Задачы этапа Дзейнасць педагога




Дата канвертавання05.12.2018
Памер39.29 Kb.

Этап

Час

Задачы этапа

Дзейнасць педагога

Дзейнасць навучэнцаў

Формы, метады, прыёмы

Прагназуемыя вынікі

Арганізацыйны

момант


1

Стварыць атмасферу эмацыянальнага настрою, добразычлівых адносін

Стварае ўмовы для ўзнікнення эмацыянальнага настрою, арганізуе ўвагу

Слухаюць, адказваюць

Франтальная, індывідуальная

Псіхалагічная падрыхтоўка.

Стварэнне псіхалагічнага настрою



Актуалізацыя ведаў

10

Актуалізіраваць веды навучэнцаў, матывіраваць пазнаваўчую дзейнасць,замацоўваць навыкі вуснага лічэння

Арганізуе праверку навыкаў вуснага лічэння, уводзіць у тэму ўрока

Адказваюць на пытанні настаўніка, сочаць за правільнасцю адказаў сваіх сяброў

Франтальная, індывідуальная, праблемна -пошукавы

Выкарыстанне атрыманых раней ведаў, праяўленне актыўнасці

Новая тэма

10

Садзейнічаць развіццю лагічнага мыслення, ствараць умовы для развіцця пазнавальнай цікавасці вучняў

Арганізуе працу навучэнцаў, ставіць праблему, арганізуе работу ў парах, з падручнікам, з геаметрычным матэрыялам

Адказваюць, разважаюць, задаюць пытанні, выконваюць заданні, працуюць у парах

Індывідуальна-франтальная, парная, калектыўная формы работы

Праяўленне зацікаўленасці. Атрыманне і засваенне новых ведаў

Замацаванне ведаў

10

Садзейнічаць развіццю ўстойлівай зацікаўленасці да вучэбнай дзейнасці

Арганізуе тэставую работу навучэнцаў, сочыць за правільнасцю самаацэнкі

Выконваюць тэставую работу, правільна яе ацэньваюць

Індывідуальная

Разуменне вывучанага матэрыялу, самавыражэнне, аб’ектыўнасць самаацэньвання

Рэфлексія

4

Асмысліць і ацаніць сваю дзейнасць

Арганізуе псіхалагічную дзейнасць

Ацэньваюць сваю дзейнасць, свой псіхалагічны настрой

Сітуацыя поспеху

Выказванне сваіх пачуццяў



Мэта ўрока:

фарміраванне ў навучэнцаў прадстаўлення пра лік і лічбу “6”.



Задачы ўрока:

  • удасканальваць вылічальныя навыкі ў межах 10;

  • пазнаёміць навучэнцаў з утварэннем ліку “6” і правільным напісаннем лічбы “6”;

  • развіваць лагічнае мысленне, увагу, памяць, культуру матэматычнай мовы, агульны кругагляд навучэнцаў па тэме;

  • фарміраваць у навучэнцаў навыкі аб’ектыўнай самаадзнакі і ўзаемаадзнакі;

  • выхоўваць самастойнасць, адказнасць, павагу да меркавання іншых, узаемадапамогу.

Тып урока: урок новых ведаў.

Формы правядзення ўрока: парная, індывідуальная.

Матэрыялы і абсталявание: сшыткі на друкаванай аснове, вучэбныя дапаможнікі, матэрыялы для дыдактычных гульняў, сігнальныя карткі, лічыльныя палачкі, папяровыя алоўкі, узоры напісання лічбы «6» (друкаванай і прапісной), мультымедыйны праектар.

Стремление учиться заложено в самой природе человека – вот тезис, от которого необходимо отталкиваться, организуя обучение.

П.Щедровицкий

owl

Дети охотно всегда чем-нибудь занимаются. Это весьма полезно, а потому не только не следует этому мешать, но нужно принимать меры к тому, чтобы всегда у них было что делать.

Я.А.Коменский


Дзяржаўная ўстанова адукацыі

“Пяршайскі навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад-сярэдняя школа”



Урок матэматыкі

ў 1 класе

Састаў ліку 6”



d:\1111\занимательно о физике и математике [1987].jpg



Гарасюк Наталля Вітальеўна, настаўнік пачатковых класаў,

першай кваліфікацыйнай катэгорыі




Пяршаі 2015


База данных защищена авторским правом ©urok.shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка