беларуская мова» , “Руская мова” як фактар развіцця творчых здольнасцей вучняў.

Час правядзення: 30.12.2015г. 11:30

Форма правядзення: метадычны аўкцыён

Пытанні:

1.Рэалізацыя сістэмна-функцыянальнага, камунікатыўна-дзейнаснага і лінгвакультуралагічнага падыходаў да навучання рускай, беларускай мове.

2.Эфектыўныя метады і прыёмы пры вывучэнні раздзелаў курса беларускай мовы (фанетыкі, арфаграфіі, лексікі і фразеалогіі і інш)
Літаратура:

1.Л.С. Васюковіч. Лінгваметадычная канцэпцыя вучэбнага тэксту. –Віцебск, 2015г.

2. Зелянко, В.У. Навучанне беларускай мове: лінгвакультуралагічны падыход. 10—11 класы : вучэб.- метад. дапам. для настаўнікаў устаноў агульнай сярэд. адукацыі з беларус. і рус. мовамі навучання / В.У. Зелянко. — Мінск : НІА, 2011. — 136 с.

Пасяджэнне № 4

Тэма: Выкарыстанне электронных адукацыйных рэсурсаў па прадметах «Беларуская мова» і «Беларуская літаратура», “Руская мова” і “Руская літаратура” як сродак павышэння якасці адукацыі навучэнцаў.

Час правядзення: 24.03.2016г.



Форма правядзення: семенар- практыкум

Пытанні:

  1. Магчымасці электронных адукацыйных рэсурсаў па прадметах «Беларуская мова» і «Беларуская літаратура», “Руская мова” і “Руская літаратура” у рэалізацыі прынцыпаў індывідуалізацыі і развіцця творчага патэнцыялу асобы навучэнцаў у адукацыйным працэсе.

  2. Удасканаленне методыкі адбору зместу, актыўных форм і метадаў адукацыйна -выхаваўчага працэсу, якія поўнасцю стасуюцца з задачамі індывідуальнага развіцця асобы вучня ва ўмовах інфарматызацыі.

Літаратура:

  1. Казачёнок, В.В. Интерактивные образовательные ресурсы: ключевые понятия / В.В. Казачёнок, В.В. Горячкин, В.А. Кулинкович // Веснік адукацыі. – 2013. – № 12. – С. 3-7

  2. Роберт, И.В. Современные информационные технологии в образвоании / И.В.Роберт. – М.: Школа-Пресс, 2007. – 123 с.

  3. Стратегия развития информационного общества в Республике Беларусь на период до 2015 года: постановление Совета Министров Республики Беларусь, 9 авг. 2010 г., № 1174 // Нац. реестр правовых актов Ресвпублики Беларуь. – 2010. – № 197. – 5/32317.


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка