Забяспечвае функцыянаванне розных сфер інтэлектуальнай дзейнасці чалавека забяспечвае функцыянаванне розных сфер інтэлектуальнай дзейнасці чалавека




Дата канвертавання03.09.2018
Памер445 b.



забяспечвае функцыянаванне розных сфер інтэлектуальнай дзейнасці чалавека.

  • забяспечвае функцыянаванне розных сфер інтэлектуальнай дзейнасці чалавека.

  • Засваенне арфаграфічных норм – неабходная ўмова авалодання пісьмовым маўленнем.



Раздзел «Фанетыка і арфаэпія. Графіка і арфаграфія» (28 гадзін)

  • Раздзел «Фанетыка і арфаэпія. Графіка і арфаграфія» (28 гадзін)



засваенне ведаў пра гукі і літары беларускай мовы, нормы беларускага літаратурнага вымаўлення і правапісу, авалоданне арфаэпічнымі і арфаграфічнымі нормамі сучаснай беларускай літаратурнай мовы (моўная кампетэнцыя);

  • засваенне ведаў пра гукі і літары беларускай мовы, нормы беларускага літаратурнага вымаўлення і правапісу, авалоданне арфаэпічнымі і арфаграфічнымі нормамі сучаснай беларускай літаратурнай мовы (моўная кампетэнцыя);

  • развіццё навыкаў слухання, чытання, гаварэння і пісьма на аснове авалодання фанетычнай, арфаэпічнай і арфаграфічнай тэорыяй (маўленчая кампетэнцыя);



фарміраванне камунікатыўных уменняў на аснове авалодання культурай вуснага і пісьмовага маўлення, развіццё ўменняў ствараць самастойныя вусныя і пісьмовыя выказванні розных тыпаў, стыляў і жанраў (камунікатыўная кампетэнцыя);

  • фарміраванне камунікатыўных уменняў на аснове авалодання культурай вуснага і пісьмовага маўлення, развіццё ўменняў ствараць самастойныя вусныя і пісьмовыя выказванні розных тыпаў, стыляў і жанраў (камунікатыўная кампетэнцыя);

  • выпрацоўка ўменняў карыстацца культуразнаўчымі звесткамі з мэтай забеспячэння паўнацэннай камунікацыі (лінгвакультуралагічная кампетэнцыя);

  • засваенне сацыяльных норм маўленчых паводзін у сітуацыях вусных і пісьмовых зносін (сацыякультурная кампетэнцыя).





асноўная частка: тэарэтычны (правілы) і практычны (практыкаванні) матэрыял;

  • асноўная частка: тэарэтычны (правілы) і практычны (практыкаванні) матэрыял;

  •  дадатковая частка:

  • лінгвістычная інфармацыя, прыведзеная ў спецыяльных рубрыках;

  •  тлумачальны слоўнік, у якім раскрываюцца значэнні слоў, пазначаных зорачкамі (*);

  •  руска-беларускі слоўнік, змешчаны пасля тэкстаў для перакладу;

  •  алгарытмы моўных разбораў.



апарат арганізацыі засваення (пытанні, заданні, гіперспасылкі на электронныя адукацыйныя рэсурсы на базе платформы Moodle (http://e-vedy.adu.by);

  • апарат арганізацыі засваення (пытанні, заданні, гіперспасылкі на электронныя адукацыйныя рэсурсы на базе платформы Moodle (http://e-vedy.adu.by);

  • ілюстрацыйны матэрыял (малюнкі, схемы, табліцы);

  • апарат арыенціроўкі (прадмова, змест, сімвалічныя абазначэнні).



сістэмна-функцыянальны прынцып;



тэксты правіл;

  • тэксты правіл;

  • табліцы, схемы;

  • рубрыкі («Успамінаем вывучанае», «Гавары і пішы правільна», «Скарбы мовы»);

  • сістэма практыкаванняў;

  • гіперспасылкі на электронныя адукацыйныя рэсурсы





выкананне практыкаванняў, у якіх патрабуецца пракаменціраваць правапіс выдзеленых у тэксце літар (з апорай на веды і ўменні, сфарміраваныя ў пачатковай школе);

  • выкананне практыкаванняў, у якіх патрабуецца пракаменціраваць правапіс выдзеленых у тэксце літар (з апорай на веды і ўменні, сфарміраваныя ў пачатковай школе);

  • увядзенне «правіланакіраванай» рубрыкі «Успамінаем вывучанае»



прапедэўтычныя практыкаванні (узнаўленне вывучанага матэрыялу, выкананне падрыхтоўчых заданняў)

  • прапедэўтычныя практыкаванні (узнаўленне вывучанага матэрыялу, выкананне падрыхтоўчых заданняў)



практыкаванні-ілюстрацыі (аналіз прапанаванага дыдактычнага матэрыялу: слоў, словазлучэнняў, сказаў, тэкстаў)

  • практыкаванні-ілюстрацыі (аналіз прапанаванага дыдактычнага матэрыялу: слоў, словазлучэнняў, сказаў, тэкстаў)



замацавальныя практыкаванні (тлумачэнне арфаграм, падбор уласных прыкладаў, выкарыстанне вывучаных моўных з’яў у звязным маўленні)

  • замацавальныя практыкаванні (тлумачэнне арфаграм, падбор уласных прыкладаў, выкарыстанне вывучаных моўных з’яў у звязным маўленні)



творчыя практыкаванні (складанне словазлучэнняў і сказаў, пераканструяванне прыкладаў, выкарыстанне слоў з пэўнымі арфаграмамі ў творчых работах)

  • творчыя практыкаванні (складанне словазлучэнняў і сказаў, пераканструяванне прыкладаў, выкарыстанне слоў з пэўнымі арфаграмамі ў творчых работах)



Фарміраванне ў вучняў:

  • Фарміраванне ў вучняў:

  • правільнасці маўлення (авалоданне моўнымі і маўленчымі нормамі);

  • камунікатыўнай мэтазгоднасці маўлення (развіццё і ўдасканаленне дакладнасці, лагічнасці, чысціні, багацця, выразнасці, дарэчнасці маўлення);

  • чытацкай пісьменнасці



«Скарбы мовы»

  • «Скарбы мовы»



«Гавары і пішы правільна»

  • «Гавары і пішы правільна»






База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка