Урок (міні-праект): • Вусныя паведамленні • Інфармацыйныя праекты • Прэзентацыі Даследчая дзейнасць




Дата канвертавання01.02.2018
Памер46.41 Kb.

header

4– 2016



Дадатак 1
Сістэма арганізацыі адукацыйнага працэсу
па выкарыстанні метаду праектаў


Урок (міні-праект):

• Вусныя паведамленні

• Інфармацыйныя праекты

• Прэзентацыі



Даследчая дзейнасць:

• Інтэрнэт-праекты

• Канферэнцыі навучэнцаў




Пазакласная праца:

• Літаратурна-музычныя гасцёўні

• Акцыя да Дня роднай мовы

• Сустрэчы з творчымі людзьмі

• Экскурсіі

• Супрацоўніцтва з музеямі горада

• Супрацоўніцтва з Таварыствам беларускай мовы



Г

Р

А

М

А ?!

Д

З

Я

Н

І

Н
Дадатак 2

Цікавасць да культуры
Фарміраванне грамадзянскай свядомасці
липская 1
Дадатак 3
Маршрутны ліст работы над праектам


Этапы работы

Арганізацыйна-падрыхтоўчы

Навучальны

Даследчы

Выніковы.

Абарона праекта



Цяжкасці













Шляхі вырашэння














Рабочы ліст групы
Тэма: ____________________________________________________________

Мэта: ____________________________________________________________

Задачы: ___________________________________________________________

Напрамкі даследавання: _____________________________________________

Формы праекта: ____________________________________________________
Ліст работы над праектам


Формы работы

Тэрмін выканання

Адказныя











Прамежкавы кантроль работы над прадуктамі праекта


Прадукт

I. Матывацыйны
этап

II. Карэкцыйны
этап

III. Прэзентацыйны
этап

Ацэнка

I

II

III

Публікацыя

Актуальнасць тэмы і праблемы публікацыі

Адпаведнасць зместу работы тэме, мэтам і задачам даследавання

Праверка афармлення тэкста, спіса літаратуры, дадаткаў










Мультымедыйны прадукт

Выбар формы мультымедыйнага прадукта

Навуковая і даследчая скіраванасць зместу

Арыентаванасць формы мультымедыя на павышэнне матывацыі навучання









Дадатак 4


Крытэрыі ацэньвання прэзентацыі


Крытэрыі

Балы

Ацэнка групы

Ацэнка навучэнцаў

Ацэнка выкладчыка

Змест

Фармуляванне мэтаў даследавання

10










Адпаведнасць зместу слайдаў тэме

10










Раскрыццё тэмы

10










Адпаведнасць праблемным пытанням

10










Спіс выкарыстаных рэсурсаў

5










Дызайн

Афармленне прэзентацыі

5










Тэкст лёгка чытаецца, фон спалучаецца з тэкстамі, файламі

5










Выкарыстанне эфектаў анімацыі

5










Арганізацыя

Тэкст напісаны правільна, няма памылак друку, сфармуляваныя ідэі выкладзены ясна

10










Узаемадзеянне падчас работы над прэзентацыяй

10










Дакладнае планаванне працы кожнага ўдзельніка групы

20










Агульная ацэнка

100













Выдатная праца – 90–100 балаў

Здавальняючая праца – 70–60 балаў

Добрая праца – 85–75 балаў

Патрабуецца дапрацоўка – 55–45 балаў


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка