План-канспект правядзення занятку ”Гадзіна здароўя” 4 клас Задачы занятку




Дата канвертавання05.03.2017
Памер71.03 Kb.
План-канспект правядзення занятку ”Гадзіна здароўя” 4 клас
Задачы занятку:
1. Продоўжыць вывучэнне рухомых гульняў.
2. Развіваць фізічныя якасці: хуткасць, рухомасць, вынослівасць.
3. Выхоўваць цікавасць да заняткаў фізічнай культурай, жаданне ўдасканальвацца.
Месца правядзення: спартыўная зала.

Спартыўны інвентар: гімнастычныя палкі, скакалкі, мячы, надзіманыя

шарыкі, секундамер, свісток.



Час правядзення: 45 мінут.



п/п

Змест занятку

Дазіроўка

Арганізацыйна-

метадычныя

ўказанні

Падрыхтоўчая частка 5-15 мінут

1.

2.

3.

Пастраенне. Разлік. Рапарт.

Паведамленне задач урока.



Разнавіднасці хадзьбы:

на носках рукі на поясе,

рукі за галаву на пятках,

на знешнім і ўнутраным

баку стапы рукі на поясе, перакрыжаваным крокам рукі ў бакі.

Разнавіднасці бегу: з высо-

кім падніманнем бядра,

з захлёстваннем галёнкі

назад, прыстаўным крокам

(левым і правым) бокам,

з узмахам прамых ног уперад, назад, паскарэнні

АРП на месцы.

1. З.С - а.с.1- нахіл галавы

назад да адказу; 2-з.с.;

3- нахіл галавы уперад

да адказу; 4- з.с.



2. З.С - а.с. 1- паварот гала-

вы ўправа; 2- з.с.; 3-

паварот галавы ўлева;

4-з.с.


3. З.С – рукі да плеч,1-2-

кругавыя вярчэнні рук

уперад, 3-4- кругавыя

вярчэнні рук назад.



4. З.С- о.с.- правая рука

ўверсе, левая знізу.

1-2-адвядзенне правай

назад, 3-4- левай назад.



5. З.с- а.с.- рукі на поясе.

1-2- нахіл у правы бок,

3-4- нахіл у левы бок

6. З.С- а.с.- рукі на поясе.

1-рукі ўверх, правая

нага назад, 2-з.с.; 3-рукі

ўверх, левая нага назад,

4- З.С.

7. З.С- стойка ногі ў розныя

бакі, рукі на поясе.1-

рукамі дастаць левай

нагі, 2- сярэдзіны, 3-

правай нагі, 4 – З.С.

8. Прысяданні ў сярэднім тэмпе. 10-15 разоў

9. Практыкаванне на ўзнаўленне дыхання.

1-глыбокі ўдых,

2- выдых,

3- глыбокі ўдых,

4- выдых.


1-2 мін.

2-3 мін.

2-3мін.

1-2 мін.

1-2мін

1-2 мін

1-2 мін

1-2 мін

1-2 мін

1-2 мін

1 мін

1 мін

Пастраенне па росце.

Звярнуць увагу на форму.

Кожны вучань павінен правільна выконваць заданне.

Тэмп выканання

вызначае настаўнік.

Указваць на памылкі.

Настаўнік паказвае

выкананне практыкавання.

Практыкаванне выконваецца пад падлік.

Кантраляваць

выкананне, указ-

ваць на памылкі.

Рукі прамыя, ногі не

згінаць.


Пасля выканання практыкавання пахваліць.

Настаўнік назірае,

за дзеяннямі вучняў,

выпраўляе памылкі.

Паказвае, як

правільна выканаць,

хваліць.

Кантроль за правільнасцю выканання задання.

Звярнуць увагу на правільны тэмп узнаўлення дыхання.


Асноўная частка 25- 35 мінут

1.

2.

3.

Прадаўжэнне вывучэння рухомых гульняў.

1. « Карлікі-Веліканы».

« Карлікі»- вучні

садзяцца.

« Веліканы»- вучні

ўстаюць.


2. « Салкі са стужачкамі »

Вучні бегаюць па зале.

3. « Палка, якая падае».

Вучні знаходзяцца ў крузе з гімнастычнымі палкамі.

Развіццё фізічных якасцей у вучняў пры правядзенні рухомых гульняў.

« Салкі з мячом»

« Паляўнічыя і качкі»

« Два капітаны»

Правядзенне эстафет без

прадметаў і з прадметамі:

1. Правядзенне эстафет (бег).

2. Правядзенне эстафет з надзіманымі шарамі, гімнастычнымі палкамі.

3. Правядзенне эстафет з мячамі: малымі і вялікімі.


8-15 мін

9-15 мін

5-8 мін


Звярнуць увагу на правільнасць выканання задання,

Кантраліраваць выкананне.

Пры правядзенні гульні ўказваць на памылкі.

Па заканчэнні гульні настаўнік каменціруе дзеянні ўдзельнікаў.

Указваць на памылкі.


Заключная частка 3-5 мінут

1.

2.

Пастраенне. Практыкаванні на ўзнаўленне дыхания.

Падвядзенне вынікаў.

Дамашняе заданне.


1-2 мін.

2-3 мін.

Назваць самых

лепшых вучняў.

Сгінанне рук у становішчы

лежачы, скачкі на

скакалцы.


Аддзел адукацыі, спорту і турызму Петрыкаўскага райвыканкама

Дзяржаўная ўстанова адукацыі “Пціцкая сярэдняя школа”

План-канспект урока

“Гадзіна здароўя і спорту”

ў 4 класе

Настаўнік фізічнай культуры

і здароўя Бандарэнка

Мікалай Мікалаевіч



аг.Пціч 2016


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка