Тэма урока даўжыня акружнасці І плошча круга




Дата канвертавання01.05.2017
Памер445 b.


ТЭМА УРОКА


Даўжыня акружнасці і плошча круга

  • Мэты:

  • даказаць формулу даўжыні акружнасці і яе частак;

  • даказаць формулу плошчы круга і яго частак;

  • навучыцца выкарыстовываць формулы пры рашэнні задач.



АСНОЎНЫЯ ПАНЯЦЦІ

  • Акружнасць, дуга, круг, кругавы сектар



АКРУЖНАСЦЬ



КРУГ

  • Кругам называецца частка плоскасці, абмежаваная акружнасцю.



КРУГАВЫ СЕКТАР

  • Кругавым сектарам або проста сектарам называецца частка круга, абмежаваная дугой і двума радыусамі, якія злучаюць канцы дугі з цэнтрам круга.



АСНОЎНЫЯ ФОРМУЛЫ

  • Праглядзіце формулы і ўспомніце іх назвы



Рашыце задачы



Задача 1.



Задача 2.

  • Выкарыстоўваючы формулу для плошчы S акружнасці радыуса R, запоўніце табліцу (значэнне ∏ ≈ 3,14).

  • S = ∏R²



Задача 3

  • 1. Вылічыце даўжыню круговой арбіты штучнага спадарожніка Зямлі, калі спадарожнік верціцца на адлегласці 320 км ад Зямлі, а радыус Зямлі роўны 6370 км.



Задача 4



Задача 5.

  • 3. Дыяметр асновы цар-звана, які знаходзіцца ў Маскоўскім Крамлі, роны 6,6 м. Знайдзіце плошчу асновы звана.



Задача 6.

  • 3. Даўжыня акружнасці цыркавой арэны роўна 41м. Знайдзіце дыяметр і плошчу арэны.





Задача 7.



Задача 8.

  • Метр складае прыбліжана 1/40 000 000 частку зямнога экватара. Знайдзіце дыяметр Зямлі ў кіламетрах, лічачы, што Зямля мае форму шара.



Гістарычная даведка

  • КВАДРАТУРА КРУГА, знаменитая задача древности о построении квадрата, равновеликого данному кругу. Попытки решить квадратуру круга с помощью циркуля и линейки (односторонней, без делений) успеха не имели, т. к. задача сводится к построению отрезка длины √п, что, как было доказано в 19 в., невозможно. Задача становится разрешимой, если для построения привлечь другие средства.



Адказы на задачы

  • Праверце правільнасць выканання заданняў.

  • 1.

  • 2.



  • 3. ≈42013 км.

  • 4. ≈36,2 см.

  • 5. ≈34,2 м²

  • 6. D ≈ 13,06 м, S ≈133,84 м²

  • 7. 1,5 м.

  • 8. ≈ 12739 км.



Пастаў сабе адзнаку за работу

  • 1. Калі вы справіліся з усімі заданнямі без памылак, пастаўце сабе “10”.

  • 2. Калі вы выканалі правільна толькі 7 заданняў, тады ваша адзнака “8”.

  • 3. Калі правільна выканана 6 заданняў, тады ваша адзнака “7”.

  • 4. Калі правільна выканана 5 заданняў, тады адзнака “6”.

  • 5. Калі менш чым 5 заданняў правільна, тады пастаў сабе “5”.



Падвядзём вынікі

    • 1.Сёння на ўроку вы пазнаёміліся з новымі формуламі (даўжыня дугі, плошча сектара)
    • 2.Паказалі, што матэматычныя веды выкарыстоўваюцца ў розных накірунках дзейнасці чалавека.
    • 3. Калі вас не задаволілі вынікі работы на ўроку, вы зможаце паправіць свае вынікі на наступным уроку, а для гэтага вам трэба папрацаваць дома.


Дамашняе заданне




База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка