Як страчаны я, значна менш, большасць мусульман на захадзе, якія не маюць доступу да такіх ведаў




старонка1/53
Дата канвертавання25.12.2016
Памер7.87 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   53
www.Allah.com

www.Muhammad.com


Падарожжа ўсяго жыцця З

Прарок Мухамад, Пасланец Алаха

або

Мэтаў Біяграфія Прарока Мухамада



па

Khadeijah А. Стефенс (Khadeijah Абдула Дэрвіш)

Khadeijah Абдула Дэрвіш

Сіці Nadriyah (інданезійская)

Mardiyah (Яванская)

Copyright © 1984-2014 Allah.com Muhammad.com. Усе правы абаронены.

Калі ласка, распаўсюджваць як падарунак без кошту нават у не прыбытку кампаніі

Як страчаны я, значна менш, большасць мусульман на захадзе, якія не маюць доступу да такіх ведаў. Замест іх ёсць толькі нікчэмныя ідэі, большасць з якіх былі вынайдзеныя іншымі і пазбаўленая ўсіх актуальнасці і часта прызначаныя для ўвядзення ў зман. Калі ласка, атрымлівайце асалоду ад гэтай простай Bio (Сіра) з самага пачатку.

Раян O'Maellie

Дэнвер, Каларада, ЗША

На самай справе, я любіў чытаць гэтую вялікую дыханне прымаючы даследаванні на Прарока сям'ёй Дэрвіш, які значна больш займальнай і большай працы, чым у Мухамеда Хусэйна Haykal і Марцін Лингс. Я думаю, што гэта кінуць справядліва сказаць, што ў "Мухамеда: яго жыццё па найбольш ранняй з крыніц" МарцінЛингс страціў яго статус быўшы прызнаны ва ўсім свеце ў якасці канчатковага біяграфіі прарока на англійскай мове да працы Ганны і Ахмед.

Прафесар Хасан Alfatih Qaribullah

Прэзідэнт, Умм Durman ісламскі універсітэт

Судан


Алах арабскае слова Творцы

Іслам з'яўляецца арабскае слова для прадстаўлення Алаха

Арабскі азначае "Алах хваліць і дае свет Прароку"

і сказаў, як (Сала Алаху alihi Алах і вітае)

Змест

Прадмова Іраклій і вы



Ўвядзенне Прынцыпы ісламу

Кіраўнік 1 Прарок Аўраам і Першы Дом Алаха на Зямлі

Кіраўнік 2 Новы губернатары Меку

Кіраўнік 3 Хашым

Кіраўнік 4 Абд аль-Мутталиба

Раздзел 5 Клятва

Кіраўнік 6 Жаніцьба Абдулы Аміна, бацькі Прарока Мухамада

Кіраўнік 7 Памятны Год Слана

Кіраўнік 8 Нараджэнне Апошняга Прарока Алаха, Герметызацыя прароцтва

Кіраўнік 9 Жыццё ў пустыні

Кіраўнік 10 Новае жыццё ў Мецы

Кіраўнік 11 Першыя гады

Кіраўнік 12 Шлюб

Кіраўнік 13 зайдзіце

Кіраўнік 14 Каабы

Кіраўнік 15 Алі, сын Абу Талібы

Кіраўнік 16 Прароцтва

Кіраўнік 17 Адкрыцьцё, ранг прарокаў, пасланнікаў і Arch Анёл Гаўрыіл

Кіраўнік 18 Цудоўны Каран

Кіраўнік 19 Раннія Адкрыцці

Кіраўнік 20 Першы верыць

Кіраўнік 21 Характарыстыкі ранніх мусульман

Кіраўнік 22 Іерархія Koraysh

Кіраўнік 23 Каманда Прапаведаваць

Кіраўнік 24 Koraysh і Абу Талібы

Кіраўнік 25 Туфайл з Йемена

Кіраўнік 26 Доисламские Умовы ў Ясрыб

Кіраўнік 27 Беспарадкі ў Мекку

Кіраўнік 28 Спроба падкупіць

Кіраўнік 29-надрыў, сын Аль Харит

Кіраўнік 30 Пераслед

Кіраўнік 31 У праслушкі

Кіраўнік 32-Валід, начальнік Makhzum

Кіраўнік 33 Расшчапленне Месяца

Кіраўнік 34 ідалапаклонства з-за адсутнасці Боскага кіраўніцтва - ператварэнне Амар, сын Хатаба

Кіраўнік 35 Паплечнікі Міграцыя ў Абісінію

Кіраўнік 36 Дэлегацыя з Абісініі

Кіраўнік 37 Байкот

Кіраўнік 38 Спыненне байкоту

Кіраўнік 39 Год Смутку

Кіраўнік 40 Пераемнік калена Хашым

Кіраўнік 41 Падарожжа ў Таиф

Кіраўнік 42 Абу Бакр і Талха

Кіраўнік 43 Паплечнікі падыход да іх перасьледу

Кіраўнік 44 Бачанне

Кіраўнік 45 Паведамленне і плямёнаў

Кіраўнік 46 Начное падарожжа і Ascent

Кіраўнік 47 Шасцёра з каленяў Хазрадж і АРМ Yathrib

Кіраўнік 48 Madinat Al Набі, Горад Прарока

Кіраўнік 49 Сатана наведвальнікаў з Неджд

Кіраўнік 50 Koraysh спроба забіць Прарока

Кіраўнік 51 Міграцыя

Кіраўнік 52 Час переналадкой

Кіраўнік 53 Кодэкса ісламскага братэрства

Кіраўнік 54 Габрэі Медзіна

Кіраўнік 55 Смерць двума спадарожнікамі і двума супернікамі і першых нарадзіўся ў Медыне

Кіраўнік 56 Пагроза з Мекі

Кіраўнік 57 Другі год пасля міграцыі

Кіраўнік 58 Прэлюдыя да сустрэчы ў Бадры

Кіраўнік 59 Сустрэча на Бадры

Кіраўнік 60 Помста Білан і гнаных

Кіраўнік 61 ваенных трафеяў

Кіраўнік 62 Смерць Лэдзі Rukiyah

Кіраўнік 63 Прыбыццё зняволенымі

Кіраўнік 64 Вяртанне Koraysh

Кіраўнік 65 Тры Рэзалюцыі

Кіраўнік 66 Узаемадзеянне і шлюб Лэдзі Фацімы

Кіраўнік 67 «Калі вы закранулі з поспехам, яны сумныя».

Кіраўнік 68 Рынак з племя Kaynuka

Кіраўнік 69 Клятва Абу Суфьян і інцыдэнт ад Sawiq

Кіраўнік 70 Lady Хафса, дачка Амара

Кіраўнік 71 Запыт Лэдзі Фацімы

Кіраўнік 72 Caravan на маршруце ў Ірак

Кіраўнік 73 Прэлюдыя да сустрэчы на ​​Ухуда

Кіраўнік 74 Ліст

Кіраўнік 75 Сустрэча на Ухуда

Кіраўнік 76 Вяртанне Прарока ў Медыну

Кіраўнік 77 На наступны дзень пасля Ухуд

Кіраўнік 78 адкрыццяў аб Ухуда

Кіраўнік 79 Lady Зайнаб, дачка Хузайма

Кіраўнік 80 змова з мэтай забойства Прарока

Кіраўнік 81 У племя Ан-Надзір аб'явіць вайну

Кіраўнік 82 Смерць Лэдзі Зайнаб

Кіраўнік 83 калена Асада, сын Хузайма ў

Кіраўнік 84 Абдула, начальнік Lehyan

Кіраўнік 85 Другое нарада пры Бадры

Кіраўнік 86 Пяты год

Кіраўнік 87 Салман Персіі

Кіраўнік 88 Структура Жыцця Усплывае

Кіраўнік 89 Lady Зайнаб, дачка Джахша

Кіраўнік 90 Помста племя Ан-Надзір

Кіраўнік 91 Koraysh Падрыхтоўка да Attack

Кіраўнік 92 Encounter у жолабе

Кіраўнік 93 Aftermath

Кіраўнік 94 Смерць Саад Mu'adhs сына

Кіраўнік 95 Koraysh Караван

Кіраўнік 96 У племя Mustalik

Кіраўнік 97 Каралі лэдзі Аиши

Кіраўнік 98 Vicious Лі

Кіраўнік 99 Mustalik ваенных трафеяў

Кіраўнік 100 Прэлюдыя да Адкрыццё Мекі

Кіраўнік 101 дагавор Hudaybiyah

Кіраўнік 102 уцекачоў з Мекі

Кіраўнік 103 Адмова ад з пунктам

Кіраўнік 104 нагнятальнікі на вузлах

Кіраўнік 105 Час смутку, Час для радасці

Кіраўнік 106 Шлюб паміж Прарокам і Лэдзі Умм Хабіба

Кіраўнік 107 Габрэі Хайбара

Кіраўнік 108 сакавіка ў Хайбара

Кіраўнік 109 падзей Хайбара

Кіраўнік 110 Lady Сафия, дачка Huyay

Кіраўнік 111 Перамаганосца Прыбыццё

Кіраўнік 112 Лісты Прарока да правіцеля

Кіраўнік 113 Плямёны хавазин і Гатафан

Кіраўнік 114 Судовая багацця

Кіраўнік 115 Прыбыццё Падарункі ад Muqawqas, Прадстаяцеля хрысціяніна, копцкай царквы ў Егіпце

Кіраўнік 116 Умра - малое паломніцтва

Кіраўнік 117 спрэчак, якія ўзніклі з пяшчотнай любові

Кіраўнік 118 Тэрнер сэрцаў

Кіраўнік 119 Восьмы год

Кіраўнік 120 Сірыйскія Плямёны Памежныя

Кіраўнік 121 Плямёны Бакра і Khuzah

Кіраўнік 122 Дарога ў Мекку

Кіраўнік 123 Мірны Адкрыццё Мекі

Кіраўнік 124 Encounter ў Hunain

Кіраўнік 125 ваенных трафеяў

Кіраўнік 126 Вяртанне Падарожжа ў Медыну

Кіраўнік 127 Нараджэнне сына Прарока

Кіраўнік 128 Наступствы Hunain

Кіраўнік 129 Табук, Раджа 9H

Кіраўнік 130 Вяртанне з Табук

Кіраўнік 131 Дэлегацыя з Таиф

Кіраўнік 132 Год дэпутацыі

Кіраўнік 133 Першае паломніцтва пасля адкрыцця Мекі

Кіраўнік 134 Жыццё ў Медыне

Кіраўнік 135 Смерць Абрагама, сын Прарока

Кіраўнік 136 Абарона Карана

Кіраўнік 137 Развітанне Пілігрымка

Кіраўнік 138 Вяртанне з Йемена

Кіраўнік 139 Смерць Прарока

ДАДАТАК

Запіскі прароцкага Сядзіба - яго генеалогія і апісанне



"Паэма пра Плашч" Імам Busairi

Паэма "Наведванне да магілы Прарока".

PREFACE

ВЫ, дарагі чытач і Іраклій, імператар Рыма



Ёсць нешта агульнае

Аўтары не змаглі знайсці больш красамоўнае прадмову да гэтай біяграфіі, чым ліст, накіраванае Прарока і яго сучаснік імператара Рыма, Іраклія. У адказ, Іраклій пачалася імперская следчы намаганні, каб перасекчы вывучыць бягучае патрабаванне прароцтва.

У год Прарок Мухамад нарадзіўся і шэсцьдзесят гадоў пасля яго нараджэння чатыры істотныя рэгіянальныя падзеі адбыліся ў якім Мека і Ерусалім былі іх кропка цэнтр.

Першае падзея адбудзецца быў няўдалай спробай хрысціянамі Йемена і Абісініі (цяпер Эфіопія), каб знішчыць Каабу са сланамі. Гэта падзея адбылося за пяць гадоў да нараджэння Іраклія.

Другая падзея, якое адбылося перад Іраклій быў абвешчаны імператарам Рыму быў, што пажарныя-пакланенне персы сабралі вялікую армію і разбурыў Ерусалім.

Трэці выпадак адбыўся, калі Іраклій адпомсціў разбурэнне Іерусаліма, займаючыся персідскую войска, тым самым прадухіляючы моц Персіі удараючыся Меку. Гэта падзея запісваецца ў Каране. Калі Абу Бакр сутыкнуўся з многобожников з Мекі ён апісаў Іраклія і ягоАрмія, як "нашых братоў у веры".

Чацвёрты выпадак быў, што Іраклій асабіста натхнёны прарока Мухамеда, хвалы, і хай дабраславіць яго Алах. Ён верыў у прарока, хвалы, і хай дабраславіць яго Алах, і ўсе азнакі, якія прывялі да яго прароцкай місіі. Стратэгія Іраклія быў у два разы; ён прадухіліў Рымскую імперыю ад удару супрацьМека і тым самым гарантуецца паслядоўнікаў Прарока, хвалы, і хай дабраславіць яго Алах, можа заняць сваю імперыю пазней, не падымаючы ні аднаго мяча супраць любой Прарока, хвалы, і хай дабраславіць яго Алах, або Абу Бакр.

Варта адзначыць, што заходнія гісторыкі Shie ад дакументавання апошнія дзесяць гадоў жыцця Іраклія, таму што гэта прывядзе людзей да веры ў прароцтва Мухамада. Гэтыя гістарычныя факты, добра дакументаваны ў ісламскім архівавання, але не заходнія архівы.

У год 610 CE, Іраклій атрымалася Фока імператарам Рыму. Імперыя Іраклія квітнела і пашырана на захад да ракі Дунай ў Еўропе, і ўключаны ўсе краіны на ўзбярэжжы Міжземнага мора. Ён таксама ўключаны многія з арабскіх краін, навакольных Аравію, а таксама на Балканах уякія Турцыя з яе знакамітай горада Канстанцінопаль (названы ў гонар рымскага імператара Канстанціна) быў жамчужынай у кароне Рымскай імперыі.

У 616 CE Прарока Мухамада, (Сала Алаху alihi быў вітае), паслаў свайго ганца, Dihyah Аль Kalbi, з лістом да Іраклія запрашаючага яго да Ісламу.

Перад Dihyah прыбыў з запрашэннем ад Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае), Іраклій меў вельмі дакладнае сон, бачанне, якое ён не мог звольніць. У бачанні яму было сказана, што прарок з'явіўся сярод тых, хто быў абрэзаны. Іраклій быў набожны і ведаюць пра прароцтве Ісусашто новы прарок будзе адпраўлена, "І калі Ісус, сын Марыі, сказаў:« Дзеці Ізраіля, я пасланы да вас Алахам, каб пацвердзіць Торы, які быў да мяне, і каб даць вестку пра пасланнік (Прарока Мухамада ), які прыйдзе пасля мяне »(Каран 61: 6). Іраклій спытаў яго блізкіх, калі яны ведалі пралюбы, хто практыкаваў абразаньне, але яны адказалі, адзіныя, якія яны ведалі, былі габрэі.

Цяпер, калі ён атрымаў ліст ад Прарока, (Сала Алаху alihi быў вітае), Іраклій быў сапраўды хацелася, каб прачытаць яго:

ПИСЬМОPROPHET Мухамада Іраклію

У імя Алаха, Міласцівага, Міласэрнага.

Ад: Пасланец Алаха

Для: Іраклія, найвялікшы з рымлян

"Свет на тых, хто сочыць чароўнага кіраўніцтва.

Я таму, запрашаем Вас прыняць іслам. Паданне Алаха і жыць у свеце.

Алах ўдвая аддасьць табе, але калі вы адвярнуцца, грэх "Arisiyin

(Тыя, пад даменам Іраклія) будзе абапірацца на вас "Тады ён працытаваў Каран .:

'Скажы: Людзі Кнігі! (Габрэі, назаряне і хрысціяне)

Давайце прыйдзем да агульнага Дарэчы паміж намі і вамі,

што мы не будзем пакланяцца нікому, акрамя Алаха, што мы не будзем звязваць ні з Ім,

і што ніхто з нас не звяртаць іншых у спадароў акрамя Алаха ".

Калі ж яны адвярнуцца, кажуць: "Сьведчу, што мы мусульмане». Каран 3:64

Прачытаўшы ліст, Іраклій спытаў Dihyah ці было гэта звычайнае для Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае), і мусульмане практыкаваць абразаньне, пасля чаго ён адказаў станоўча і Іраклій прызнаўся, што ён верыў. Перад Dihyah выкладзены на зваротным шляху Dihyahатрымаў прыгожы асабісты падарунак ад Іраклія ў знак сваёй падзякі і ўдзячнасці.

Бачанне і цяпер ліст было такое вялікі ўплыў на Іраклія, што ён накіраваў ліст свайму сябру, які быў таксама дасведчаны аб пісаньнях, якія распавядаюць яму гэтую навіну. Яго сябар адказаў сказаўшы, што ён быў у згодзе з заключэннем Іраклія, што сапраўды быў пасланы прарок.

THE Імперыял, расследаванне крыжаваны допыт прароцтва

Мірны дагавор быў у сіле паміж Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае), і варожа племя Koraysh. Абу Суфьян, яго правадыр, які таксама быў адным з самых заклятых ворагаў ісламу ў той час, ведаў, што з-за мірнага дагавора ён можа спадзявацца на бяспечны праход свайго караванагандляваць у далёкай Сірыі (Аш-Шам), які быў часткай Рымскай імперыі, каб ён і яго таварышы выкладзены на іх гандлёвай місіі.

Калі Іраклій даведаўся, што караван Koraysh з Мекі быў цяпер у непасрэднай блізкасці, ён паслаў вершніка з паведамленне на караванеров кажучы, што ён пажадаў ім, каб суправаджаць яго наезніка да сваёй крэпасці, каб ён мог гаварыць з імі.

Як Абу Суфьян і яго караван адправіўся ў крэпасць Іраклія, ён задавалася пытаннем, чаму імператар Рыма паслаў за ім, але ён не павінен быў доўга чакаць. Як толькі яны дасягнулі крэпасці Абу Суфьян і яго спадарожнікі былі прадстаўлены Іраклія, які быў у яго верхняй галерэі над двор зчутнасці з патрыярхаў царквы і яго генералаў.

Іраклій спытаў Абу Суфьян і яго спадарожнікаў, якія сярод іх быў бліжэй да Прароку, (Сала Алаху alihi было і вітае), у сваяцтве. Абу Суфьян адказаў, што гэта ён і паведаміў яму, што Прарок, (Сала Алаху alihi быў вітае), быў родам з дваранскай радаводу. Тады, Іраклій звярнуўся да сваіх спадарожнікаўі сказаў: «Калі ён кажа што-то вы ведаеце, каб быць супярэчлівымі, вы павінны гаварыць."

Пытанні Іраклія былі прамымі. Ён спытаў Абу Суфьян, калі які-небудзь з яго племя ніколі раней сцвярджаў, што прарок, пасля чаго Абу Суфьян адказаў, што ніхто не меў. Затым ён спытаў, калі любы з яго продкаў быў цар і Абу Суфьян адказаў, што яны не мелі. Іраклій быў зацікаўлены, каб даведацца, што гэта залюдзі прытрымліваліся Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае), і калі іх колькасць павялічваецца ці памяншаецца. Абу Суфьян адказаў, што яны былі бедныя людзі, і іх колькасць расце. Тады, Іраклій спытаў, ці ведае ён каго-небудзь з яго паслядоўнікаў вярнуўся да сваёй старой рэлігіі, і Абу Суфьянадказаў, што ён ведаў пра няма.

Спасылаючыся на характар ​​Прарока, Іраклій спытаў Абу Суфьян, калі ён калі-небудзь ведаў Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае), каб хлусіць, або, калі ён калі-небудзь здрадзіў або парушаная яго слова, пасля чаго Абу Суфьян не адказаў па ўсіх пунктах абвінавачвання. Затым, звяртаючыся да апошняй, Абу Суфьян заявіў тонам крыўды,"У нас ёсць дамова з ім, але мы не ведаем, што ён будзе рабіць."

Іраклій побач спытаў, калі яны калі-небудзь змагаўся супраць Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае), і калі гэта так, каб расказаць яму аб выніках. Абу Суфьян адказаў, што яны ваявалі; часам яны былі пераможцамі і на іншых выпадкаў перамогі належалі да Прароку, (Сала Алаху alihi было і вітае).

Тады Іраклій спытаў пра яго вучэнні, пасля чаго Абу Суфьян сказаў яму, што Прарок, (Сала Алаху alihi было і вітае), загадаў сваім паслядоўнікам пакланяцца Алаху і не звязваць нічога і нікога з Ім, і адмовіцца ад ідалаў іх продкі пакланяліся. Абу Суфьян працягнуўкаб сказаць яму, што Прарок, (Сала Алаху alihi было і вітае), таксама загадаў ім маліцца, ня хлусіць, быць цнатлівымі, а таксама ўмацоўваць сваяцкія адносіны.

THE Сведчыць сапраўднасць Прарок Мухамад, (SALLA Алаху ALIHI БЫЛО і вітае)

З гэтых адказаў Іраклій пацвердзіў сваё меркаванне Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае), сказаўшы: "Усе прарокі прыйшлі з дваранскіх сем'яў, я спытаў вас, калі хто-то да яго ад вашага племя сцвярджаў, што прарок і Ваш адказ быў няма . Калі ваш адказ быў пацверджаны яго, то я б вывеўён імітуе, што чалавек. Я спытаў, калі любы з вашых продкаў быў кароль, вы адказалі, што не мелі. Калі ваш адказ быў у адваротным выпадку я б выказаў здагадку, што ён хацеў, каб вярнуць сваё радавое царства. Калі я спытаў, што ён хлусіў, вы адказалі, што не зрабіў, таму я задавалася пытаннем, як чалавек, які не ляжыць могкалі-небудзь казаў няпраўду пра Алаха.

Я таксама спытаў вас аб сваіх паслядоўнікаў, ці былі яны багатымі або беднымі, і вы адказалі яны былі бедныя - паслядоўнікі ўсіх прарокаў былі беднымі. Калі я спытаў, калі яго паслядоўнікі былі павялічваючы або памяншаючы, вы адказалі павелічэннем; гэта шлях сапраўднай веры. Тады, я спытаў, ці ёсць хто-небудзьхто, пасля прыняцця ісламу адмовіўся. Вы адказалі, што вы ведалі пра няма; гэта яшчэ адзін прыкмета веры, як ён трапляе ў сэрца.

Калі я спытаў вас, калі ён калі-небудзь былі вядомыя здрадзіць, вы адказалі, што ў яго не было; гэта шлях усіх прарокаў. Тады я спытаў, што ён загадаў сваім паслядоўнікам рабіць, і ты сказаў мне, што ён загадвае, што ў адзіночку Алах варты глыбокай пашаны, і забараніў пакланенне ідалам. Тады вы сказалі мне, што ён загадваеВы маліцца, казаць праўду, і быць цнатлівымі. Калі тое, што вы кажаце, праўда, ён будзе, хутчэй за належыць месца гэтых двух ног маіх. "Тады Іраклій сказаў Абу Суфьян," Я ведаў, што ён збіраўся з'явіцца, але не ведаю, што ён будзе з вамі. Калі б я быў у стане дабрацца да яго, я не пярэчыў бы нягоды (падарожжа)так што я мог сустрэцца з ім, і калі б я быў ім, я б толькі ногі памыць "(Бухара) - гэта было тое, як Прарок Ісус быў ганараваны яго вучнямі.

HERACLIUS загадвае ЛІСТ, Прачытайце ЯГО генералаў і патрыярхаў царквы

З бяспекай яго верхняй галерэі, Іраклій даў інструкцыі для ліста прарока Мухамада, якія будуць чытаць услых для патрыярхаў царквы і яго генералаў, якія сабраліся ў двары ніжэй. Быў неадкладна пратэст ад падлогі, як усе яны кінуліся да брамы крэпасці даідзі прэч. Тым не менш, Іраклій чакалі магчымасць адмоўнага адказу і раней аддаў загад, што ўсе вароты крэпасці быць заблякаваны, таму, калі раз'юшаныя генералы і патрыярхі стараліся пакінуць не маглі. Іраклій, маючы правільную ацэнку сваёй апазіцыі Прарока,(Сала Алаху alihi было і вітае), які цяпер называецца іх назад і пераканаў іх словамі: "Тое, што я толькі што сказаў, каб вы казалі, каб праверыць свае перакананне, і я бачыў яго." Зборка была пераадоленая з палёгкай і выказаў сябе энергічна, выкрыкваючы хвалы Іраклія, што тэлефанаваў па ўсёй крэпасці- Яны прынялі Іраклія о, іх страх разьвеяны і спакой было адноўлена. Пасля гэтага, Абу Суфьян і яго спадарожнікі былі спешна вывелі з крэпасці.

Як толькі яны змаглі ўзяць сябе ў рукі Абу Суфьян сказаў сваім спадарожнікам: «Мухамад стаў настолькі прыкметным, што нават цар светласкурае візантыйскіх чалавек баіцца яго!" і Абу Суфьян ведаў у сваім сэрцы ён ніколі не будзе доўга, пакуль Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае),будзе шырока прынятая і верыў.

Абу Суфьян быў ганарлівым чалавекам і яго рэпутацыя значна мела для яго. Ён быў пачуты, каб сказаць у бліжэйшыя гады: «Клянуся Алахам, калі б не той факт, што я быў бы сорамна, што мае таварышы будуць маркіраваць мяне як ашуканца, я б не сказаў праўду."

У наступныя гады пасля пераўтварэння Абу Суфьян ", яго сын стаў першым мусульманскім кіраўніком Сірыі.

Унутраныя чувстваHERACLIUS '

Пасля Іраклій ўзяў інтэрв'ю Абу Суфьян і выказаў аналізы, то становіцца відавочным, што Іраклій чакаецца і ўжо чакаў прыходу новага прарока. Відавочна таксама, што гэта не было Іраклій, які быў непрочь Прарока Мухамада, (Сала Алаху alihi быў вітае), а гэта было патрыярхіцарквы і яго генералаў, якія выступалі супраць Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае). Іраклій быў мудры, ён ведаў, што калі ён паказаў свае ўнутраныя пачуцці, што ён будзе скінуты, а яго пераемнік будзе хтосьці, хто б падняцца ў апазіцыі да мусульманаў.

Нягледзячы на ​​тое, што рымскія легіёны былі надзвычай магутны Іраклій ніколі не браў у рукі зброю супраць Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае). Хутчэй, Іраклій засяроджана на ўдзел персаў і пры гэтым асобай паганскі персідскую войска - хто цалкам мог бы ўяўляла пагрозу для мусульман- Як яны ўжо разбурылі Ерусалім, Святую Зямлю Прарокаў Абрагама і Ісуса.

Акрамя таго, Абісініі была ў той час хрысціянскай краінай пад пратэктаратам Рыма, і, калі яго Негус прыняў іслам і не адмовіўся адправіць падатку ў сувязі з Рымскай імперыяй, Іраклія ні прыняў меры, ні супраць яго, якія ня дыспазіцыя магутны чалавек супраць Прарока,(Сала Алаху alihi было і вітае).

HERACLIUS Выдае загады не змагацца прарок, (SALLA Алаху ALIHI БЫЛО і вітае)

Калі Прарок, (Сала Алаху alihi было і вітае), адправіў запрашэнне ў іслам, каб Харит, арабскай караля Гасан, сям'я якога рэгулюецца Сірыя на працягу многіх стагоддзяў пад пратэктаратам Рымскай імперыі, Харыс быў раз'юшаны і адмовіўся ад запрашэння.

Харыс быў так раззлаваны лісце ён хацеў узяць у рукі зброю супраць Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае), і марш на яго ў Медыне. Харыс паслаў свайго ганца да Іраклію з просьбай далучыцца да іх і заработнай платы вайне супраць Пасланца Алаха, (Сала Алаху alihi было і вітае). Іраклійадмовіўся, і загадаў Харит не браць у рукі зброю і Харыс не пераходзьце далей.

A Распаўсюджанае зман

Гэта распаўсюджаная памылка, што ўсе рымляне называюць у ісламскай літаратуры былі на самай справе рымляне. Некаторыя грамадзяне, аднесеныя да Рымлянаў былі арабы, іншыя візантыйскія і гэтак далей. Гэтыя народнасці былі фактычна пратэктаратам Рымскай імперыі, у якой яны прыйшлі пад крыло Рыма, але пакінуў кіравацьсам сабе, хоць у залежнасці ад рымскага падаткаабкладання.

Сярод умоў паміж Рымскай імперыяй і іх пратэктарат, што яны абавязаны вернасці ў Рым, але гэта не робіць іх рымлян. У пратэктарат працягваў падтрымліваць сваю самабытнасць, хоць ад па-Lookers пункту гледжання, таму што яны былі пад пратэктаратам Рыма яныбылі памылкова класіфікаваны як рымляне.

Калі справа дайшла да арабскага ролі ў пратэктарат, гэта было па большай частцы, для падаўлення бедуінскіх паўстаньняў, такіх, як тыя, пра Неджд, якія былі на працягу ўсёй гісторыі арабаў, быў цэнтрам беззаконня.

Арабская роля была таксама падтрымліваць рымлян супраць персаў, калі заклікаў. Калі, па якім-то tribalistic прычыне, арабы прапанавалі пачаць вайну супраць іх асабістым ворагам яны часта выкарыстоўваюць тактыку запалохвання сцвярджаючы рымскія легіёны б пазычыць ім сваю падтрымку і змагацца бок аб бок зім. Тым не менш, гэта не заўсёды так. Калі б не было пагрозы для Рымскай імперыі, рымляне не будзе рэагаваць, але, з іншага боку, калі арабы пажадалі працягнуць на іх сцежку вайны, Рымская імперыя не замінала. Пры такім разуменні, становіцца відавочным, што, калі Халід пайшоўзмагацца супраць двух тысяч ваяроў, яны не былі рымляне, але арабскія плямёны пад пратэктаратам Рымскай імперыі. Варта таксама разумець, што Іраклій быў у той час у тым жа раёне, як Халід са сваімі двухсот тысяч пераможных воінаў, і, магчыма, лёгка напалі Халід, алегэта была палітыка Іраклія, каб пакінуць арабы мець справу з сабой.

A Распаўсюджанае зман аб Аль-Шам

Ісламская літаратура часта звяртаецца да краіны "Аль Шам", які часта думаюць як пра Сірыі, у якім сучасныя дзень-мяжы Сірыі запускаюцца ў розуме. Тым не менш, у той час Прарока, (Сала Алаху alihi было і вітае), ён павінен разумець, што Аль Шам быў кангламератнекалькі краін вядомы нам сёння, як Сірыя, Іарданія, Палестына і Ірак пад пратэктаратам Рыма, і распасціралася далёка за межы Сірыі мы ведаем сёння.

Першае пакаленне арабаў, каб асталявацца ў Сірыі прыйшлі з розных плямёнаў некалькі стагоддзяў да з'яўлення прарока Ісуса. Самы магутны і ўплывовы племя было тое, што з дзяцей Dajam якія прынялі кіраўніцтва і прызначаных паміж сабой манархію ў пратэктарат RomanІмперыя. Гэта эпоха манархіі працягвалася да першага стагоддзя пасля Ісуса. Менавіта ў гэты час Аль Хасан прыбыў і атрымалася зрынуць існы манархіі і сцвярджаў манархію для сябе. Гэта была практыка рымлян, што калі араб племя было атрымаць перамогу над іншай арабскага племяпрызначаны рымлянамі, Рым будзе прызнаць пераможцам з прызначэннем кіраўніцтва, таму што яны патрэбныя свайму партнёру, каб быць моцным.

Аль Хасан стаў каралём пад рымскім пратэктаратам і заснаваў сваю сталіцу ў Басры. Гэтыя абставіны і палітыка не засталася некранутай, пакуль трынаццаць гадоў пасля перасялення Прарока, (Сала Алаху alihi быў вітае), калі, у халіфаце Амара, Jabalah, апошні з Ghassaniteцары іслам.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   53


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка